![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#4181 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het is alweer duidelijk dat het niet gaat om het 'opeisen' door een bepaalde groep, maar wel om het verbieden door een bepaalde groep.
![]() |
![]() |
#4182 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er zijn trouwens ook tonnen werkgevers die de 'hoofddoek' weren in Nederland op de bedrijfsvloer... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4183 |
Banneling
|
![]() Daarom is het van belang dat er een goede sfeer heerst op de werkplaats, zodat werken geen dagelijkse kwelling wordt. Maar hoe moeten we omgaan met diversiteit op de werkvloer? Moeten we iedereen gelijk behandelen of net rekening houden met verschillen?http://www.kifkif.be/actua/islam-op-de-werkvloer |
![]() |
![]() |
![]() |
#4184 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4185 |
Banneling
|
![]() De hoofddoek valt niet onder 'deftig" gekleed : dat is religieus geprovoceer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4186 |
Banneling
|
![]() Er valt veel onder de noemer 'deftig' of niet...maar gewoonlijk is er geen noodzaak om te specifieëren omdat er meestal geen halsmisdaad van wordt gemaakt als men iemand een redelijke kledingcode oplegd...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4187 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En ik maar denken dat we dit gedoe toch achter ons hadden gelaten. Blijkbaar niet, dus. Naast de HR-manager nu ook een religie-manager? Naast de gebruikelijke administratie nu ook al een religieus archief teneinde allerlei gevoeligheden en potentiële problemen te kunnen duiden? Of misschien dat toch maar beter uitbesteden? Het wordt gekker met de dag... ![]()
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 10 april 2012 om 08:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4188 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik stel voor dat men Vlamingen in het vervolg informeert of er 'haram' moslims op de werkvloer zijn.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4189 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie was daar ook alweer tegen? ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#4190 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Men moet ouders duidelijk maken, beleefd of onbeleefd, (voor zover dat nog nodig is) dat kinderen verplichten van naar erediensten te gaan mishandeling is...Ouders mogen hun kinderen NIET opvoeden naar goeddunken..en dat is maar goed zo.. Het hoofse ridder-ideaal ? is dat uw referentie voor uw 'achterlijke' sexistische vrouwenbescherming ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4191 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4192 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4193 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4194 |
Banneling
|
![]() Bij mijn werkgever stond er al van voor de invasie in het arbeidsreglement dat er geen uiterlijke kentekenen van politieke of religieuze voorkeur werden toegestaan. Ik heb nooit geweten dat men daarbij discrete juweeltjes in de vorm van een kruisje bedoelde, net zomin als een kettinkje met het handje van Fatima of een halve maan zouden verwijderd worden.
Een witte puntmuts of een hoofddoek (die voor mij weldegelijk in dezelfde categorie zitten) zou niet toegestaan zijn. Al gezien dat vele ingepakte lustobjecten dit dan toch nog willen uiten middels het dragen van een bandana? Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 10 april 2012 om 08:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4195 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Toch is er niemand met een hoofddoek..waarom ?...zou het liggen aan het feit dat de werkvloer volledig gemengd is, en de lustige vrouwtjes zij aan zij moeten werken met hitsige mannetjes? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4196 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar denk je dat 'informeren' toe leidt?
Wat is de uiteindelijke bedoeling van informatie vergaren over iets dat eigenlijk tot de priveesfeer behoort?
![]() |
![]() |
#4197 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie weet dan beter hoe andermans kinderen moeten opgevoed worden?
![]() |
![]() |
#4198 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4199 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik denk dat iedereen (normale mensen) het erover eens zijn dat opvoeden kan binnen een wettelijk kader dat psychisch en fysiek geweld tov kinderen verbied...meer moet je er niet achter zoeken.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4200 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Maar ja, ik doe dan ook iets heel vies. Ik verricht arbeid.
![]() |