![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#481 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Na de flower power, nu mekka power.
![]() |
#482 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Nu, het aantal pedoseksuelen (hiermee bedoel ik mensen die zich seksueel tot kinderen aangetrokken voelen, niet mensen die effectief tot daden overgaan) zal nooit iemand weten. De pedofielen zijn hier slechts het topje van de ijsberg. Sinds dit probleem in de media is gekomen zijn ouders ook op hun hoede. Ik heb zelf geen kinderen maar ik kan goed begrijpen dat de gedachte alleen al dat er iemand staat te geilen op uw kind dat naakt aant douchen is heel zwaar is. Uiteindelijk weet niemand hoeveel pedoseksuelen er zijn (wie gaat er tenslotte er openlijk voor uit komen dat hij/zij zich aangetrokken voelt tot kinderen). Volgens mij zijn er dan ook veel meer dan we denken. Dus dan kan er mijn inziens beter op safe worden gespeeld en dat douchetoezicht achterwege laten indien sommige ouders hier over klagen. Gewoon aan de deur gaan staan lijkt mij al voldoende. Vroeger werd dit toezicht als normaal ervaren omdat amper niemand wist dat er pedofielen/pedoseksuelen bestonden (terwijl die er wel degelijk waren). Nu ligt dit anders.
![]() |
![]() |
#483 | |||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Zelfmutilatie is iets dat bijna uitsluitend bij pubers voorkomt (bij jongere kinderen is dit uiterst zeldzaam). En mijn standpunt hierin mag dan erg cru overkomen maar ook hier vind ik het zelfbeschikkingsrecht heilig. Indien die puber goesting heeft om in zijn eigen vel te snijden, is dit zijn/haar goed recht aangezien het zijn/haar lichaam is. Hulp aanbieden lijkt dan ook het meest aangewezen maar indien dit geweigerd wordt dan moeten ze hem/haar maar laten doen. En zoals eerder gesteld, zulke zaken kunnen tijdens de zwemles ook worden vastgesteld. Of verkiest gij toch de kleren manu militari van die persoon zijn lijf te rukken? Citaat:
![]() |
![]() |
#484 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
http://www.google.be/url?sa=t&rct=j&...y-opd7WtHhEWQA Laatst gewijzigd door filosoof : 16 april 2012 om 01:23. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#485 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
En waar stopt ondergoed, en beginnen we met lichaamsverhullende kledij? 'k Ga geen foto's posten, want het verschil tussen een tanga (ook een onderbroek) en een Boerkinni (zwempakje) is nogal groot. Gaan we nu regeltjes instellen in hoeveel cm² per lokatie bedekt mag worden? Moet het tepelhof bedekt zijn, of is alleen een tepelkapje goed genoeg? Moet TjingTjang eenzelfde onderbroekje gaan dragen als Mugabé? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#486 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat mag u, maar het is irrelevant tegenover de vraag die de topicstarter hier stelde.
![]() |
#487 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
het kinderlichaam wil niet om 7u gaan slapen dus mag hij met pa tot middernacht tv kijken het kinderlichaam wil niet naar school dus kan de ouder hem niet verplichten. of insinueer je iets anders? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#488 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het moet geen heksenjacht worden hé. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#489 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als een kind niet naakt wilt douchen, dan moet hij of zij gewoon niet naar het kamp gaan waar dat wordt verplicht. Er zijn genoeg kampen, waar dat niet wordt verplicht. Ik snap het probleem niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#490 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#491 |
Minister-President
|
![]() In enorm veel gevallen wordt misbruik door een ouder thuis enkel opgemerkt door de begleiders tijdens medische onderzoeken/toezicht op douchen etc.
Als we gaan toelaten dat er met kleren aan gedouched wordt of niet wordt deelgenomen aan het medisch onderzoek zijn we weer een wapen kwijt in de strijd tegen die smeerlappen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#492 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#493 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#494 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij zegt helemaal niet dat kinderen nooit moeten luisteren naar volwassenen. Het gaat hier om het lichaam van het kind / schaamte enz. Om dat op een lijn te zetten met niet naar school willen, dat is pas zever.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#495 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
om de idiotie van die stelling aan te tonen moet je die logica gewoon open- of doortrekken. en als er iemand van mening is dat er nu eenmaal momenten zijn waar kinderen MOETEN luisteren onmiddelijk refereren/insinueren naar/richting pedofielen is dan toch redelijk onzinnig (dooddoener) Laatst gewijzigd door 1207 : 16 april 2012 om 11:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#496 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#497 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#498 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#499 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is NieuwNoors die de kinderen wil beschermen tegen alle pedofiele schoolartsen , en die er een horrorscenario van maakt als naaktheid ter sprake komt.
![]() |
#500 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is inderdaad ook belachelijk. Alleen er moet natuurlijk wel nuance zijn, het probleem van kinderen om naakt te zijn tegenover volwassenen vergelijken met niet naar school willen, slaat ook nergens op natuurlijk.
|
![]() |
![]() |