![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#4081 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4082 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4083 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
@ Marie: ik noteer dat je geen antwoord hebt en met je bek vol tanden staat. Geen probleem, dat waren ze al gewoon van jou.
![]() |
![]() |
![]() |
#4084 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4085 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Werkgevers moeten het dus ok vinden indien je poedelnaakt komt opdagen?
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#4086 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want anders kan ik niet anders dan noteren dat u geen antwoord hebt en dat ben ik van u niet gewoon! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4087 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4088 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en wat is dat toch met Marie? ik heb haar het antwoord al tien keer weten geven. Beetje last van selectief lezen? Dat krijg je ervan als je als ingepakt lustobject moet rondlopen: af en toe zakt die doek af zeker? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4089 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Uit je posts bleek dat jij denkt dat je steeds beter weet wat een ander denkt. Laatst gewijzigd door artisjok : 9 april 2012 om 11:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4090 |
Banneling
|
![]() Saai hé, het lijkt wel een duracel-konijntje dat maar twee woordjes kan aframmelen telkens artisjoks het batterijtje oplaadt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4091 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4092 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#4093 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En dat gaat dus een pak verder dan : "link?" "quote?" "bron?" en andere nietszeggende zinsneden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4094 | |||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Een werkgever kan ook niet alle kledij verbieden, of hakenkruisen of KKK mutsen opleggen. Citaat:
Is de hoofddoek iets waar de werkgever zeggingsrecht over heeft? Scholen is iets anders, schooluniformen is (of was) iets dat binnen onze cultuur aanvaard wordt. Bij werkgevers is dat niet het geval, dat is eerder iets wat in China of Japan eerder regel dan uitzondering is. Citaat:
Het gaat er niet om of de dracht opgeëist wordt, het gaat er om of anderen (werkgever, school, burger, racist, ...) de dracht, of het niet dragen kan opleggen (buiten veiligheidsoverwegingen).
![]() |
![]() |
#4095 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4096 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
'ER is meer nood aan... Mannen die vrouwen hun rechten toekennen en hen eren.... Ik lees dit alsof mannen boven vrouwen staan en deze mannen dus rechten van vrouwen (hun!) kunnen toekennen. Ik vind dit alsof je mannen boven vrouwen stelt. Begrijp je wat ik bedoel? En met 'hun' rechten lijkt het alsof je zegt dat vrouwen bepaalde rechten zouden hebben en mannen andere. En 'eren' in een Zuid-Nederlandse context komt neer op 'op ene voetstuk plaatsen'. Ik als vrouw wens helemaal niet geëerd te worden. Ik zou al erg tevreden zijn dat ik als vrouw/mens ernstig wordt genomen. En verder vind ik het belachelijk om als vrouw afhankelijk te zijn van welwillende mannen op het gebied van het 'krijgen' van rechten. Dat is in feite drijfzand. Waarom zou ik rechten moeten toegekend krijgen van een man. Ik kan mijn eigen rechten zelf wel bepalen, dank u. Dat de vrouw moet beschermd worden tegen mannen die vrouwen als een lustobject zien... Kinderen moeten beschermd worden tegen..., maar vrouwen... Waarom denk je dat vrouwen zichzelf niet kunnen beschermen? En als ze zich niet kunnen beschermen, hoe zou dat dan komen? Ik zie alleen maar mensen, en zowel vrouwen en mannen kunnen heel kwetsbaar zijn als individu. En vrouwen die helemaal niet 'kwetsbaar' zijn krijgen niet anders dan signalen uit de maatschappij dat ze zich best 'kwetsbaar' opstellen. Zelfs in onze zogezegde snel 'evoluerende' westerse cultuur is dat nog altijd zo. Het is een heel subtiel kat- en muisspel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4097 | |
|
![]() Citaat:
Maar ik zie er geen probleem in om zolang ze gebruikt worden dit aan te geven zodat mensen die er geen ervaringen mee hebben en denken dat het een geldig argument zou zijn niet in dat soort propaganda zouden trappen.
![]() |
![]() |
#4098 |
Banneling
|
![]() Je leest dit goed. Moslimmannen kennen hun vrouwen en dochters het recht toe om als eerzame, onderworpen seut erkend en dus aanvaard te worden (zo niet verstoten). De toekenning wordt gelabeled aan de hand van een zedigheidsattest dat verplicht op het hoofdvaginahaar dient gedragen te worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4099 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#4100 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
4.34. Mannen zijn voogden over de vrouwen omdat Allah de enen boven de anderen heeft doen uitmunten en omdat zij van hun rijkdommen besteden. BRON En ondertussen is het o zo zielig dat ze dat blijkbaar geeneens doorhebben. Trouwens, hun erfenisrechten (zoon erft dubbel zoveel als dochter) tonen duidelijk aan dat Allah niet kan rekenen. Allah komt op een totaal van 27/24sten.... lijkt me moeilijk te verdelen. http://www.faithfreedom.org/Articles...nheritance.htm Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 9 april 2012 om 11:52. |
|
![]() |
![]() |