![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Minister-President
|
![]() Ah en fies dit meldpunt is trouwens zonder meer illegaal. Zal ik het melden bij zichzelf?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
hoe zag de inbreker eruit? heu.... hij had geen blond haar, geen blauwe ogen, was niet blank, maar verder mag ik me er niet over uitspreken. Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 11 april 2012 om 11:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#104 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() [quote]Aha...nu gaan we het horen zie...gij gaat het ons eens uitleggen...
![]() Citaat:
- ge gaat het niet vinden hé...maar omdat gij toch enkel kleuterklasnievau begrijpt zal ik het u gemakkelijk maken: geef eens een link waar iemand, wie ook, dat ooit zou hebben geponeerd.
![]() |
![]() |
#107 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In het merendeel van de racistische uitspraken worden vreemdelingen geviseerd. Hoe kan ik me geviseerd voelen bij een racistische uitspraak waarin vreemdelingen geviseerd worden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#109 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
|
![]() Citaat:
U bent uiteraard verplicht dit te doen want anders kan u onmogelijk de waarheid ivm de massaimmigratie onder tafel vegen. U kan moeilijk zeggen: "de multiculturele sameleving is een succes; ga maar eens kijken in Molenbeek, St Joost Ten Node, St Leonard Liège, Borgerhout enz) U kan moeilijk zeggen: "demulticulturele samenleving is een succes: ga maar eens kijken in onze gevangenissen" B/ Waarom? omdat die vreemdelingen de alibi, de dekmantel, de pretext zijn door dewelke u uw perfide anti-democratische vreemdelingenindustrie kan onderhouden. De tijd dat "de mensen" nog zo dom waren om te denken dat jullie dat uit "ideologisch" oogmerk zouden doen is, gezien de afschuwelijke gevolgen van uw anti-democratie, zo ongeveer helemaal voorbij. Vraag het maar aan Sarkozy, Merkel, enz... Bottom line: u noemt iedere kritische opmerking richting immigratie, vreemdelingen enz racistich voor het gemakkelijke geld. conclusie: uw vraag van hoe en waarom?: follow the money....
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 11 april 2012 om 12:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
|
![]() aha...heeft Edina/Akira u eindelijk op de hogte gebracht?
![]() |
#112 | |
Minister-President
|
![]() [quote=Fieseler;6073408]
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
|
![]() Citaat:
A/ houdt alle zesendertig miljoen Mexicanen binnen de States...en dat noemt u racisme? B/ is het beste antwoord tegen drugtraffick en illegale immigratie...en dat noemt u racisme? rare jongens die linkies... ![]()
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 11 april 2012 om 12:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |||
Banneling
|
![]() Ja, jij.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Jij meldde op zijn minst deze post |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
*KNIP* Gelieve niet te schelden en niet persoonlijk te worden.
Argumentvormen uit deze link zijn uit den boze. de historische figuur Jezus Christus Laatst gewijzigd door Akira : 12 april 2012 om 16:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
|
![]() Ik zou mij graag bij de linkies willen verontschuldigen dat ik Effect een "linkie" heb genoemd...my bad...sorry folks...
![]() |
#117 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Even Txiki herinneren aan mijn vraag om een treffender woord te zoeken.
Citaat:
Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 11 april 2012 om 12:38. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Toch wel een belangrijke vraag aangezien het VB enkel meldingen wil over illegalen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |