![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1141 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Morgen zal ik, net als nu, dezelfde spelregels toepassen die u vaak bovenhaalt, nl. "lees zelf de discussie erop na". Wees blij dat we u voortaan meten met de maat die u hanteert.
|
|
|
|
|
|
#1142 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Slaap wel.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 14 april 2012 om 01:17. |
|
|
|
|
|
|
#1143 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Vervolgens gaf Jan een reeks van citaten, waaruit bleek dat ze weldegelijk van u kwamen. kijk maar: vervolgens gaf Jan u lik op stuk: Zo kan de meelezer ook nog volgen, "meneer-wat-heb-ik-ontkend?". De bal ligt dus weldegelijk in uw kamp. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 14 april 2012 om 01:21. |
|||
|
|
|
|
|
#1144 |
|
Provinciaal Statenlid
|
Voor een vrouw echter die ongewild zwanger is geworden, zullen
wereldbevolkingsproblemen of zelfs de gevaren van een illegale abortus wellicht weinig belangrijk lijken. Misschien is ze ongehuwd en voelt ze zich emotioneel niet opgewassen tegen het opvoeden en grootbrengen van een uit overspel geboren kind. Is voor haar abortus het antwoord ? Het is duidelijk dat zij diverse factoren moet overwegen. Omdat zij bijvoorbeeld ook onder vermoedelijk veilige omstandigheden bij de uitvoering van een wettige abortus, het gevaar van gezondheidsverlies of zelf verlies van leven onder de ogen moet blijven zien. De deskundige meningen daarover lopen natuurlijk uiteen, maar volgens professor T.S. Ueno zijn wettige abortussen niet in elk opzicht bijzonder veel veiliger dan onwettige. Naar zijn mening brengt de snelle overgang van de zwangere naar de niet-zwangere staat het sympathische zenuwstelsel van de vrouw uit het evenwicht. Als andere slechte gevolgen noemde hij : uitputting, slapeloosheid, hoofdpijn, duizelingen, krampen, zenuwpijn, psychosomatische kwalen, buitenbaarmoederlijke zwangerschappen, latere miskramen en steriliteit. |
|
|
|
|
|
#1145 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Zullen we vandaag alsnog te weten komen wat ik zogezegd zou ontkend hebben...
Oh, the suspense...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
#1146 |
|
Banneling
|
zou raf een echte kindrvriend zijn?
|
|
|
|
|
|
#1147 |
|
Banneling
|
dat gaat weer een boeiend weekend worden
vergeet in de meantime uw land niet te redden eh jong |
|
|
|
|
|
#1148 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1174 Had u verder nog iets inhoudelijks? Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 14 april 2012 om 09:55. |
|
|
|
|
|
|
#1149 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik zou zeggen, oordeel zelf enkele van zijn bijdragen aan dit forum:
http://forum.politics.be/showpost.ph...5&postcount=10 http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1924 En het bijzondere is, dat Raf nu al jaaarenlang weigert op zijn uitspraken terug te komen,... Tjah? Ieder het zijne, maar ik denk er het mijne van. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 14 april 2012 om 09:54. |
|
|
|
|
|
#1150 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Ik heb nogal oppervlakkig deze discussie gevolgd.
Fact: Raf heeft beweerd dat ongeborenen en pasgeborenen tot maanden na de geboorte geen enkel recht hebben. Ook niet het recht op leven. Deze feiten zijn bewezen: A/ JVDB heeft daarvoor de nodige links geproduceerd B/ Raf heeft deze stelling niet alleen nooit tegengesproken, hij heeft ze keer op keer bevestigd. Het is, gezien de ontwikkeling van de discussie, duidelijk dat Raf zich niet lekker voelt in zijn overtuiging. Het feit alleen al de Edina/Artisjok/Akira en andere pocolinkies niet zijn ingestapt in deze discussie vertelt mij ook dat Raf nogal geïsoleerd staat met deze mening. Als ik de evasieve technieken van Raf bekijk dan denk ik dus nog steeds: auw, oei, ai, oerghhhhh....doet mij zo'n beetje denken aan Raf in een Spitfire op nog 8 cilinders en een zwarte rookpluim achtervolgd door Galland en Molders terwijl ik (Joachim Marseille) op tweeduizend voet hoger enkel moet duiken "for the kill"...welnu: ik doe dat niet omdat ik vandaag gewoon geen zin heb...
|
|
|
#1151 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Kijk eens aan! En waar zou ik dat precies beweerd hebben?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 14 april 2012 om 11:04. |
|
|
|
|
|
#1152 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Blij dat u het nog eens vraagt. Hier komt het:
http://forum.politics.be/showpost.ph...1&postcount=14 Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 14 april 2012 om 11:21. |
|
|
|
|
|
#1153 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wel Fieseler? Waar zit ge?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
#1154 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Hallo Raffie, hier Fie....even een hete douche genomen na een verkwikkende wandeling (geforceerde mars van 7 km in de striemende regen)....
terug on topic: http://forum.politics.be/showpost.ph...1&postcount=14 Beste Raf: ontkent u dat u de posting hierboven heeft gedaan? I don't think so.... Bijgevolg zijn de hierboven door Paulus en JVDB aangehaalde feiten correct. Zoals ik reeds heb aangekondigd: Desalnietemin weiger ik een moralteitsproces op te starten en beperk mij enkel tot het vaststellen van uw uitspraken. Aan de lezers om hun conclusies te trekken. PS: Raf: het is overduidelijk dat u of vermoeid, of zwaar gefrustreerd of niet geconcentreerd bent geweest de afgelopen dagen. Daar is niks fouts mee. Niets menselijks is ons vreemd. Een tip: schaam u niet om een lapsus, verkeerde inschatting of gewoon een uitschuiver als zodanig te benoemen. Zo kan u na rectificatie gerust terug overgaan tot de orde van de dag. Probeer echter nooit en lapsus door een aanval goed te praten, te camoufleren of als een vis te verdrinken....dit forum vergeeft dat nooit.... En nu ga ik een lekker infraroodbadje nemen...een massageke geven aan een bloedmooie waalse godin die ik mijn partner mag noemen...een slaatje tot mij nemen....en dan een beetje naar prime kijken....doeikes....
|
|
|
#1155 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
....enfin, we kennen 'm. Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#1156 |
|
Provinciaal Statenlid
|
Wat is een abortus eigenlijk ? Een opzettelijk veroorzaakte abortus
(te onderscheiden van een toevallige miskraam) is de moedwillige verwijdering van een groeiend embryo of foetus uit de moeder voordat de vrucht buiten de moederschoot levensvatbaar is. Onder een embryo verstaat men het ontwikkelingsstadium gedurende de eerste twee maanden van de zwangerschap ; na die tijd spreek men van foetus. Veel artsen beschouwen een abortus dus als het doden van leven. Anderen zullen beweren dat er niet werkelijk van het beroven van leven gesproken kan worden. Maar wat zal er vanaf het moment van de bevruchting met de bevruchte cel in de schoot van de moeder gebeuren als de groei ervan niet wordt belemmerd ? Ze zal een baby en ten slotte een volwassen mens worden. Daarom zei Dr. M.J. Halberstam uit Washington, D.C., over de foetus : De toekomst ervan is onbeperkt. Dit klopt buitengewoon goed methetgeen wij over moleculaire biologie weten --- het feit dat de foetus bij de bevruchting zijn gehele genetische potentieel van RNZ en DNZ heeft ontvangen .... Het lijdt geen twijfel dat de foetus levend is, hoewel op een speciale wijze ... Als Arts weet ik dat de foetus leeft en als mens heb ik er ontzag voor. Zou het doodslag zijn als een baby één maand na de geboorte ter dood werd gebracht ? Zou het doodslag zijn als de baby één dag of één minuut oud was ? Een ieder die deze baby's van het leven beroofde, zou van moord beschuldigd kunnen worden. Maar is er werkelijk verschil tussen een baby van één minuut oud en een baby die op een minuut na geboren wordt ? Al is het nog een dag of een week of maand of meer tot aan de geboorte, dan nog kan de baby als mens geboren worden. Wij ontkomen er niet aan het feit dat er vanaf het moment van de bevruchting een nieuw menselijk leven is begonnen. Geen enkele zogenaamde sofistische redenering kan de waarheid verkleinen dat het normaal gesproken een volwassene zou worden als men niet tussenbeide zou komen. Wanneer iemand bovendien toestemt in een abortus, zegt hij of zij dat de één meer recht op leven heeft dan de ander. Dat zei Hitler echter en daarom vermoorden hij 6.000.000 joden en miljoenen anderen. De maatschappij veroordeelde hem als een krankzinnige moordenaar. Niettemin worden er jaarlijks 30.000.000 levens afgesneden door middel van abortussen ! |
|
|
|
|
|
#1157 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#1158 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1159 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#1160 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Je zou verwachten dat degenen die zich inzetten voor het ongeboren leven, dat des te meer zouden doen voor het geboren leven, maar dat blijkt dikwijls niet het geval te zijn. Bij oorlogen hoor je ze dikwijls niet. Dat werpt een schaduw over hun werkelijke motieven.
Sommigen voeren strijd met als wapen ledenaantallen die ze pogen te verhogen door het verbieden van abortus, ongeacht de ellende waarin de mens leeft, ongeacht de draagkracht van de aarde, ongeacht het leven in het algemeen. Over immoraliteit gesproken. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 15 april 2012 om 03:43. |
|
|
|