Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 14 april 2012, 23:00   #281
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Ook in de toepassing van de wet?
Probeer jij eens van je kloten te gaan maken in Spanje of in Marokko, dan zul je meteen je antwoord op je vraag hebben.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 april 2012, 23:03   #282
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Overgewicht?

Ik sta ik weet niet hoe scherp met mijn 118 kg.
118 kg dynamiet. En hoe staat het met de lengte van de lont?
Oud 14 april 2012, 23:07   #283
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Uw gekunstelde taal doet me wat denken aan Xavier De Baere van weleer...
Maar concreet nu: waar gaat de vergelijking volgens u niet meer op?
Dat u uw woede wel kon onderdrukken en Alexandre niet?
De zaak van de vermoorde buschaufeur heb ik nooit in verband gebracht met dit debat .

Ik kan over die zaak ook niet oordelen , omdat ik er de draad niet van ken , en omdat zelfs misplaatst gezag of misbruik van gezag , hoe dan ook geen reden en geen rechtvaardiging voor moord is .

Ik vind het dan ook zeer ongepast dat U dergelijke zaken in dit debat mengt .
Klarekijk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 april 2012, 23:08   #284
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Illuminatus Bekijk bericht
Zeg zageventje, nog een paar maandjes wachten en ge kunt op één van de twee azijnpartijen stemmen....

Gij zijt werkelijk het PROROTYPE van de zagende, klagende vlomse boerenlul waar wij Belgen zich in 't buitenland moeten voor schamen
Als er geen boeren Vlaamse lullen waren geweest was er al lang geen spraken meer van België, dat weet ge toch, want de rest was, als ze al mee ten strijden trokken in W.O 1 & 2, het beste in het te gaan lopen.

Laatst gewijzigd door Garry : 14 april 2012 om 23:08.
Oud 14 april 2012, 23:21   #285
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Ook in de toepassing van de wet?
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof

DE wet is er alléén voor anderen, niet voor Klarekijk, da's toch duidelijk uit zijn gans betoog hier.

Beste Filosoof . het spijt me U te moeten vertellen , dat jij niet in staat bent om een verhaal te analiseren . wel om het te verdraaien en er een sijne van te maken zodat jij er kan op kakken .

Als ik jou reacties en onzin lees , dan ben ik ervan overtuigt dan Je nog nooit in levende lijve in een debat hebt gezeten met een paar mensen rond tafel en met een moderator die bij er op wijst om bij de topic van het debat te blijven .

Je bent zelfs niet in staat om een verhaal te lezen en om het in zijn ware aard zoals beschreven , na te vertellen , en mensen die een verhaal verdraaien zijn leugenaars die niet in staat zijn een deftig oordeel te vellen . en nog minder in staat om het doel van het debat ten gronde te voeren .
Oud 14 april 2012, 23:23   #286
peter1962
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klarekijk Bekijk bericht
Kijk ik weet niet wat je bedoeld .

Berugers en parkeerwachters , hebben een wetgeving een regelgeving meegekregen , de burger moet zich er aan houden, en de parkeerwachter moet hem beboeten ( mogen we er van uit gaan , zoveel mogelijk centjes binnen halen , los ervan ) allochtoon of niet , de wet is er voor iedereen.

Maar als er een burger stop , ik wip even voor 30 seconden binnen in de krantenwinker , het had mij meer tijd gekost om naar de parkeer meter te lopen . en toeval ...... op de stoep , recht tegenover mijn auto ontmoet ik een kennis , en we blijven een praatje maken , de parkeer agent komt de hoek om , recht naar mijn auto en begint in te tikken . ik spreek de man aan , en hij wil van geen argument weten . (ik had net zo goed even kunnen stoppen om de weg te vragen ) Ik sta bij men auto , en , mijn deuren waren zelfs al ontgrendeld , en na ik hem aansprak " sorry mijnheer , dit is mijn auto ik maak even een babbeltje met een toevallige ontmoeting , ik ben zo weg . en wat doet dat parkeerwachtertje , hij maakt een fotootje van mijn auto en maakt rustig verder het verbaal op .

tot zover het verhaal , En NU de topic van mijn draad en discutie die ik wou aansnijden .
Een allochtoon parkeerwachter met een arogante grijns op het gezicht , comfronteerd U met voorgaand verhaal .

Iriteerd U dat of niet ? Is dat menselijk of niet ? Is dat een juiste aanpak van gezag of niet en bent u verwonderd dat dit agressie uitlokt of niet ?

Nee ik heb die parkeerwachter niet op zijne kop geslagen , maar hem wel eens goe mijn gedacht gezegt .

En als U rasisme bij deze topic wil betrekken , wees dan eens eerlijk . laat dat eens twee marokkanen zijn die een praatje doan op de stoep in Borgerhout en een blanke agent . durf het aan , uw oprechte mening te geven .

Ik vind dit misbruik van gezag dat agressie doet groeien .
Denk je niet dat je ondertussen voldoende aandacht hebt gezocht, en gekregen, voor je wereldschokkende wedervaren ? My God ! je hebt een boete gekregen !!! Moeten we een nationale staking organiseren ?

Als je nu al geen praatje meer mag maken, djudedju, miljaarde. Vroeger was het hier toch veel beter zèlle, nu komen al die brooin mannen ongs zellefs al een boete oep schraave.

Ken je de betekenis van de term "aandachtshoer" ? Heb je een spiegel ?
peter1962 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 april 2012, 23:25   #287
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Is er nog iets geschreven dat ik moet bekijken?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2012, 07:50   #288
F.B.
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof

DE wet is er alléén voor anderen, niet voor Klarekijk, da's toch duidelijk uit zijn gans betoog hier.

Beste Filosoof . het spijt me U te moeten vertellen , dat jij niet in staat bent om een verhaal te analiseren . wel om het te verdraaien en er een sijne van te maken zodat jij er kan op kakken .

Als ik jou reacties en onzin lees , dan ben ik ervan overtuigt dan Je nog nooit in levende lijve in een debat hebt gezeten met een paar mensen rond tafel en met een moderator die bij er op wijst om bij de topic van het debat te blijven .

Je bent zelfs niet in staat om een verhaal te lezen en om het in zijn ware aard zoals beschreven , na te vertellen , en mensen die een verhaal verdraaien zijn leugenaars die niet in staat zijn een deftig oordeel te vellen . en nog minder in staat om het doel van het debat ten gronde te voeren .
zoals ik al zei
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door F.B. Bekijk bericht
Mijn zinnen stonden niet op de juiste plaats. Het moet zijn:

De uiteindelijke moraal van het verhaal is dat die mensen gewoon hun job deden, en dat jij de wet te respecteren hebt.
Denk dat naarmate de verrijking toeneemt, dat het zeker niet verkeerd is liever door iemand van Uw eigen cultuur geholpen of berispt te worden. De correcte denkers zullen natuurlijk vermoeiend voorspelbaar afkeurend reageren. Maar zullen dat natuurlijk niet doen bij de afkeuring van de allo's op een vrouw in diezelfde functie (of evengoed een autochtoon in die functie).
Je zou graag een fatsoenlijk discussie voeren, maar dat zal niet gaan met de ethisch superieuren. Hun drang om te moraliseren is nu eenmaal groot, en vanuit hun ideologie, is het ook niet meer mogelijk om uw stelling vanuit een anere hoek te beschouwen.
F.B. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2012, 08:27   #289
Francientje
Minister

Standaard

Citaat:
Is het toegelaten om eerlijk te zijn ?

Laat deze discutie los staan van vooroordelen , en ik wil geensinds veroordelingen uiten over de doodslag van de brusselse controleur .

MAAR , ik ben een vlaamse burger die kei hard werkt en veel belastingen heeft betaald . ik ben zeer verantwoordelijk voor wat ik doe en heel beleefd , al moet ik van mijzelf toegeven dat ik sensitiever wordt en al eens uit mijn kram durf schieten en mijn maag rond draait bij machteloosheid en zeker bij onrecht .

OK tijd om uit den hoek te komen ...................

Wanneer je 30 jaar lang gewerkt hebt als een paard , je stopt met Uw auto in de stad en springt aan de overkant van de straat binnen in een krantewinkel , je komt buiten en daar staat plots een kennis voor je neus , je slaat een babbeltje en plots kijk je naar de overkant van de straat en er staat een parkeeragentje van vreemde origine die nog nooit één uur gewerkt heeft en dan plots champetterke mag spelen en die U eens gaat vertellen dat je dat niet mag doen, dan draait mijn maag in mijn buik ,

Een bruin buschaufeurke van de lijn die halt houd waar het hem goed uitkomt alsof hij met zijne kameel in de woestijn staat en dan zonder boe of ba vertrekt en nog een minachten gebaar naar u uit alsof hij alle rechten van de wereld heeft . dat wringt soms wreed .

Zelfs al weet je dat je een beetje in de fout bent en op 200 m van de deur rap rap gaat tanken en je veiligheidgordel niet om hebt en dan ineens een politie agentje van Marrokaanse afkomst je de les komt spellen alsof je een klein kind bent .

Ik denk dat velen het moeilijk hebben met vreemdelingen die dergelijke gezags functies uitoefenen en met een glimlach op het aangezicht en op een vrij arrogant maniertje u de les lezen .

Kennen jullie dat , of zit er iets anders fout ?
Er ZIT veel fout in je betoog. IK zou zo zeggen, ga van start met het corrigeren van je taalfouten. We maken allemaal fouten bij het posten.
Maar die van jou slaan echt zeer veel.
Francientje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2012, 08:42   #290
largo_w
Perm. Vertegenwoordiger VN

largo_w's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Heel zeker...
Citaat:
MAAR , ik ben een vlaamse burger die kei hard werkt en veel belastingen heeft betaald .
Dus veel heeft verdiend... bravo voor jou...
Citaat:
ik ben zeer verantwoordelijk voor wat ik doe en heel beleefd , al moet ik van mijzelf toegeven dat ik sensitiever wordt en al eens uit mijn kram durf schieten en mijn maag rond draait bij machteloosheid en zeker bij onrecht .
Zoals de meesten denk ik dan.
Citaat:
Inderdaad... blijf niet in je hoekje... kom er uit... het zal je deugd doen.
Citaat:
Wanneer je 30 jaar lang gewerkt hebt als een paard , je stopt met Uw auto in de stad en springt aan de overkant van de straat binnen in een krantewinkel , je komt buiten en daar staat plots een kennis voor je neus , je slaat een babbeltje en plots kijk je naar de overkant van de straat en er staat een parkeeragentje van vreemde origine die nog nooit één uur gewerkt heeft en dan plots champetterke mag spelen en die U eens gaat vertellen dat je dat niet mag doen, dan draait mijn maag in mijn buik ,
Dus die man is parkeeragent... en heeft nooit "één uur gewerkt"? Hoe doet die dat?
Maar je maag heeft dus een draai gekregen... dat is spijtig... moest je je wagen maar juist parkeren denk ik dan. Geen erg een mens leert uit zijn fouten... nu je boete mooi betalen en volgende keer twee keer nadenken.
Citaat:
Een bruin buschaufeurke van de lijn die halt houd waar het hem goed uitkomt alsof hij met zijne kameel in de woestijn staat en dan zonder boe of ba vertrekt en nog een minachten gebaar naar u uit alsof hij alle rechten van de wereld heeft . dat wringt soms wreed .
Nu ontgaat me wel iets is dat gewoon een buschauffeur die zijn lijnbus-taken doet of gaat het over iets anders?
Nu wringt er wel weer iets... wel spijtig voor u dat zo een zaken je wrange gevoelend geven.
Citaat:
Zelfs al weet je dat je een beetje in de fout bent en op 200 m van de deur rap rap gaat tanken en je veiligheidgordel niet om hebt en dan ineens een politie agentje van Marrokaanse afkomst je de les komt spellen alsof je een klein kind bent .
Volgende keer je gordel aandoen... voor het "politie agentje van Marrokaanse afkomst"...
Citaat:
Ik denk dat velen het moeilijk hebben met vreemdelingen die dergelijke gezags functies uitoefenen en met een glimlach op het aangezicht en op een vrij arrogant maniertje u de les lezen .
Ik denk dat er velen... die zichzelf nog een klarekijk aanmeten... problemen hebben met gezag en met mensen van vreemde afkomst... dringend eens in behandeling gaan.
Citaat:
Ik herken vooral de ranzige racistische toogpraat van dit forum in jouw posts...
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman Bekijk bericht
Maar franskiljons zijn alle Vlamingen die Frans praten om op te klimmen op de ladder of uit snobisme.

Laatst gewijzigd door largo_w : 15 april 2012 om 08:44.
largo_w is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2012, 10:32   #291
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
Jep, het herschreven van de Nederlandse geschiedenis.
Ze zijn er namelijk niet uit of Nederland een Prinsdom of een Prinsbisdom was.
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2012, 10:36   #292
Nar
Burgemeester

Nar's schermafbeelding

Standaard

Gezaag groeit en agressie vervaagt.
Nar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2012, 18:12   #293
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wij wonen in een vrij land.
Hier MOET niks...

Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2012, 18:54   #294
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Probeer jij eens van je kloten te gaan maken in Spanje of in Marokko, dan zul je meteen je antwoord op je vraag hebben.
Antwoord met 'n vuistdikke wapenstok kan je daar krijgen!
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2012, 15:39   #295
Tommm
Minister-President

Tommm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Laat deze discutie los staan van vooroordelen , en ik wil geensinds veroordelingen uiten over de doodslag van de brusselse controleur .

MAAR , ik ben een vlaamse burger die kei hard werkt en veel belastingen heeft betaald . ik ben zeer verantwoordelijk voor wat ik doe en heel beleefd , al moet ik van mijzelf toegeven dat ik sensitiever wordt en al eens uit mijn kram durf schieten en mijn maag rond draait bij machteloosheid en zeker bij onrecht .

Misschien moet u wat beter de regels volgen?
Oud 16 april 2012, 15:53   #296
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tommm Bekijk bericht
Misschien moet u wat beter de regels volgen?
Onnozelaar , om een half minuutje halt te houden aan een krantenwinkel .

Het is echt onnozel om dit als een misdrijf te veroordelen .

keer de rollen eens om en doe dat eens in Marokko of Turkije .

iemand zijn verhaal zo omdraaien is het discuteren niet meer waard .
Oud 17 april 2012, 13:21   #297
Tommm
Minister-President

Tommm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Onnozelaar , om een half minuutje halt te houden aan een krantenwinkel .

Het is echt onnozel om dit als een misdrijf te veroordelen .

keer de rollen eens om en doe dat eens in Marokko of Turkije .

iemand zijn verhaal zo omdraaien is het discuteren niet meer waard .
Nee hoor, u houdt zich niet aan de regels en wordt dus beboet, wat is daar fout aan?
Oud 17 april 2012, 13:39   #298
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Het bier wordt weer duurder.
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2012, 14:43   #299
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke Bekijk bericht
Het bier wordt weer duurder.
gezag vervaagt en agressie groeit
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2012, 14:45   #300
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
gezag vervaagt en agressie groeit
Toch een goeie reden om het gezag te vervagen?

Laatst gewijzigd door giserke : 17 april 2012 om 14:45.
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:20.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be