Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 10 april 2012, 13:45   #4261
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Schelfie Bekijk bericht
Spreek voor uw eigen, aub. Ik ben linkshandig. Ik ben er trots op dat ik linkshandig ben, en ik doe alles ook linkshandig (voor mij is dat pakken makkelijker dan rechts). Ik geef zaken aan met mijn linkerhand, en ik heb nog niemand, maar dan ook NIEMAND horen zeggen dat dat onbeleefd is.

Vindt u dat een teken van onbeleeftijd (Links = Satan), dan bent u 60 jaar te laat geboren.
dan heeft U ondertussen de job van uw leven als je kaartjesknipper wordt. Volgens het hoffelijkheidsattest moet je namelijk die knipper het juiste plaatsje laten zoeken met uw LINKERHAND zodat je het terug te geven kaart niet bevuilt met uw poep-afkuishand zie je.
Ik herinner me echt enkel kaartjesknippers die rechts knippen en links vasthouden.... bij Arti doen ze dat blijkbaar anders
Cynara Cardunculus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2012, 13:48   #4262
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Spreek voor uw eigen, aub. Ik ben linkshandig. Ik ben er trots op dat ik linkshandig ben, en ik doe alles ook linkshandig (voor mij is dat pakken makkelijker dan rechts). Ik geef zaken aan met mijn linkerhand, en ik heb nog niemand, maar dan ook NIEMAND horen zeggen dat dat onbeleefd is.

Vindt u dat een teken van onbeleeftijd (Links = Satan), dan bent u 60 jaar te laat geboren.
Ik ben ook linkshandig en heb geleerd om de rechterhand te gebruiken om de hand te schudden en om iets te overhandigen.
Ik heb wel geleerd om enige beleefdheid in acht te nemen, en dat heeft niets te maken met satan.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2012, 13:48   #4263
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Baas in eigen huis is niet absoluut.
Zo is ook kindermisbruik verboden in je eigen huis, zelfs al scherm je met "baas in eigen huis".
bij ons op het werk mochten geen kinderen binnen.
Mensen met sigaretten en lucifers mochten ook niet binnen..... straf hé.
en loshangende kledingstukken mochten niet gedragen worden, dus ook geen inpakmateriaal voor lustobjecten.

Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 10 april 2012 om 13:49.
Oud 10 april 2012, 13:51   #4264
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus Bekijk bericht
Ineens moet ik eraan denken.
Het zijn toch die politiek correcte linkiewinkie AFF adepten die zo anti-multinationals zijn? Ze zouden ze toch liever met de grond gelijkmaken als ze konden?
Neen, waar haal je dat vandaan?
AFF staat voor Anti-Fascistisch Front.
Oud 10 april 2012, 13:54   #4265
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
Neen, waar haal je dat vandaan?
AFF staat voor Anti-Fascistisch Front.
ha, je bent voorstander van multinationals? nieuw voor me. Nooit geweten dat de PVDA voorstander was.
En waar AFF voor staat dat weet ik schat: jij post hier zo dikwijls linkjes eruit dat ik het van buiten ken. Zijn zij ook voorstander van multinationals dan? maar maar maar toch!

Heb je geen commentaar meer op het hoffelijkheidsattest van de NMBS dan? Mensen niet mogen aankijken enzo? En de "mannen hun status boven de vrouw" respecteren?
Vrouwelijke treinbegeleiders moeten extra oppassen. Voor hen is er in de
nota het aparte (!) en veelzeggende hoofdstuk “de plaats kennen van de vrouw in andere samenlevingen.” Lees even mee:

“In de westerse cultuur is de vrouw gelijk aan de man. In vele culturen neemt de man een belangrijkere plaats in (let op het verbloemend taalgebruik), zelfs al is het respect voor de vrouw er zeer sterk (wat een politiekcorrecte onzin, nvdr). Een tip! Wanneer een man het nodig vindt (en voor wie het vanuit zijn cultuur normaal is, aldus de NMBS, ondanks het ‘zeer sterke respect’ voor de vrouw dus, nvdr) dat hij boven je staat als vrouwelijke treinbegeleidster, werk je gewoon verder, je behoudt je kalmte, blijft neutraal en maakt geen opmerkingen.”

Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 10 april 2012 om 13:58.
Oud 10 april 2012, 14:06   #4266
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Meryem Almaci van Groen pleit nochtans ook voor apartheidszwemmen hoor. Zij gaat ervan uit dat vooral dikke vlaamse vrouwen daar behoefte aan hebben schreef ze eens op haar blog.
Zij dus ?

Dat is ook die die beweerde dat paspoorthoofddoekjes de 'schuld' waren van de nonnetjes...vreselijk dhimmiewijf...
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2012, 14:09   #4267
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
ha, je bent voorstander van multinationals? nieuw voor me.
Denk jij nog altijd binair?

Citaat:
Nooit geweten dat de PVDA voorstander was.
Daarnet had je het over "die politiek correcte linkiewinkie AFF adepten"
Oud 10 april 2012, 14:09   #4268
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
ha, je bent voorstander van multinationals? nieuw voor me. Nooit geweten dat de PVDA voorstander was.
En waar AFF voor staat dat weet ik schat: jij post hier zo dikwijls linkjes eruit dat ik het van buiten ken. Zijn zij ook voorstander van multinationals dan? maar maar maar toch!

Heb je geen commentaar meer op het hoffelijkheidsattest van de NMBS dan? Mensen niet mogen aankijken enzo? En de "mannen hun status boven de vrouw" respecteren?
nota het aparte (!) en veelzeggende hoofdstuk “de plaats kennen van de vrouw in andere samenlevingen.” Lees even mee:

“In de westerse cultuur is de vrouw gelijk aan de man. In vele culturen neemt de man een belangrijkere plaats in (let op het verbloemend taalgebruik), zelfs al is het respect voor de vrouw er zeer sterk (wat een politiekcorrecte onzin, nvdr). Een tip! Wanneer een man het nodig vindt (en voor wie het vanuit zijn cultuur normaal is, aldus de NMBS, ondanks het ‘zeer sterke respect’ voor de vrouw dus, nvdr) dat hij boven je staat als vrouwelijke treinbegeleidster, werk je gewoon verder, je behoudt je kalmte, blijft neutraal en maakt geen opmerkingen.”
Dat is ronduit grof, vrouwen hoeven geen machogedrag te pikken en zeker niet hun mond te houden mocht het gedrag je gelijkheid als vrouw niet erkennen! Dat vakbonden dit pikken!
Krankzinnig gewoon!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2012, 14:09   #4269
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:

Beleefdheid is, iemands linkse handruk beantwoorden met uw linkse hand..dat we liever allemaal dezelfde hand gebruiken om een handduk te geven is eerder praktisch dan een verplichte regel gebaseerd op een achterhaald religieus voorschrift.
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2012, 14:14   #4270
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Heb je geen commentaar meer op het hoffelijkheidsattest van de NMBS dan? Mensen niet mogen aankijken enzo?
Ik heb daar toch op gereageerd
Daar lees ik niet "Niet in de ogen kijken van de ingepakte lustobjecten"
Er staat zelfs niet dat een treinbegeleider niet in de ogen mag kijken.

Vertel jij nu nog wat er grappig is aan "het aanraden dat werkgevers zich tegenwoordig dienen te informeren over geloofszaken en/of andere gevoeligheden van hun werknemers".
Want daarop reageerde je.
http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=4257
Oud 10 april 2012, 14:19   #4271
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Dit is beledigend voor alle Westerse vrouwen ... en eigenlijk voor alle vrouwen op de hele wereld.
Vrouwen en mannen zijn gelijk! 't Wordt nu toch echt tijd dat moslims (en mogelijk nog enkele andere culturen) dat in hun bolletje steken.
Oud 10 april 2012, 14:20   #4272
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
Zij dus ?

Dat is ook die die beweerde dat paspoorthoofddoekjes de 'schuld' waren van de nonnetjes...vreselijk dhimmiewijf...
Meryem is geen dhimmie hé. Meryem is een moslima.
Oud 10 april 2012, 14:20   #4273
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Dat is ronduit grof, vrouwen hoeven geen machogedrag te pikken en zeker niet hun mond te houden mocht het gedrag je gelijkheid als vrouw niet erkennen! Dat vakbonden dit pikken!
Krankzinnig gewoon!
Inderdaad, grof en krankzinnig!
Oud 10 april 2012, 14:23   #4274
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
Beleefdheid is, iemands linkse handruk beantwoorden met uw linkse hand..dat we liever allemaal dezelfde hand gebruiken om een handduk te geven is eerder praktisch dan een verplichte regel gebaseerd op een achterhaald religieus voorschrift.
Neen, niets religie. Het zou ontstaan zijn om te tonen en te (laten) voelen dat men ongewapend is.
Oud 10 april 2012, 14:29   #4275
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Dit is beledigend voor alle Westerse vrouwen ... en eigenlijk voor alle vrouwen op de hele wereld.
Vrouwen en mannen zijn gelijk! 't Wordt nu toch echt tijd dat moslims (en mogelijk nog enkele andere culturen) dat in hun bolletje steken.
't Wordt tijd dat er komaf gemaakt wordt met die collaborateursmentaliteit, met 't soort dat zulke 'richtlijnen' opstelt.
Tijd om 'n einde te maken aan dat mohamedanengatlikken en dat pocogeleuter dat wìj ons dienen aan te passen.

Net zo met werkgevers die zich dienen te vergewissen van de religie of gevoeligheden van hun werkgevers.

'n Bedrijf dient om winst te maken, werkgelegenheid te verschaffen aan degenen die willen werken, nìet om met hun extra gevoeligheden of religie rekening te houden, dit is niet enkel lachwekkend, maar ronduit beschamend.

Iedereen heeft gelijke rechten, maar ook plichten, wie zich daar niet aan kan conformeren, kan gebruik maken van 't recht om terug te keren naar plaatsen waar rekening gehouden wordt met hun 'gevoeligheden'.

Wat 'n onzin er verzonnen, en moet geslikt worden sinds we 'verrijkt' zijn!
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2012, 14:31   #4276
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Neen, niets religie. Het zou ontstaan zijn om te tonen en te (laten) voelen dat men ongewapend is.
Leer begrijpend lezen, er staat niet eens dat 't 'n religieus voorschrift is, integendeel, er staat juist dat 't om praktische redenen is eerder dan 'n religieus voorschrift.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2012, 14:35   #4277
kwantum
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Zal niet lukken, want dan zijn het geen moslims meer. En dat zou pas heel erg zijn.
kwantum is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2012, 14:42   #4278
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Krankzinnig gewoon!
Er staat niet dat ze macho-gedrag moeten pikken.
Maar het is wel grof wat er in dat stuk staat.

Dat kadert in "klant is koning".
En volgens SDX mag er geen rekening gehouden worden met de gevoeligheden van de werknemer.
Er moet alleen winst gemaakt worden.
Oud 10 april 2012, 14:43   #4279
kwantum
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koenraad Noël Bekijk bericht
Over beleefdheid...
Jammer dat u mijn volledige quote niet aanhaalt. Daarom doe ik het dan maar:
Citaat:
Als een of andere kwibus zonder wetenshappelijke kennis een brug in elkaar lapt, u dan vraagt over deze brug te lopen en dat het in de handen van God of Allah ligt dat deze wel of niet zal instorten... Dat is pure middeleeuwse nonsens die helaas tot vandaag in miljarden hedendaagse religieuze domkoppen voortleeft.
Ik vind 'religieuze domkoppen' hier helemaal op zijn plaats.
kwantum is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2012, 14:47   #4280
Koenraad Noël
Europees Commissaris

Koenraad Noël's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kwantum Bekijk bericht
Jammer dat u mijn volledige quote niet aanhaalt. Daarom doe ik het dan maar:

Ik vind 'religieuze domkoppen' hier helemaal op zijn plaats.
Dat was om plaats te besparen. Het verandert niets. Ik heb door je berichtengeschiedenis gebladerd, hoor.

Laatst gewijzigd door Koenraad Noël : 10 april 2012 om 14:48.
Koenraad Noël is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be