![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister-President
|
![]() Lees de artikels, ze zeggen dat zijn beleid op "niks trekt".
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lees de artikels zelf eens goed. Dat zeggen ze niet, dat is wat jij er graag van maakt.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1. beschuldigd van het vervallen in wij/zij denken. 2. mensen beschuldigd van gebrekkige objectieve bewijsvorming om daarna te vervallen in wij/zij denken en vervolgens wat in het rond begint te schelden over onbenullen van minsters en masturberende pubers zonder enige vorm van argumentatie. De splinter en de balk komen hier in elk geval goed van pas.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
NVA= Niet Veel Avance Laatst gewijzigd door Tommm : 17 april 2012 om 11:03. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bron van dat stukje?
Ik heb hier ook een artikeltje erover: Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() Laatst gewijzigd door giserke : 17 april 2012 om 11:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ochgottekes,
't is gelijk die hoge pief van de soldaten, die niet akkoord was met de Crembo. Waarom zou onze Tom-met-drie-emmen daar geen draad over gemaakt hebben ? Kan je toch veel meer van smullen: een vuile oorlogsman die het opgeeft tegenover een oorlogszuchtige minister ... Ik durf te wedden dat minstens één van de ontslagnemende erfgoed-engelbewaarders een kommunist is, en aangeduid door de spa.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Even tussendoor: ligt het aan mij of zijn hier een paar posts verdwenen ondertussen? Onder andere die met de link naar de andere draad.
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() België trekt ook op niets. Zolang ge niet kwalificeert waarom het op niets trekt is die uitspraak absoluut waardeloos.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() Doe geen moeite, voor belgicisten is dat niet nodig. Ze zouden wel eens voor een lelijke verassing komen te staan.
Laatst gewijzigd door giserke : 17 april 2012 om 11:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In deze draad heb ik het niet gedaan ... (en als ik het elders doe, dan doe ik het redelijk transparant ...) Maar wat ik wou zeggen: ook Bourgois vergist zich. Citaat:
"Goed zo ! Ander en beter !!"
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Minister-President
|
![]() Vlaanderen wel?
![]() |
#36 |
|
![]() Ja, op heel veel en niet dankzij la belgique.
la belgique bestaat enkel nog dankzij Vlaanderen.
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
|
![]() Allez...ik zie het al...
- op federaal gebied kon niemand met de NVA samenwerken...kwatongen zeggen dat de NVA zelf niet wilde samenwerken maar daar geloof ik geen bal van - op gewestelijk gebied blijkt nu ook met de ministers niet samen te werken...ook hier zijn er dus kwatongen die beeweren dat de NVA zelf niet wil samenwerken met de desbetreffende ambtenaren - met hun eigen vlaams nationalistische familie willen ze niet samenwerken...dat zijn geen kwatongen...neen: zij zeggen het zelf...zij bevestigen zelfs een cordon sanitair rond hun eigen familie... Tja... Qu'est-ce que tu veux hé mon fils.... 't is wat het is hé...
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
|
![]() Citaat:
noodzakelijk dat hij met de mening van de administratie rekening houdt. Dat is hetzelfde als een minister van defensie met een opleiding rechten die zonder naar de militairen te luisteren oorlogje gaat voeren. |
|
![]() |
![]() |