![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#17721 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
||
|
|
|
|
|
#17722 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
interpetatie: - u zal u vrouw niet discrimineren met godsdienstregels, uw vrouw heeft dezelfde rechten als alle belgische vrouwen - u mag vrouwen van een ander geloof niet anders behandelen dan vrouwen van uw eigen geloof. U moet die vrouwen met hetzelfde respect behandelen Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#17723 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#17724 |
|
Minister
|
Is die RTBf reportage over de moskee van Schaarsbeek ergens terug te zien?
|
|
|
|
|
|
#17725 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#17726 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar kom, om u een plezierke te doen: Ik plaatste volgende post 17695 Goed, u geeft toe dat er in de koran teksten staan die onterend en discriminerend zijn voor de vrouw. U zult dus ook wel bereid zijn toe te geven dat er in de koran teksten staan die discriminerend zijn voor anders-gelovigen.En wat is uw antwoord? Geen enkele rechtstreekse reactie, gewoon het feit bevestigen dat enkel diegenen die de koran letterlijk nemen echt moslim zijn, iets wat ik hiervoor al zei. Alleen wilt u het doen uitschijnen dat er haast geen moslims zijn die de koran letterlijk nemen wat natuurlijk belachelijk is, want hoe kan men moslim zijn zonder in Allah te geloven? Hier uw post 17702, uw antwoord dus: Dan zijn alleen de moslims die de koran letterlijk nemen, moslim voor jou.Verder plaats ik volgende post 17699 : Omdat ik een vrouw ben en een andersgelovige, dus moslims mogen mij discrimineren. Daar heb ik inderdaad een probleem mee!En wat is uw antwoord ? Vitten op een woordje (zie post 17703 hierna)! Om op die manier niet te moeten bevestigen dat vrouwen en andersgelovigen door moslims gediscrimineerd worden. Er worden hier voortdurend over drogredenen e.d. gesproken, hoe noemt men die vitterij zonder een fatsoenlijk antwoord te geven? post 17703 Mogen? Is het niet meer "moeten"?Zeg eens gewoon dat moslims niet meer recht hebben op verdediging, op positieve discriminatie, op inwilligen van onredelijke godsdienstige eisen dan enige andere inwoner van België. Durf eindelijk toegeven dat er wel degelijk een probleem is met de te grote immigratie en vooral omdat een groter deel van de immigranten aanhanders zijn van een fanatieke, discriminerende godsdienst.
|
|
|
|
#17727 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Zoals u zegt : geen speld tussen te krijgen!
|
|
|
#17728 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#17729 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
#17730 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
#17731 | |
|
Banneling
|
Citaat:
en als ze de schellen over haar ogen eens wegsmeet, kan ze ineens zien dat zowat iedere forummoslim hier (suqar,moslim!,porpo,mam,kalikles) ieder woord in de koran als dat van allah beschouwd... Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 12 april 2012 om 11:43. |
|
|
|
|
|
|
#17732 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Aanwervingspolitiek in de privee-bedrijven moet volledig zonder overheidsinmenging, en volgens criteria enkel te bepalen door de bedrijfsleider. Ook als die criteria in andermans ogen irrelevant, racistisch, sexistisch of anderszinds discriminerend zijn. Het is tenslotte de bedrijfsleider die zal betalen als zijn aanwervingspolitiek fout is.
|
|
|
|
|
#17733 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik kan er niet bij dat moslims die een Westerse scholing volgden die onzin zo letterlijk blijven nemen. Scheelt er iets aan ons onderwijs? Of de islamitische indoctrinatie te intens en onomkeerbaar? Vrouwen die werk weigeren omdat ze hun hoofddoek weigeren af te zetten want ze krijgen hun entreeticket naar de hemel niet en gaan eeuwig branden in de hel. Dit is toch ziekelijk? Moet de overheid niet tegen optreden tegen dit soort hersenspoeling? Of minstens een tegenwicht organiseren in het onderwijs? |
|
|
|
|
|
|
#17734 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ze moet wél opnieuw discriminatie toestaan, en de staats-sociale zekerheid opdoeken zodat werkweigeraars droogelegd worden.
|
|
|
|
|
#17735 |
|
Parlementsvoorzitter
|
Daarvoor moet je geen discriminatie toestaan. Wel gewoon deftige wetten en regels toepassen. Maar dat is al discriminatie voor bepaalde betwetertjes.
|
|
|
|
|
|
#17736 |
|
Minister
|
Ik heb de link doorgekregen:
http://www.rtbf.be/tv/emission/detai...a-la-une?id=25 Questions ?* la une : Faut-il craindre la montée de l'Islam ? - Marine Le Pen, l'héritière ? Er is heruitzending zaterdagochtend om 8:30 uur op La Une. |
|
|
|
|
|
#17737 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
En nu maar duimen voor Marine le Pen dus. |
|
|
|
|
|
|
#17738 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De "verrijking" dat mogen we geloven uiteraard, de rest niet! |
|
|
|
|
|
|
#17739 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
(Ik heb de uitzending wel nog niet helemaal bekeken, ik kan het niet opbrengen om 42 min naar mijn scherm te staren.)
Zo is 't. Laatst gewijzigd door Marie van de koster : 12 april 2012 om 18:52. |
|
|
|
|
|
|
#17740 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat: