![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#4721 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik lees de relevante zaken en/of de hoogtepunten.
Zoals bijvoorbeeld iets wat mij intrigeerde, namelijk één van die aanbevelingen van ene meneer Houssein Boukhriss : Citaat:
Tot op heden heb ik nog steeds geen antwoord gekregen op die vragen. En neen, ik ga die vragen niet meer herhalen. Ze staan nog steeds klaar en duidelijk te lezen in mijn vorige posts. Ik dien bijgevolg vast te stellen dat jij gewoonweg niet bij machte bent om specifieke vragen hieromtrent te beantwoorden. Citaat:
Soit. Ik heb er nu al genoeg tijd en energie in gestoken. Het is vrij duidelijk dat ik geen antwoorden meer hoef te verwachten.
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 13 april 2012 om 18:38. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4722 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daarom dat ze dat ook zo willen houden en niet onder de dictatuur van de islam vallen, hoeveel hypocrisie jullie daarover ook verkopen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4723 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En voor de rest zullen wij wel zelf bepalen wat in onze landen aan bod komt en niet, en dat moet niet door een stelletje scheldende islambaardapen te gebeuren in één of andere mosk! Hoe is het mogelijk dat jullie daar maar blijven over leuteren! Laatst gewijzigd door andev : 13 april 2012 om 19:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4724 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie hier volgens de islam wil leven moet zich aanpassen aan onze maatschappij of weer naar een islamland vertrekken! Het is daar al erg genoeg zonder dat ze moeten proberen hun dictatuur en achterlijkheid elders op te dringen alsof dat "godsdienstvrijheid" is! Hun vrijheid om anderen te onderdrukken! Kijk toch rond in de wereld en stop met jullie komedie. Laatst gewijzigd door andev : 13 april 2012 om 19:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4725 |
Minister-President
|
![]() de enige die ik hier op dit forum zie schelden is gij circe, sdx, andev, elbow, Demper, superstaaf.. kortom de islamofoben. dit geeft wel te denken
![]() |
#4726 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Heel dat geitengedoe komt omdat mijnheer de hoofd ayatollah Kohmeiny de richtlijnen heeft geschreven hoe en wanneer je met een geit mag neuken. de dingen niet door elkaar gooien hoor. is "homp" een dier? of is "homp" een homp? zoals in: een homp lakens? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4727 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lees je koranhaatboek en kom het dan nog eens uitleggen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4728 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
(en neen, ik bedoel daarmee niet de posten waarin ik de koran citeer). Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 13 april 2012 om 19:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4729 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mensen die verplicht worden door godsdienst of iets anders van het dragen van een lapje stof te doen alsof hun eer en hun leven ervan af hangt, hoe kunnen we die noemen denk je? Laatst gewijzigd door andev : 13 april 2012 om 19:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4730 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je reageerde op mijn post Ik heb bij mijn opvoeding geleerd dat je voor mensen geen woorden gebruikt van dieren en dingen.Jij moet geen uitvluchten zoeken waarom jij mensen onbeleefde geit, ingepakte geit, hoer, komt vers vanachter de geit, homp,.....noemt Je hebt blijkbaar dezelfde opvoeding genoten als degenen die mensen hond, aap, varken of mestkever noemen. Of je hebt dezelfde cultuur of dezelfde ideologie. Daar zijn we nog niet uit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4731 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4732 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ingepakte geit? je bedoelt zeker "ingepakt lustobject". "hoer" is hetgeen de brave moslimbroertjes tegen mijn dochters roepen (en ja hoor, nog steeds tegen mij ook, is dat geen compliment?) Vers VANACHTER de geit = een doodnormale benaming voor een boerin (een geitenmelkster, of is dat ook al schelden?) die dan "vers vanachter de geit" hier geimporteerd wordt door haar neef die haar daarvoor een bedrag heeft betaald. Heb jij daar dan een probleem mee? Of noem je het liever "vers vanachter de koe"? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4733 |
Banneling
|
![]() Natuurlijk niet. Ze geven een onderbouwde mening, iets dat niet bestaat in de islamitisch denkwereld die er enkel op gericht is op autistische wijze de religieuze hersenspoeling na te laten kwekken. Ook extreem links doet niets anders dan onprettige waarheden wegtrollen met niet ter zake doende onzin (Alboreto en Artisjok zijn daar het beste voorbeeld van). Onprettige feiten, racistische haat-taal uit de koran, bewezen achterlijkheden, ze trollen er altijd om heen.)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4734 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.catherinevuylsteke.com/se...kt-de-karwats/ Citaat:
http://actua.canvas.be/vranckx/vranc...len-of-boeten/ Ook deze informatie stelt me niet echt gerust : De islamisten stellen hun systeem van écoles franco-arabes tegenover de seculiere staatsscholen die volgens hen tekortschieten omdat er geen 'islamitisch' onderwijs wordt aangeboden. http://books.google.be/books?id=VuCX...fstraf&f=false http://books.google.be/books?id=VuCX...fstraf&f=false
![]() |
![]() |
#4735 |
Minister-President
|
![]() meen je da nu? echt? of ben je al zoveel aan het trollen dat je je eigen berichten niet meer weet?
![]() |
#4736 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4737 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Onlangs stond in het Senegalese Dalifort de leraresIs dat dan toegelaten? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4738 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik haal hier toch graag even een artikeltje aan dat ik vandaag las in "Ons Recht": Iraanse vakbondman wacht op zijn dood Abdolrea Ghanbari is een 44-jarige professor aan de "Payam e Nour"-universiteit in Iran. Op 4 januari 2010 werd hij in zijn woning in Pakdasht aangehouden. De professor werd beschuldigd van 'moharebeh' of vijandschap tegenover God - omdat hij ongevraagd e-mails had gekregen van een gewapende oppositiegroep. Tijdens zijn opsluiting werd Abdolrea Ghanbari 25 dagen aan een stuk ondervraagd. Hierdoor legde hij onder druk bekentenissen af. De advocate van de man werd ook opgepakt. Zij kreeg een celstraf van zes jaar wegens 'propaganda tegen het regime d' en 'acties tegen de nationale veiligheid'. enzovoort ... Ons Recht nummer 4 april 2012 't Zal wel aan mij liggen zeker dat ik geen vertrouwen heb in de rechtsspraak in islamitische landen ... ![]()
![]() |
![]() |
#4739 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#4740 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, die heeft absoluut niets met deze thread te maken.