Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 17 april 2012, 10:57   #21
Tommm
Minister-President

Tommm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
Dat is dus de vraag die ik me ook stel, want wat ze niet vertellen.
Lees de artikels, ze zeggen dat zijn beleid op "niks trekt".
Oud 17 april 2012, 11:00   #22
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tommm Bekijk bericht
Lees de artikels zelf eens goed. Dat zeggen ze niet, dat is wat jij er graag van maakt.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2012, 11:02   #23
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door spherelike Bekijk bericht
En alle vlaams nationalisten zijn afstammelingen van collaborateur, dat is nu eenmaal zo, iets wat iedereen die de boel volgt weet dat, dat niet weten zegt veel over u

Het zegt meer over uw gebrek aan kennis van de recente geschiedenis.

Of mag dit niet, wegens patent van de nationalisten op domme, veralgemenende en onbewijsbare uitspraken?
Wat is dit nu voor een onnozele reactie. Wat is uw probleem, ventje? Nadenken is niks voor u?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Oud 17 april 2012, 11:02   #24
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door spherelike Bekijk bericht
gemakkelijk

zonder enig bewijs de opstappers beschuldigen van politiek benoemd te zijn, en daar een hele redenering rond bouwen, om een dikke nul van een minster (doch uit eigen stal) wit te wassen.

objectieve argumenten niet aanwezig?

jullie lijken een bende masturberende pubers, plezier hebben aan uw eigen klein pietje, bij gebrek aan beter
Wel grappig dat net jij mensen

1. beschuldigd van het vervallen in wij/zij denken.
2. mensen beschuldigd van gebrekkige objectieve bewijsvorming

om daarna te vervallen in wij/zij denken en vervolgens wat in het rond begint te schelden over onbenullen van minsters en masturberende pubers zonder enige vorm van argumentatie.

De splinter en de balk komen hier in elk geval goed van pas.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2012, 11:03   #25
Tommm
Minister-President

Tommm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Lees de artikels zelf eens goed. Dat zeggen ze niet, dat is wat jij er graag van maakt.
zucht
Citaat:
De minister noemt het 'manifest onjuist' dat het handhavingsluik nergens op lijkt en dat er geen verbanden worden gelegd met ruimtelijke ordening en het roerend erfgoed.

Laatst gewijzigd door Tommm : 17 april 2012 om 11:03.
Tommm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2012, 11:04   #26
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Wat is dit nu voor een onnozele reactie. Wat is uw probleem, ventje? Nadenken is niks voor u?
neen, gewoon puber.
Alhoewel, pubers zijn zo verzuurd niet, en houden zich nog bezig met interessante zaken.
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2012, 11:05   #27
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
zucht
Bron van dat stukje?

Ik heb hier ook een artikeltje erover:

Citaat:
Volgens de commissie spuit het decreet mist over de financiering van erfgoedzorg. En over het schuiven met bevoegdheden tussen Vlaanderen en de gemeentes die in de toekomst deels verantwoordelijk worden voor hun eigen erfgoedbeleid, blijft "de grootste onduidelijkheid" bestaan. Ook de Strategische Adviesraad Ruimtelijke Ordening formuleerde in het verleden kritiek.
Bron hebben?
Oud 17 april 2012, 11:05   #28
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
zucht
Ge zijt gebuisd, omdat uw eindwerk op niks trekt.

Laatst gewijzigd door giserke : 17 april 2012 om 11:05.
Oud 17 april 2012, 11:08   #29
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Ochgottekes,

't is gelijk die hoge pief van de soldaten, die niet akkoord was met de Crembo.

Waarom zou onze Tom-met-drie-emmen daar geen draad over gemaakt hebben ? Kan je toch veel meer van smullen: een vuile oorlogsman die het opgeeft tegenover een oorlogszuchtige minister ...

Ik durf te wedden dat minstens één van de ontslagnemende erfgoed-engelbewaarders een kommunist is, en aangeduid door de spa.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2012, 11:09   #30
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Even tussendoor: ligt het aan mij of zijn hier een paar posts verdwenen ondertussen? Onder andere die met de link naar de andere draad.
Oud 17 april 2012, 11:11   #31
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Even tussendoor: ligt het aan mij of zijn hier een paar posts verdwenen ondertussen? Onder andere die met de link naar de andere draad.
idd er zijn een aantal posts verdwenen.
Oud 17 april 2012, 11:11   #32
Amon_Re
Perm. Vertegenwoordiger VN

Amon_Re's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
België trekt ook op niets. Zolang ge niet kwalificeert waarom het op niets trekt is die uitspraak absoluut waardeloos.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Amon_Re is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2012, 11:20   #33
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Amon_Re Bekijk bericht
België trekt ook op niets. Zolang ge niet kwalificeert waarom het op niets trekt is die uitspraak absoluut waardeloos.
Doe geen moeite, voor belgicisten is dat niet nodig. Ze zouden wel eens voor een lelijke verassing komen te staan.

Laatst gewijzigd door giserke : 17 april 2012 om 11:20.
Oud 17 april 2012, 11:27   #34
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Je kan een beperkte tijd je eigen berichten corrigeren of aanvullen.

In deze draad heb ik het niet gedaan ... (en als ik het elders doe, dan doe ik het redelijk transparant ...)

Maar wat ik wou zeggen: ook Bourgois vergist zich.
Citaat:
Bourgeois laat in een eerste reactie weten het ontslag te ‘betreuren'. Hij wijst erop dat het erfgoeddecreet nog in volle ontwerpfase zit en noemt de inhoudelijke kritiek van de vier ‘vederlicht, weinig onderbouwd en onterecht'.

De minister vindt ook dat de voorzitters met voorstellen moeten komen, in plaats van ontslag te nemen. ‘Maar dat doen ze niet', klinkt het. ‘Spijtig.'
Het woord spijtig moet vervangen worden door:
"Goed zo ! Ander en beter !!"

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
Oud 17 april 2012, 11:31   #35
Tommm
Minister-President

Tommm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Amon_Re Bekijk bericht
Vlaanderen wel?
Oud 17 april 2012, 11:33   #36
Vette Pois(s)on

Vette Pois(s)on's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Vlaanderen wel?
Ja, op heel veel en niet dankzij la belgique.

la belgique bestaat enkel nog dankzij Vlaanderen.
Oud 17 april 2012, 11:34   #37
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Je kan een beperkte tijd je eigen berichten corrigeren of aanvullen.

In deze draad heb ik het niet gedaan ... (en als ik het elders doe, dan doe ik het redelijk transparant ...)

Maar wat ik wou zeggen: ook Bourgois vergist zich.

Het woord spijtig moet vervangen worden door:
"Goed zo ! Ander en beter
!!"
juist
Oud 17 april 2012, 12:19   #38
Fieseler

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Allez...ik zie het al...
- op federaal gebied kon niemand met de NVA samenwerken...kwatongen zeggen dat de NVA zelf niet wilde samenwerken maar daar geloof ik geen bal van
- op gewestelijk gebied blijkt nu ook met de ministers niet samen te werken...ook hier zijn er dus kwatongen die beeweren dat de NVA zelf niet wil samenwerken met de desbetreffende ambtenaren
- met hun eigen vlaams nationalistische familie willen ze niet samenwerken...dat zijn geen kwatongen...neen: zij zeggen het zelf...zij bevestigen zelfs een cordon sanitair rond hun eigen familie...

Tja... Qu'est-ce que tu veux hé mon fils.... 't is wat het is hé...
Oud 17 april 2012, 12:25   #39
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ochgottekes,

't is gelijk die hoge pief van de soldaten, die niet akkoord was met de Crembo.

Waarom zou onze Tom-met-drie-emmen daar geen draad over gemaakt hebben ? Kan je toch veel meer van smullen: een vuile oorlogsman die het opgeeft tegenover een oorlogszuchtige minister ...

Ik durf te wedden dat minstens één van de ontslagnemende erfgoed-engelbewaarders een kommunist is, en aangeduid door de spa.
O, verontschuldig mij: de hoge pief van de soldaten was PS'er. Die laat men beter gerust hé Tommmm.

Oud 17 april 2012, 12:55   #40
pajoske

pajoske's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bron hebben?
Citaat:
De initiële bedoeling van het nieuwe erfgoeddecreet is nochtans goed: de regelgeving over onroerend erfgoed op elkaar afstemmen,” zegt ontslagnemend voorzitter Anne Mie Draye. “Maar in de uitwerking loopt het al geruime tijd fout. Minister Bourgeois heeft totaal geen oren naar de bedenkingen uit het veld. Ook ons advies heeft hij grotendeels naast zich neergelegd.” Volgens de commissie spuit het decreet mist over de financiering van erfgoedzorg, en blijft er de grootste onduidelijkheid bestaan over het schuiven met bevoegdheden tussen Vlaanderen en de gemeentes die in de toekomst deels verantwoordelijk worden voor hun eigen erfgoedbeleid. Ook de Strategische Adviesraad Ruimtelijke Ordening en de Sociaal-Economische Raad van Vlaanderen formuleerden heel wat kritiek op het ontwerpdecreet.
Met andere woorden Bourgeois doet maar op zonder rekening te houden met de mensen die vanuit hun opleiding en bevoegdheid hem raad zouden kunnen/moeten geven. Als advocaat kan je moeilijk verwachten dat hij een expert is in erfgoed. Het lijkt me dan ook
noodzakelijk dat hij met de mening van de administratie rekening houdt.

Dat is hetzelfde als een minister van defensie met een opleiding rechten die zonder naar de militairen te luisteren oorlogje gaat voeren.
pajoske is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:22.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be