Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 7 april 2012, 19:23   #321
mkb
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Als dat nodig is, zal ik
Citaat:
hier leugens blijven verkondigen over De Wever
Misschien kan je het deur tot deur gaan verkondigen zoals de getuigen van Jehova? Wie weet overtuig je wel één of twee demente oudjes.
mkb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2012, 19:24   #322
born2bewild
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mkb Bekijk bericht
Misschien kan je het deur tot deur gaan verkondigen zoals de getuigen van Jehova? Wie weet overtuig je wel één of twee demente oudjes.
of een soldaat
born2bewild is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2012, 19:24   #323
TaAlveriFikateuR
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mkb Bekijk bericht
Zelfs een demente zou daar niet in trappen. Ze ruiken hem al van ver komen!
TaAlveriFikateuR is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2012, 19:53   #324
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Blah blah blah...

De Wever weigerde om aan de onderhandelingen deel te nemen. Hoe, waarom, wanneer en voor hoelang doen er niet toe. Hij koos ervoor om aan de kant te gaan staan. Aanvaard dat nu toch eens...
Ik dacht dat u van feiten uitging, blijkbaar niet dus.
Dus het is zo klaar als een klontje dat N-VA niet langs de kant is gaan staan.
stuyckp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2012, 19:56   #325
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Als dat nodig is, zal ik dat doen. Zolang de niveanen hier leugens blijven verkondigen over De Wever die "aan de kant werd gezet", zal ik die leugens blijven ontmaskeren.

Heeft u daar een probleem mee? Pech gehad.
Noch zoiets dat trollen plachten te doen. Een bevolkingsgroep die hun overtuiging niet deelt een naam geven die beledigend is.
Ontmaskerd heeft u in alle geval niemand, je bent integendeel zelf ontmaskerd.
Oud 7 april 2012, 19:58   #326
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp Bekijk bericht
Ik dacht dat u van feiten uitging
Dat is ook zo. Misschien moest u dat ook maar eens proberen.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2012, 20:30   #327
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
De waarheid is een raar iets, fonne.
Wat voor u waar is voor een ander complete onzin en vice versa.
Dat de waarheid voor mensen zoals jij complete onzin lijkt neem ik best aan. Maar dat "en vice versa" is er wat te veel aan hoor. Ik heb nog nooit jou complete onzin voor waarheid aanzien. Sorry.
Citaat:
Neem nu het Adam en Eva-verhaal , volgens u is dat waarheid.
Volgens mij onzin.
Het feit dat jij het onzin vindt wijst vooral op de typische domheid en arrogantie van atheisten. Juist omdat het verhaal een heel goede inkijk geeft op de oorsprong van de monotheïstische godsdiensten, is het het meer dan waard om bestudeerd te worden. Maar dan wel met een open geest en een beetje kennis van de omgeving waarin het verhaal ontstaan is. Maar ik ga echt niet de moeite doen om mensen met een afgestompte afgesloten geest het licht te laten zien. Ik heb al een paar keer uitgelegd hoe sommige verhalen uit Genesys geïnterpreteerd kunnen worden. Het zijn toch maar parels voor de zwijnen.

Laatst gewijzigd door fonne : 7 april 2012 om 20:31.
fonne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2012, 20:32   #328
born2bewild
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fonne Bekijk bericht
Dat de waarheid voor mensen zoals jij complete onzin lijkt neem ik best aan. Maar dat "en vice versa" is er wat te veel aan hoor. Ik heb nog nooit jou complete onzin voor waarheid aanzien. Sorry.
born2bewild is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2012, 20:36   #329
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hoe noemt men de tactiek ook alweer waarbij men steeds iemands opleiding probeert te ridiculiseren, zonder zijn eigen verdiensten te durven vernoemen?

De fonnetechniek?
Als een professor aan de rechtsfaculteit van de UG totale debiliteiten verkondigt, en zelfs bedrijven aanzet tot strafbare feiten, dan ga ik echt niet nalaten daar op te wijzen hoor. Ondertussen amuseer jij je maar met te ontcijferen wat mijn achtergrond wel zou kunnen zijn.
fonne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2012, 22:29   #330
peter1962
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:

Het feit dat jij het onzin vindt wijst vooral op de typische domheid en arrogantie van atheisten. Juist omdat het verhaal een heel goede inkijk geeft op de oorsprong van de monotheïstische godsdiensten, is het het meer dan waard om bestudeerd te worden. Maar dan wel met een open geest en een beetje kennis van de omgeving waarin het verhaal ontstaan is. Maar ik ga echt niet de moeite doen om mensen met een afgestompte afgesloten geest het licht te laten zien. Ik heb al een paar keer uitgelegd hoe sommige verhalen uit Genesys geïnterpreteerd kunnen worden. Het zijn toch maar parels voor de zwijnen.
Nu al terug van de Filipijnen ? Niet te veel pijn aan je stigmata hopelijk ?

http://www.hln.be/hln/nl/9097/Wereld...-nagelen.dhtml

Het is een geruststellende gedachte dat je je grote licht over ons kunt laten schijnen.

Serviam !
peter1962 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2012, 22:43   #331
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat is ook zo. Misschien moest u dat ook maar eens proberen.
Misschien moest jij maar eens met argumenten en bewijzen komen om die argumenten te staven. Maar dat kan u niet. Pech voor u.
Oud 7 april 2012, 22:46   #332
Demper
Secretaris-Generaal VN

Demper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Misschien moest jij maar eens met argumenten en bewijzen komen om die argumenten te staven. Maar dat kan u niet. Pech voor u.
iets duizend keer herhalen is toch even goed
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2012, 23:05   #333
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ze staan nochtans allemaal te lezen in dit eigenste topic. Dat u ze niet kan of wil begrijpen, kan u mij bezwaarlijk aanwrijven.
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oud 8 april 2012, 09:39   #334
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Ze staan nochtans allemaal te lezen in dit eigenste topic. Dat u ze niet kan of wil begrijpen, kan u mij bezwaarlijk aanwrijven.
Geen argumenten dus.
Oud 8 april 2012, 09:51   #335
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

ViveLaBelgique's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik denk dat je het niet goed begroepen hebt :
Feit : Elio schreef een nota
Feit : BDW zei niet te willen onderhandelen op basis van deze nota
Feit : BDW gaf tal van argumenten tegen deze nota op een persconferentie
Feit : BDW gaf aan ter beschikking te staan voor onderhandelingen op basis van een andere nota

-> ergo
nergens is er een feit te bespeuren dat onomstotelijk zegt dat BDW zelf langs de kant is gaan staan. Wel integendeel.
Maw u kent ofwel de feiten niet, of u wenst ze te negeren, of u voegt er een eigen interpretatie aan toe maar dan zijn het geen feiten meer, maar uw waanbeelden.
Als je stelt dat je ter beschikking staat als men ten gronde gemoed komt aan je fundamentele bezwaren dan zet je jezelf buiten de onderhandelingen. Bart De Wever heeft nooit een antwoord kunnen geven welk alternatief hij bood op de nota.

Het antwoord van Bart De Wever en de N-VA op de nota Elio Di Rupo laat hier niets aan onduidelijkheid over. Alle pogingen om deze tekst te destabiliseren zijn vergeefs.

Zoals ik reeds zei het strekt de N-VA en Bart De Wever tot eer dat ze zich zo duidelijk en geargumenteerd hebben uitgedrukt. De enige hoop dat N-VA de regering zou leiden was en is dus dat dit een regering is onder hun leiding en hoogstwaarschijnlijk zonder de PS.

Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels !
Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.
Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.

Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 8 april 2012 om 09:55.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2012, 10:16   #336
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Geen argumenten dus.
Toch wel. Ze staan in het lang en in het breed in dit topic en u wéét dat maar al te goed. Door uw aanhoudend getrol weet ik dat u dat weet.

Citaat:
Oud 8 april 2012, 10:24   #337
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:

Christelijke fundamentalisten die pleiten voor een open geest.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2012, 10:25   #338
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Als een professor aan de rechtsfaculteit van de UG totale debiliteiten verkondigt, en zelfs bedrijven aanzet tot strafbare feiten, dan ga ik echt niet nalaten daar op te wijzen hoor. Ondertussen amuseer jij je maar met te ontcijferen wat mijn achtergrond wel zou kunnen zijn.
Dat je je er over schaamt duidt er op dat er niet veel te ontcijferen valt.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2012, 10:33   #339
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Toch wel. Ze staan in het lang en in het breed in dit topic en u wéét dat maar al te goed. Door uw aanhoudend getrol weet ik dat u dat weet.
Citaat:
Ik denk dat je het niet goed begroepen hebt :
Feit : Elio schreef een nota
Feit : BDW zei niet te willen onderhandelen op basis van deze nota
Feit : BDW gaf tal van argumenten tegen deze nota op een persconferentie
Feit : BDW gaf aan ter beschikking te staan voor onderhandelingen op basis van een andere nota

-> ergo
nergens is er een feit te bespeuren dat onomstotelijk zegt dat BDW zelf langs de kant is gaan staan. Wel integendeel.
Maw u kent ofwel de feiten niet, of u wenst ze te negeren, of u voegt er een eigen interpretatie aan toe maar dan zijn het geen feiten meer, maar uw waanbeelden.
Duidelijk dat de opsomming van bovenstaande feiten het stramien is van een trol. NOT.
Oud 8 april 2012, 10:35   #340
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Als je stelt dat je ter beschikking staat als men ten gronde gemoed komt aan je fundamentele bezwaren dan zet je jezelf buiten de onderhandelingen. Bart De Wever heeft nooit een antwoord kunnen geven welk alternatief hij bood op de nota.

Het antwoord van Bart De Wever en de N-VA op de nota Elio Di Rupo laat hier niets aan onduidelijkheid over. Alle pogingen om deze tekst te destabiliseren zijn vergeefs.

Zoals ik reeds zei het strekt de N-VA en Bart De Wever tot eer dat ze zich zo duidelijk en geargumenteerd hebben uitgedrukt. De enige hoop dat N-VA de regering zou leiden was en is dus dat dit een regering is onder hun leiding en hoogstwaarschijnlijk zonder de PS.
Zoals wij al keer op keer aangetoond hebben dat de neen van Elio Di Rupo op de nota van BDW op dezelfde manier dient geinterpreteerd te worden als de neen van N-VA op de nota van Di Rupo.
Draai en keer het zoveel je wil, maar er zijn hier een heleboel mensen met 2 maten en 2 gewichten.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:56.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be