![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Aan de kant, die van de Islaam vind men vaker extremen die zich als martelaar opofferen om te moorden en hun idealen zo kracht bij te zetten ten koste van eigen leven en toekomst . Dat er in het westen , mensen zouden op staan om op dergelijk manier , (met een al of niet misplaatst maatschappelijk belang ) hun eigen leven en toekomst doelbewust willen opgeven, martelaar willen worden en moorden , dat verbaast en verontrust mijn zeer . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hahaha, Friedrich Nietzsche beheerste wel de elementaire regels van de grammatica, bijvoorbeeld dat je een zin eindigt met een punt, maar niet in het midden van een zin een punt kunt schrijven. Voor de rest lees ik alleen maar stropopredeneringen bij deze dubbelnick.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En waarom moet u persoonlijk aanvallen? U kunt ook gewoon inhoudelijk op mijn post ingaan, dat deed Friedrich Nietzsche ook. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sorry, maar dit geeft niemand zin om met jou te discussiëren.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | ||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toon mij eens de rampzalige taalfouten? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En ik heb het dan nog niet over stijlfouten, fouten tegen de logica, en dies meer. Prettige avond verder!
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je bent een beetje gefrustreerd, is het niet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik breng even de discussie terug naar het punt vóór de interventie van de trol, nl. mijn antwoord aan AsGardSGO:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het blijft moeilijk om niet persoonlijk te worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoewel Anders Breivik extreem-rechtse sympathieën huldigde en Europa wilde bevrijden van de islam, liet hij in zijn 1500 pagina's tellende manifest zijn grote bewondering blijken voor de islamitische terreurorganisatie Al Qaeda. Hij pleitte zelfs voor samenwerking met Al Qaeda en andere anti-Westerse moslimorganisaties bij het verkrijgen van massavernietigingswapens, met als doel deze te laten ontploffen in Europese hoofdsteden en op andere belangrijke locaties. Onder het aloude motto 'de vijand van mijn vijand is mijn vriend' liet Breivik zich inspireren door het streven van Al Qaeda naar culturele (islamitische) zuiverheid in het Midden Oosten. Breivik wil met dezelfde methoden iets vergelijkbaars bereiken in Europa: 'Net als jihad strijders het neusje van de zalm van de Ummah zijn, zullen wij dat zijn voor Europa en het christendom.' De reden van het succes van Al Qaeda is volgens Breivik dat de terreurorganisatie andere islamisten gematigd doet lijken, waardoor het voor deze laatste groep eenvoudiger wordt om niet-moslims in hun ban te krijgen. Zijn inspiratie voor zijn daden kwam duidelijk NIET van die anti islam bloggertjes!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Burger
|
![]() De internationale islamitische terreurindustrie heeft inmiddels aangekondigd grootscheepse aanvallen te zullen lanceren tegen:
1) De komende Olympische zomerspelen en daardoor ook de inwoners van Londen en de bezoekende toeristen. 2) Alle deelnemers aan het komende Eurovisie songfestival dat doorgaat in Mei en waar zowat alle Europese nationaliteiten vertegenwoordigd zijn, zowel wat betreft de kandidaten als hun achterban, de bezoekende toeristen. Eens kijken hoe groot de weerzin tegen Breiviks boodschap nog zal zijn als minstens één van deze dreigingen ('succesvol') ten uitvoer zal worden gebracht en tientallen, honderden of wie weet duizenden onschuldigen de dood zullen worden ingejaagd in de naam van Allah en Zijn beminde Profeet Mohammed... Ik zeg niet dat ik Breiviks moorden goedpraat, ik zeg wel dat ik begrijp dat Breivik de wereld wilde wakker schudden voor de altijddurende jihad die ze ons aandoen en die volgens hem met debatten alleen niet kan worden gestopt! Morgen gaat Breivik himself een toespraak houden voor de rechtbank, en één van zijn advokaten heeft reeds gewaarschuwd dat hij geen blad voor de mond zal nemen! Ik ben benieuwd hoever onze pro-islamitische media gaat censureren en of we alles te horen zullen krijgen. Dit proces heeft een dusdanige maatschappelijke relevantie dat het integraal zou moeten worden uitgezonden, in alle Europese huiskamers, met ondertiteling. Dan zou iedereen voor zichzelf kunnen uitmaken of het werkelijk waar is wat velen onder jullie blijven beweren, namelijk dat de heer Breivik gek is. Waarom maakt de linkse regerinspartij geen gebruik van die unieke kans, om de wereld te laten zien dat we te maken hebben met een idioot? Omdat ze natuurlijk weet dat hij GEEN gek is en veel zinnige zaken heeft mede te delen! Laatst gewijzigd door Islamwatcher : 15 april 2012 om 22:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit is nu wat ik met de Breivikisering der geesten bedoel. Mensen als Islamwatcher, SDX, enzovoort zitten de hele dag op islamofobe en neoconservatieve fora als Faith Freedom, ex-moslim, Brussels Journal en dies meer zij. Hierboven zie je dat dat soort gedachtegoed leidt tot de apologie van Breivik en, in laatste instantie, mogelijk tot het overnemen van diens "propaganda van de daad". Waakzaamheid is hier dus geboden.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Burger
|
![]() U vergeet er alleen bij te vertellen dat de wereld in rasse schreden een tweedeling tegemoet gaat: een islamisering en een breivikisering. Er zijn dus amper keuzemogelijkheden: kleur bekennen of berusten. Het is zoiets onontkoombaars zoals Duitser zijn aan het begin van Hitlers regime: wat zou u doen in dat geval, als Duitser? Toetreden tot de NSDAP, de Hitlerjugend en de Wehrmacht? Of in opstand komen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() SDX zit helemaal niet de hele dag op fora & sites die jij noemt weledele, maar op jouw eigenste authentieke islamitische haatpropagandasites, dáár waar breivik z'n mosterd haalde voor z'n daden, dat prikt waarschijnlijk, omdat hij zelfs bewondering had voor die verwerpelijke bloeddorstige moordpartijen voorgeschreven door jouw verwerpelijke, tot haat aanzettende, tot geweld oproepende ideologie, uitgevoerd door de zonen van allah, die hij dan weer op zijn beurt nabootste.
Duidelijk uitgelegd in zijn manifest waar hij de inspiratie voor zijn daden vandaan haalde!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De toleranten, degenen die oproepen tot 'n sereen debat, wederzijds respect, (moslim)broederschap!
|
![]() |
![]() |