![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1141 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stel dat je in het nieuws hoort dat er een kind is doodgebeten door een hond. Is het dan irrelevant om het ras van die hond te weten? Stel dat de meeste kinderen doodgebeten worden door een pitbull. Moeten we dat dan negeren? Zijn alle hondenrassen aan elkaar gelijk? Is er geen verschil tussen een Fox Terrier en een pitbull? Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1142 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee.
Citaat:
Citaat:
Ja. Nee.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1143 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Yep. Het zijn allebei honden.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#1144 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar niettemin allebei honden.
![]() |
![]() |
![]() |
#1145 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() correct en als je een agressieve hond van eender welk ras op dezelfde wijze benaderd ga je de ene doen kalmeren en de andere niet.
Evenwaardige benadering wil zeggen dat je ook rekening durft te houden met de individuele karateristieken en uw aanpak daarop kan aanpassen. Flexibiliteit, weet je nog, hetgeen wij mensen onszelf voorhouden van daar toch zo goed in te zijn.
![]() |
#1146 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou anders niet weten wie het in onze plaats zou durven/kunnen/willen doen.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1147 | |
Banneling
|
![]() Neen.
Je levert zelf het bewijs, doordat je voortdurend je mening (vooroordeel) moet wijzigen volgens dat de mogelijke afkomst van de dader wijzigt.. Citaat:
Laatst gewijzigd door artisjok : 11 april 2012 om 20:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1148 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1149 |
Banneling
|
![]() *KNIP*
Gelieve niet persoonlijke te worden en niet te schelden. Nu ik begrijp wel dat linkiewinkies nogal allergisch zijn voor de term 'raskenmerken' Laatst gewijzigd door Akira : 12 april 2012 om 16:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1150 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aha.
Jouw neefjes komen op bezoek. 4 en 5 jaar oud Jouw linkerbuurman heeft een Fox Terrier. ![]() Jouw rechterbuurman heeft een pitbull. ![]() Die jongens vragen aan u: "Nonkel Raf, wat is eigenlijk het verschil tussen die 2 honden, want wij willen graag met die lieve hondjes spelen maar we kunnen niet kiezen." Dan ga jij verkondigen: "Er is helemaal geen verschil. Het zijn allebei honden en alle honden zijn gelijk aan elkaar. Kies maar, ik zal jullie wat hondenkoekjes geven." ![]() Ga je dat zeggen? Gaat jouw principe van gelijkheid zo ziekelijk ver dat je zelfs dergelijke feiten wil doodzwijgen? Voor mij is dat poging tot doodslag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1151 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit geval is de uitzondering die de regel bevestigt. Citaat:
Kan je verstand dat vatten? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1152 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1153 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1154 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1155 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1156 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vertrouw géén enkele hond met een kind. Laatst gewijzigd door filosoof : 11 april 2012 om 22:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1157 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1158 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Nee, serieus nu, iemand met gezond verstand laat geen kind alléén met 'n hond, nooit. Alhoewel ik 'n vriend heb met 'n pitbull, dat is 'n keilief beest, die vriend heeft zelfs 'n kind, die hond heeft dat kind nog nooit scheef bekeken, die gast laat z'n kind dan ook nooit alleen met z'n hond. Ik heb 'n rottweiler gehad, ook keilief beest, die kleine k****lekkerkes zijn vaak vele valser en gemener dan 'n grote hond.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1159 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Besef je dan niet dat het extra gevaarlijk is om een kind te laten spelen met een pitbull, ipv met een fox???
Kan je verstand daar echt niet bij?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#1160 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Exactly!
![]() |
![]() |