![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, dat is geen definitie van staatsgevaarlijk. Tsjecho-Slowakije is gewoon verdwenen en daar leeft de wereld in vrede mee.
![]() |
#102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kan je toch even aangeven waar Tjechoslowakije ergens te vinden is op de wereldkaart? Ben je zeker dat je je het bestaan daarvan niet ingebeeld hebt?
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#104 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Hadden de Ollanders destijds maar wat meer daadkracht getoond in het verbieden van separatistisch extremisme
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En waar woont die meneer "staat Tsjechoslowakije" eigenlijk? Hoeft hij een proces ingespannen?
![]() |
![]() |
#106 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat ze het relatief goed stellen zijn uitspraken voor jouw rekening. Het feit dat er nu 2 staten zijn en de oude staat is verdwenen geeft een goede definitie weer van het woord "staatsgevaarlijk".
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je wil argumenteren dat de Belgische staat een gevaar is ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iets dat een staat kan doen ophouden met te bestaan dat is wel degelijk de definitie van staatsgevaarlijk.
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een staat is geen meneer.
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je definitie van staatsgevaarlijk is gewoon reinste nonsens. Het veronderstelt het ijveren naar het omverwerpen van de bestaande orde, niet de wens om deze orde democratisch te veranderen.
Overigens is een staat inderdaad geen meneer, ze heeft dan ook geen persoonlijke rechten die je ze schijnbaar toedicht ("er wordt iemand geschaad").
![]() |
![]() |
#111 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geef die mens eens een nieuw schup, want na zo hard blijven graven moet die al helemaal bot zijn.
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 16 april 2012 om 21:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is overduidelijk.
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mannekes, de enige bedreigingen voor het voortbestaan van de Belgische staat zijn de Belgische staat zelf en de Europese Unie. 't Zijn de Belgische staat en de EU die staatsgevaarlijk zijn. Hoog tijd om die twee te verbieden.
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. Laatst gewijzigd door Txiki : 16 april 2012 om 22:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Als ik morgen met een huurlingenleger de huidige staat België binnenval (quod non, wees gerust), dan wordt het gebied waar u nu woont de staat “Gwyland”. Laten we er maar een monarchie van maken, vermits u daar reeds allen aan gewend bent, en het kennelijk probleemloos slikt. Dan wordt u allen geacht de Gwylandse vlag uit te hangen en te groeten, het Gwylands volkslied te zingen, en dan krijgt u allen een Gwylandse identiteitskaart. Dan zal ik als koningin Gwylan met gans mijn familie op uw aller kosten leven (begin maar al wat extra centen opzij te leggen), en zullen er kwieten op dit forum zijn die alles wat mij betreft met een hoofdletter schrijven, net zoals er kwieten zullen zijn die hier de staat Gwyland met hand en tand zullen verdedigen zoals ze dat nu met de staat België doen, tegen elke logica en rationaliteit in. En dan zullen er nog steeds, net als nu, zogenaamde “nationalisten” zijn die Vlaanderen of Wallonië voorstaan, en aldus “staatsgevaarlijk” zijn voor de staat Gwyland. Maar geen erg : mijn staatsveiligheid zal daar desnoods wel een mouw aan passen, en wees er van overtuigd dat ik bij mijn “onderdanen” voldoende politiekers zal vinden – desnoods voormalige Italianen – die om de eigen glorie of om de centen of om beide bereid zullen zijn om mijn Gwylands staatsregime te steunen en voor te staan, ook als dat ten koste van de democratie is. Maar dat alles zal niets veranderen aan de realiteit dat Gwyland, net als België nu, bevolkt wordt door enerzijds een meerderheid Zuid-Nederlanders (zegge Vlamingen), en anderzijds, naast een paar tienduizend Duitsers en nog véél meer allochtonen, door een minderheid Fransen (zegge Walen). En dat zal derhalve niets veranderen aan de realiteit dat het “Gwylandse volk” of de “Gwylandse natie” nooit zullen bestaan net zo min als het “Belgisch volk” of de “Belgische natie” ooit hebben bestaan, al zal het mij en mijn staatsregime niet beletten om mensen als u wijs te maken dat het wel zo is... Laatst gewijzigd door Gwylan : 16 april 2012 om 22:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Banneling
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 16 april 2012 om 22:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik tracht u enkel duidelijk te maken dat het belang van een "staat" zéér relatief is. In democratisch opzicht telt het belang van het volk. Laatst gewijzigd door Gwylan : 16 april 2012 om 22:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |