![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#4781 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#4782 | ||
|
|
Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
#4783 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wat is het nu eigenlijk? is dit 1. werkgever mogen dresscodes opleggen en indien hoofddoeken daaronder vallen, horen moslima's dit te respecteren? Of wordt het 2. Nee, ik vind dat werkgevers die vrijheid niet hebben want een moslima mag de hoofddoek dragen, ookal verbiedt een dresscode dit. Of 3. ik heb geen standpunt, en blaas dus maar koud en warm. Zo krijgen we met u eindelijk een zuivere discussie want dat koud en warm geblaas zorgt enkel voor eindeloos gewauwel! |
|
|
|
|
|
|
#4784 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#4785 | |
|
|
Ik dacht dat ik dat al een tiental keer had uitgelegd?
Citaat:
Als de rechter oordeelt dat het niet mag, dan hoort iedereen zich daaraan te houden (ook niet-moslims). Ik persoonlijk vind het een non-issue en vrij kinderachtig (van beide partijen) Begrijpt ge het nu eindelijk?
|
|
|
|
#4786 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#4787 |
|
Banneling
|
dan zullen ze wel in hun aankoopakte (ook wel huwelijkscontract genoemd) hebben laten stipuleren dat ze weldegelijk mogen werken. Dit wordt op voorhand genegotieerd want het kan een invloed hebben op de te betalen aankoopprijs (ook wel bruidsschat genoemd).
|
|
|
|
|
|
#4788 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#4789 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Als Joyce van den Hema met Yussuf el Witteh van de rechter het recht krijgt om in karnavalspak te gaan werken, dan moeten ze er wel mee rekening houden dat IEDEREEN dat mag! Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 14 april 2012 om 11:45. |
|
|
|
|
|
|
#4790 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#4791 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#4792 | |
|
Banneling
|
Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=4782 Hoe zou dat toch komen dat Cynara hier geen antwoord op geeft? |
|
|
|
|
|
|
#4793 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Als je dochter dan voor 'hoer' wordt uitgemaakt op straat. Ik als lerares 'putain' naar het hoofd geslingerd kreeg en ''enculez ta mère' een regulier stopwoord blijkt te zijn, ik voor een vuil varken wordt uitgemaakt door een buurman die het niet kan hebben dat kikkers ontwaken na de winter en op weg zijn naar mijn vijvertje, Dan nog neem ik geen scheldwoorden in de mond. Ik trek dan wel conclusies. Ik begin de 'dialoog scheldwoorden' wel te begrijpen. Ik zal er nooit voorstander van zijn, voor geen van beide 'kanten'. |
|
|
|
|
|
|
#4794 |
|
Burgemeester
|
Art. 145 bis3 ref 8 - Boerka's moeten verplicht worden voor alle vrouwen en mannen met een BMI van + 25.
Art. 185 tres 7.2 - Wildvreemden mogen de neus snuiten in hoofddoeken in geval van acute verkoudheid. Art. 24 zumbada 1/8 - Volwassenen bij wie door hersenmappingflitspalen erotische gedachten worden vastgesteld dienen na de derde betrapping zes maanden chemisch verblind te worden. |
|
|
|
|
|
#4795 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Over drie hersencellen praten is nu ook al schelden? Ik denk dat ik uw hoogstaande superintellectuele bijdragen nog eens een tijdje op negeren ga zetten. Ik weet dat ik daardoor ontzettend veel mis. Maar laten we dit dan zélfkastijding noemen nietwaar? Byebye ! |
|
|
|
|
|
|
#4796 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#4797 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Werkgevers MOGEN een dresscode opleggen. Wanneer zij dit doen, moet dan iedereen zich daaraan houden en dus ook moslima's? Draai eens niet rond de pot! |
|
|
|
|
|
|
#4798 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#4799 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Voor hoe lang deze keer? |
|
|
|
|
|
|
#4800 | ||
|
|
Citaat:
Citaat:
Als ge de fundamentele vrijheden van anderen overboord gooit, dan kunt ge ook moeilijk eisen dat anderen u ook deze fundamentele vrijheden gunnen.
|
|