Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 8 april 2012, 20:49   #4041
Elbow
Banneling

Standaard

Citaat:
De Islam eist wat ze zelf niet geeft!

Wat heeft de westerse tolerantie ons momenteel opgebracht? Islam is een rijzende ster in de westerse landen. We laten ze moskeeën bouwen, religieuze symbolen dragen en de islam verkondigen aan niet-moslims. Ondertussen gaan de moslimlanden rustig verder met het elimineren van andere godsdiensten in hun eigen land. Door de voortdurende smeerlapperij van de moslims zijn het christendom en andere godsdiensten uit het Midden-Oosten aan het verdwijnen. Het is waanzinnig hoe Israël kan standhouden in een streek vol met haat. Niet-moslims die de islam verdedigen, zijn voor mij dezelfde mensen die ooit het nazisme verdedigd hebben. Het is zo enorm verkeerd wat er aan het gebeuren is. Maar door een of andere reden is de wereld doof en blind geworden.

De meeste moslimlanden zijn stevige aanhangers van de sharia. Ze vegen hun voeten aan de mensenrechten en de moderne waarden. In de westerse landen merken we zeer goed dat de moslims hun best doen om hun achterlijke principes hier te verkopen. Klein stapjes die groter en groter worden. Hoe ver moet het komen voor de grote massa in actie schiet? Gaan we echt weeral zo lang wachten tot de “evil” zo groot geworden is dat het miljoenen levens gaat kosten om het tegen te houden?
Op dit eigenste moment worden er in moslimlanden christenen vermoordt.
Islam en mensenrechten?
En hier dan eventjes met het Westers concept van mensenrechten schermen als ze hun hoofdvaginadoek moeten afzetten? De boom in !
Elbow is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2012, 20:49   #4042
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Dat staat er natuurlijk niet. Er staat alleen dat meisjes die duidelijk gemerkt zijn als moslima's met rust gelaten moeten worden.

Maar ik denk dat U wel voldoende leesvoer kan vinden in Al-An'faal.
Ik stel Marie een vraag. En wens een antwoord terug te krijgen van Marie.
Oud 8 april 2012, 20:52   #4043
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Ik stel Marie een vraag. En wens een antwoord terug te krijgen van Marie.
Dat Marie van de Koster een copy paste doet dan.
Oud 8 april 2012, 20:52   #4044
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bf62 Bekijk bericht
Het komt er dus een beetje op neer dat jij vindt dat jouw cultuur in gevaar komt. De islam is niet welkom en de moslims eveneens. Ik vraag me echter af waarom je precies van die mening bent. Wat gaf jou de aanzet om 'te strijden' tegen de islam? Op welke manier vormen wij een bedreiging voor jouw cultuur?
Oud 8 april 2012, 20:55   #4045
Elbow
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat staat er natuurlijk niet. Er staat alleen dat meisjes die duidelijk gemerkt zijn als moslima's met rust gelaten moeten worden.
Dus redeneren hun broers met opspelende hormonen, als we niet mogen omgaan laat staan flirten met de ingepakte vriendinnen van onze ingepakte zussen - die staan tenslotte 24/24 h onder controle want hun maagdenvlies bepaalt de familieeer en deonderhandelingsprijs bij de mensenhandel genaamd uithuwelijking - , dan gaan we die onbedekten maar eens lastig vallen.
Hetgeen dan ook jaarlijks gebeurt aan open-lucht-zwembaden en in discotheken, waar men ze liever niet meer ziet. Capito?
Oud 8 april 2012, 20:55   #4046
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Op welke manier vormen wij een bedreiging voor jouw cultuur?
De duidelijke regels ivm niet moslims? Yizah, slavernij?
Of de discriminatie tussen man en vrouw. Zoals erfrechten en juridische getuigen.
Oh, de voedselregels.

Moeten we de hele lijst van zelfmoordaanslagen nog eens herhalen, aanslagen gepleegd ter bevordering van de Sharia... We kunnen de Palestijnse kwestie er gewoon van tussen laten. Dan nog is het een ellelange lijst.

Laatst gewijzigd door maddox : 8 april 2012 om 20:58.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2012, 20:57   #4047
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Citaat met link?
U leest, u begrijpt, u beantwoordt, u ziet, u gelooft enkel wat u en u alleen wenst te lezen, begrijpen, beantwoorden, zien en geloven!
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Ik ben niet verantwoordelijk voor wat jij leest of interpreteert.
Gelieve citaat en link te geven voor
1 "fanatieke, onrealistische verdediging van alles wat moslim en/of vreemdeling is"
2 "dat absoluut ontkennen van enig probleem"
3 "het eisen van "tolerant zijn tgo intolerantie""
Als je dat niet kan. Trek je beweringen terug in.

Citaat:
Ik heb u ooit die tekst uit de koran voorgeschoteld dat een moslim van zijn vrouw gehoorzaamheid mag eisen desnoods door haar te tuchtigen. Ik heb u ooit die tekst uit de koran voorgeschoteld dat een moslim geen vriendschapsbanden met een andersgelovige mag aanknopen.
U vertikt het op die teksten en mijn daarmee in verband staande vragen te antwoorden.
http://forum.politics.be/showpost.ph...ostcount=17558
Citaat:
Waarom zou ik dan nog moeite doen om een citaat met link te bezorgen aan iemand die zo koppig is?
Om je beweringen aan te tonen. Als jij je beweringen niet kan aantonen, trek ze terug in.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2012, 20:58   #4048
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
En wat ik in mijn voorgaande post vergat : "ze" stond voor "discrimineren", da's dus een meervoudsvorm. Daarvoor had ik het duidelijk over moslims in het meervoud. En dan gaat u plots vragen wie "ze" is ...
Waarom redeneren ze dan niet allemaal zo?
Waarom moet men dan nog jaren later steeds met dat ene geval rondzeulen?

p.s. Ik heb je persoonlijke aanval weggelaten.
Oud 8 april 2012, 20:59   #4049
Elbow
Banneling

Standaard

Citaat:
De duidelijke regels ivm niet moslims? Yizah, slavernij?
Of de discriminatie tussen man en vrouw. Zoals erfrechten en juridische getuigen.
Oh, de voedselregels.
- de onderdrukking van de vrouw
- de onderdrukking van het individu
- het einde van vrijheden
- het religieus fanatisme, de religieuze afstomping
- de religieus geïnspireerde sociale controle
- de kuddementaliteit

etc
Oud 8 april 2012, 21:17   #4050
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Paulus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Proseliet?
Neen.

Paulus.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2012, 23:04   #4051
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Ik weet het. Dat beweerde ik ook ongeveer: een seksistische opmerking.
Ja en wat dan nog.
Ik ben nu eenmaal racist, sexist etc. etc. volgens de hedendaagse normen.
Als je mij dan toch zo graag in een hokje stopt: gogogo.
Dat doet niks af aan het waarheidsgehalte van wat ik hier allemaal verkondig.

Citaat:
Ik begrijp niet dat je dit nu ontkent.
Er is wel meer dat je (hopelijk nog) niet begrijpt.

Citaat:
Ik dacht al dat je het niet kan uitleggen.
Om aan iemand bepaalde concepten uit te leggen moet die iemand er klaar voor zijn.
In dat licht kan ik het aan jou inderdaad niet uitleggen.
Maar probeer er toch zelf eens over na te denken.
Oud 9 april 2012, 00:36   #4052
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
Gelieve met een koranvers te komen waar duidelijk in staat dat niet-moslimmeisjes verkracht mogen worden door moslimmannen.
4.23 - 4.26 : ze mogen met slavinnen (wat hun rechterhand bezit) doen wat ze willen. Me dunkt dat die vrouwen niet geilend in hun bed liggen te wachten tot hun eigenaar hen komt ophalen?
Muhammad actually encouraged the rape of others captured in battle. This hadith provides the context for the Qur’anic verse (4:24):

The Apostle of Allah (may peace be upon him) sent a military expedition to Awtas on the occasion of the battle of Hunain. They met their enemy and fought with them. They defeated them and took them captives.
Some of the Companions of the Apostle of Allah (may peace be upon him) were reluctant to have intercourse with the female captives in the presence of their husbands who were unbelievers. So Allah, the Exalted, sent down the Qur’anic verse: (Sura 4:24) "And all married women (are forbidden) unto you save those (captives) whom your right hands possess." (Abu Dawud 2150, also Muslim 3433)

Bovendien hoeven ze zelfs geen coitus interruptus toe te passen als ze hun slavinnen verkrachten, want Allah laat toch geboren worden wie moet geboren worden zei Mohammed.

"O Allah's Apostle! We get female captives as our share of booty, and we are interested in their prices, what is your opinion about coitus interruptus?" The Prophet said, "Do you really do that? It is better for you not to do it. No soul that which Allah has destined to exist, but will surely come into existence.” (Bukhari 34:432)
Wat is dat nu toch? Binnenkort open ik een koranschooltje denk ik.
Cynara Cardunculus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 april 2012, 00:39   #4053
Sywen
Minister-President

Sywen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht

Dan verdient ze een flink pak slaag.

heb je al veel vrouwen in het ziekenhuis geslagen?

"Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler

Laatst gewijzigd door Sywen : 9 april 2012 om 00:39.
Sywen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 april 2012, 00:44   #4054
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
Het komt er dus een beetje op neer dat jij vindt dat jouw cultuur in gevaar komt. De islam is niet welkom en de moslims eveneens. Ik vraag me echter af waarom je precies van die mening bent. Wat gaf jou de aanzet om 'te strijden' tegen de islam? Op welke manier vormen wij een bedreiging voor jouw cultuur?
Moslims moeten jihad (heilige oorlog) voeren tot heel de wereld voor Allah is en de ongelovigen in alle onderdanigheid hun yizyah taksen betalen. En wij mogen ons daar niet tegen verzetten? Waar dacht je dat Dolfje zijn "dritte Reich" gevonden had?
Oud 9 april 2012, 00:48   #4055
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sywen Bekijk bericht

ondertussen zitten de blijf-van-mijn-lijf huizen wel vol met ongehoorzame moslima's.
Vers 4.34. : ze moeten zelfs niks ongehoorzaams doen, manlief moet enkel maar vrézen dat ze ongehoorzaam gaan zijn.
Grondbeginsel voor het totale hypocriete huwelijk. onderdanige vrouwen die in feite hun man levend kunnen villen als ze kunnen maar niks mogen zeggen omdat ze worden afgeklopt en verplicht sex moeten hebben want de vrouw mag geen sex weigeren. Zou er nog de moeite gedaan worden om een orgasme te faken? of trekt hij zich daar sowieso niks van aan?

Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 9 april 2012 om 00:49.
Oud 9 april 2012, 01:05   #4056
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus Bekijk bericht
4.23 - 4.26 : ze mogen met slavinnen (wat hun rechterhand bezit) doen wat ze willen. Me dunkt dat die vrouwen niet geilend in hun bed liggen te wachten tot hun eigenaar hen komt ophalen?
Muhammad actually encouraged the rape of others captured in battle. This hadith provides the context for the Qur’anic verse (4:24):

The Apostle of Allah (may peace be upon him) sent a military expedition to Awtas on the occasion of the battle of Hunain. They met their enemy and fought with them. They defeated them and took them captives.
Some of the Companions of the Apostle of Allah (may peace be upon him) were reluctant to have intercourse with the female captives in the presence of their husbands who were unbelievers. So Allah, the Exalted, sent down the Qur’anic verse: (Sura 4:24) "And all married women (are forbidden) unto you save those (captives) whom your right hands possess." (Abu Dawud 2150, also Muslim 3433)

Bovendien hoeven ze zelfs geen coitus interruptus toe te passen als ze hun slavinnen verkrachten, want Allah laat toch geboren worden wie moet geboren worden zei Mohammed.

"O Allah's Apostle! We get female captives as our share of booty, and we are interested in their prices, what is your opinion about coitus interruptus?" The Prophet said, "Do you really do that? It is better for you not to do it. No soul that which Allah has destined to exist, but will surely come into existence.” (Bukhari 34:432)
Toch blijft Suqar_7loe's opmerking valabel. Er staat nergens "verkracht de ongelovige hoeren".
Oud 9 april 2012, 07:33   #4057
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sywen Bekijk bericht

In het kader van gelijke behandeling spreken we niet over vrouwen maar over mensen met kenmerken die vroeger als vrouw aangeduid werden.
Aangezien er heel veel mensen in het ziekenhuis geslagen worden, is het om gelijkheid te garanderen nodig dat er ook mensen in elkaar getremd worden met kenmerken die vroeger gecategoriseerd werden als vrouw.
Ik vermoed dat Paulus zich bekeerd heeft tot de Islam, en in die traditie wordt er voor gezorgd, althans volgens hun kerntekst de koran, dat er voldoende mensen (vroeger ingedeeld bij de vrouwelijke kunne) in het hospitaal geslagen worden.
Paulus Moslimus zorgt dus gewoon voor de gelijkheid.
Oud 9 april 2012, 07:55   #4058
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Ja en wat dan nog.
Ik ben nu eenmaal racist, sexist etc. etc. volgens de hedendaagse normen.
Als je mij dan toch zo graag in een hokje stopt: gogogo.
Dat doet niks af aan het waarheidsgehalte van wat ik hier allemaal verkondig.
Ik stelde enkel een tekort aan respect vast.

Citaat:
Er is wel meer dat je (hopelijk nog) niet begrijpt.
Ongetwijfeld.

Citaat:
Om aan iemand bepaalde concepten uit te leggen moet die iemand er klaar voor zijn.
In dat licht kan ik het aan jou inderdaad niet uitleggen.
Maar probeer er toch zelf eens over na te denken.
Hetzelfde gekronkel om te pogen te verbergen dat je niet eens het verband kan duiden, laat staan uitleggen.
Oud 9 april 2012, 07:58   #4059
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
In het kader van gelijke behandeling spreken we niet over vrouwen maar over mensen met kenmerken die vroeger als vrouw aangeduid werden.
Aangezien er heel veel mensen in het ziekenhuis geslagen worden, is het om gelijkheid te garanderen nodig dat er ook mensen in elkaar getremd worden met kenmerken die vroeger gecategoriseerd werden als vrouw.
Ik vermoed dat Paulus zich bekeerd heeft tot de Islam, en in die traditie wordt er voor gezorgd, althans volgens hun kerntekst de koran, dat er voldoende mensen (vroeger ingedeeld bij de vrouwelijke kunne) in het hospitaal geslagen worden.
Paulus Moslimus zorgt dus gewoon voor de gelijkheid.
Zo is dat. Ook Artisjok volgt deze redenering trouwens:

Citaat:
Neen, want : "Je moet mensen uit groep A in dienst nemen tot er een representatief aandeel is"
Het is dus bijzonder belangrijk om van elke groep voldoende mensen naar de spoedgevallen te verwijzen tot er een representatief aandeel is.
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 april 2012, 08:01   #4060
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik stelde enkel een tekort aan respect vast.
Integendeel, het gelijkheidsbeginsel wordt hier gerespecteerd als nooit tevore.
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:36.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be