![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...to-s-nam.dhtml
Het 1ste punt van onze superjustitie ..... ZONDER INTENTIE TE DODEN !!!!! Daar is die ++smeerlap ++ reeds vanaf,nu nog zijn goede kanten belichten,enkele jaren zitten, en dan weer in onze maatschappij los laten....... Wat een krankzinnig gedoe is dat hier !!!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Wacht misschien eerst op de feiten voor je hysterisch begint te roepen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dit land gaat +++ NAAR DE VERDOEMENIS +++ !!!!!!!!!!! NAAR DE VERDOEMENIS zeg ik jullie !!!!!!!!!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Verbieden van het houden van vechthonden zoals pitbbulls, dobbermans en rottweilers Begrenzing van de wagens tot 130.000 kilometers Verbod op het houden van wapens zoals messen, geweren, boksijzers maar geef wat wapens aan de "bewakinsgagenten, bus en tramchauffeurs en controleurs" zo gaan dat tuig een toontje lager zingen Laatst gewijzigd door Moor : 8 april 2012 om 11:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Goed idee ! ![]() Laatst gewijzigd door Boduo : 8 april 2012 om 19:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Lees de tekst man.....er staat reeds vermeld dat hij dus niet de intentie had te doden....wat had hij dan??
Laatst gewijzigd door pegasus6869 : 8 april 2012 om 21:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou het begot niet weten. Jij wel?
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() Jawel,dergelijke schurken zullen geen goede intenties hebben héé,wat denk jij?Ze zijn beter "dood" dan levend zulk vuilnis !!
Laatst gewijzigd door pegasus6869 : 8 april 2012 om 22:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Burger
|
![]() De intentie om te doden is niet hetzelfde als de intentie om iemand fysiek pijn te doen.
Het is inderdaad een schurk, een schurk die niet verder hoeft deel te nemen aan onze maatschappij. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat kan allemaal wel zijn, maar hoe zit het nu met zijn intenties? Had hij de intentie die man te doden?
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat wel van belang is: als hij die intentie had, kunnen we het dan bewijzen ? En ik kan zo vermoeden dat dat moeilijk is, zeker als we de pers mogen geloven dat het vaststaat dat hij maar één slag gegeven heeft. Dan zouden we al moeten nagaan of de de dader 'getraind' is en weet bijvoorbeeld hoe en waar één gerichte karatéslag zware hersenschade met de dood tot gevolg toegebracht kan worden. En als dat dan zo is, dan moeten we nog iets extra hebben, want zelfs met die kennis en kunde, is er alleen maar het bewijs geleverd dat het in theorie mogelijk is ...
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() D�*t staat nog ter discussie, maar een ganse zin in het vet zetten op dit forum, is wel degelijk "genoeg".
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 9 april 2012 om 09:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Pas voor deze +Virussen+het snelrecht toe +.....neem hun alles, maar dan ook alles af wat ze ook maar kunnen bezitten,voor het slachtoffer te vergoeden, en meteen voor tientallen jaren in de cel ....ook niet akkoord zeker jullie? Laatst gewijzigd door pegasus6869 : 9 april 2012 om 11:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 9 april 2012 om 11:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |