![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#501 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#502 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#503 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Onze politiek werkt juist via vertegenwoordiging omdat we geen voorbeeld zouden nemen aan de politiek.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#504 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo zou ik het niet stellen. Daar waren en zijn fundamentele problemen mee waar slechts ten dele aan te gemoed is gekomen. De regering Elio Di Rupo I moeten we nu ondergaan door de schuld van de N-VA.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#505 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Neen serieus. Elio Di Rupo is niet door een brandende roeping premier van ons land geworden. Voor hem hoefde dat helemaal niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#506 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik denk niet dat deze mensen veel boodschap hebben aan het NJET van BDW. Van oud immobilisme evolueren naar nieuw immobilisme is niet echt een grote sprong voorwaarts. N-VA moet leren omgaan met hun macht, die ze vroeger als kleine partij niet hadden en nu wel. In ons land zal dat altijd in een consensusmodel zijn, nooit in het grote gelijk en het opleggen van eenzijdige beslissingen. Tenzij je de boel wil rekken, nog een verkiezingetje extra, misschien in 2014, en anders streven we naar 2019... Wat is dan nog het verschil met de oude cvp-staat van de jaren '70 '80 en '90 ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#507 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Nog altijd niet begrepen dat n-va niet langer een kleine en dus zuivere partij is (omdat ze niet anders kunnen), maar nu wel een heeel grote partij is en dus een realpolitik moet voeren ? Ze hebben geen enkel moreel bezwaar hoor, als het is om hun lijsten voor 2012 en zelfs al 2014 te vullen met betaalde overlopers. Sorry, maar maagdelijkheid en kuisheid zijn eigenschappen die in politiek niet thuishoren. De zwaar betaalde overloop van polleke vandendriesche, de recyclage van vlaams blokkers, de vaudeville in kortrijk van Allijns die nu eindelijk (hopelijk definitief ? ) overloopt naar n-va, is dat allemaal zindelijk ? Gaan we nog discussiëren over "moreel gezag" ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#508 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() jaja, De Wever is de Messias, de nieuwe Jezus.
![]() |
#509 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Luister, je mag dat allemaal zeggen van mij, he. Je mag van mening zijn dat Di Rupo geen keuze had, dat er nooit een regering kon worden gemaakt met N-VA en PS, dat al de anderen De Wever beu waren, dat de N-VA hen maar niet had moeten geloven, wat je maar wil. Dat zijn allemaal valide meningen, die de waarheid van ver of nabij wel zullen benaderen. Wat je echter niet mag zeggen, in al die gevallen, is dat De Wever er zelf is uitgestapt. Dat is hoe dan ook een leugen. Het was een beslissing van de anderen (om welke reden dan ook) om zonder hem verder te gaan. De traditionele partijen zijn wanhopig om dat eerste de officiele geschiedschrijving te maken, maar dat klopt niet. Als je jezelf maar zover kan brengen om dat te erkennen hoeft er helemaal geen discussie te zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#510 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat klopt. Het is inderdaad niet omwille van die 47000 tussenkomsten.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#511 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Leuk geprobeerd. Dat bewijst uw stelling helemaal niet. Nog niet bij benadering zelfs. Uw conclusie klopt namelijk niet. De enige logische conclusie die uit het voorgaande kan volgen, is dat De Wever zich door zijn weigering aan de kant plaatste en niet dat hij aan de kant werd gezet.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#512 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is dat op een of andere manier relevant voor dit topic?
![]() |
![]() |
![]() |
#513 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niets wat betrekking zou kunnen hebben op dit topic... Maar u gaat ons dat ongetwijfeld vertellen...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 10 april 2012 om 19:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#514 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat een onzin is me dat nu weer? Werden die onderhandelingen in het grootste geheim gevoerd, zonder dat daar ook maar één niveaan van op de hoogte was misschien? Zèlfs als Di Rupo zich niet aan zijn woord hield (en dat wil ik niet eens betwisten; het gaat per slot van rekening om politici en die staan niet meteen bekend om hun standvastigheid), dan had De Wever nog altijd de keuze om aan die onderhandelingen deel te nemen. Hij heeft er echter voor gekozen om niet deel te nemen.
![]() |
![]() |
![]() |
#515 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Welk wereldbeeld houdt u er op na misschien? Eentje waarin politici zich altijd strikt aan hun woord houden en hun beloftes trouw nakomen? Dan vrees ik dat u een leven vol teleurstellingen te wachten staat...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#516 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#517 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#518 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laat Harriechristus het maar niet horen...
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#519 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb er zelfs twee: eentje waarin ik mijn persoonlijke afspraken noteer en eentje waarin ik mijn professionele afspraken noteer.
![]() |
![]() |
![]() |
#520 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() evenveel als jij idiote statements hebt ("De Wever is niet zoals al de anderen.....")