![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#5201 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5202 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Dan wordt het vanaf nu ook volledig verboden zich in islamitische gewaden gehuld over straat te begeven. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5203 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5204 |
Minister-President
|
![]() Net zoals het dragen van een vod op je kop geen mensenrecht is?
Al is de Vlaming nog zo fel, de Waal die krijgt zijn goesting wel. Laatst gewijzigd door Schelfie : 16 april 2012 om 12:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5205 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5206 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
mijn oma had ook een neusdoek, maar dat was geen snodvod maar een grote vierkante omslagdoek en ik vermoed dat ze daar vroeger ook wel eens hun neus in durfden snuiten, net zoals ze nu ook in hun abbaya of niqaab snuiten. Wat goed is voor mijn oma is ook goed voor hen. Neusdoek dus (of toch snodvod?) Citaat:
![]() Ik heb in feite nooit van het woord hoofddoek gehoord tot de invasie goed op gang is gekomen. Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 16 april 2012 om 12:16. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5207 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#5208 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Vrouwen noemden dat vroeger ook een hoofddoek hoor, en in Vlaanderen een " sjalleke". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5209 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
't Is dan ook volkomen normaal dat mensen die ongehuwd 'n relatie hebben, volgens sharia wetten worden bestraft? Weet je wel wat sharia ìs? Mensen- en vooral vrouwenrechten voor immigranten, huispersoneel bvb. die als slaven worden behandeld, is ook geen overtreding van de mensenrechten?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5210 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5211 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar een hoofddoek gebruikten we hier niet, enkel een foulard of gewoonlijk sjalleke. Waarom we die ingepakte lustobjecten dan nu ineens "gehoofddoekte" moeten noemen ontgaat me. Dan nog liever "madamsjal". Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 16 april 2012 om 13:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5212 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5213 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want ergens ligt nog een boek met kledingadviesen voor moslima's; gekregen van een vriend van me die moslim is! Niet dat het een bijbedoeling heeft, hij vind het af en toe fijn me wat op stang te jagen, humor heeft hij wel! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5214 | ||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
"Echter, in �*lle islamitische landen is het idd abominabel gesteld mbt mensenrechten, en dit zonder uitzondering:" http://nl.wikipedia.org/wiki/Islam_en_mensenrechten Democratie en islam ? Ca n'existe p�*s, madame. Maar u zult hier in het westen ongetwijfeld nog een pak minder rechten hebben, dan in uw favoriete moslimland… Citaat:
![]() Die parlementaire bijdrage niet gelezen, mss ? Uw realiteitszin is op z’n zachtst gezegd een beetje euh.. abominabel. Als u het daar al goed vind, zegt dat al veel, zo niet �*lles, over alle andere moslimlanden. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#5215 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het bewijst dan ook haar intellectuele oneerlijkheid tov de islamitische exploten. Oh well, never mind the bollocks. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5216 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
“Allah did not create man so that he could have fun. The aim of creation was for mankind to be put to the test through hardship and prayer. An Islamic regime must be serious in every field. There are no jokes in Islam. There is no humor in Islam. There is no fun in Islam. There can be no fun and joy in whatever is serious. - Ayatollah Khomeini, 1979#” Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 16 april 2012 om 16:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5217 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Op een deel ervan heb ik al geantwoord. Je trekt je woorden toch niet terug in? Maar er bestaat geen doodstraf meer in Senegal en wettelijk ook geen lijfstraffen meer ...Daarover ging het toch, hé. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5218 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar er bestaat geen doodstraf meer in Senegal en wettelijk ook geen lijfstraffen meer ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5219 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik gaf netjes de volledige lijst met landen die de doodstraf uitvoeren (islamitsche en niet-islamitische) http://forum.politics.be/showthread....40#post6077240 Kan jij nu al toegeven dat er ook niet-islamitische landen of landen zonder sterke islamitische inslag zijn die de doodstraf uitvoeren? Dat er ook een 'groot' aantal islamistische landen of landen met een sterke islamitische inslag zijn die de doodstraf niet uitvoeren en afgeschaft hebben. http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=5145 SDX kon het niet toegeven. Jij misschien wel. Laatst gewijzigd door artisjok : 16 april 2012 om 18:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5220 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Doet er me aan denken dat ik ook nog enkele linken te goed heb van jou! Misschien heb je mijn post gelezen over het verschil tussen stellingen corrigeren en verdedigen, en kan je eindelijk je beweringen terug intrekken. |
|
![]() |
![]() |