![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#3321 |
Minister-President
|
![]() Dient deze draad tot verheerlijking van het Derde Rijk dat de flaminganten (meestal) zo gunstig gezind was?
![]()
![]() |
#3322 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3323 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#3324 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3325 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het platweg ontkennen, of minstens in twijfel trekken van een tragedie als de Holocaust (en daar dan nog een soort sport van maken) heeft niks met vrije meningsuiting te maken, maar alles met systematische opborrelingen van Jodenhaat en nazi-verheerlijking.
![]() |
#3326 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3327 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3328 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() in jouw leefwereld misschien wel, in een normale samenleving behoort antisemitisme (Jodenhaat dus) en het aanzetten tot dat soort haat niet bij enige vrijheid van meningsuiting.
![]() |
#3329 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet in mijn leefwereld, het zijn gewoon feiten, of een mening nu aanzet tot haat of niet. het blijft een mening.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3330 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() het, opzettelijk aanzetten tot haat door bewezen feiten te ontkennen, heeft niks met "een mening" te maken. En stop nu maar met in cirkeltjes te draaien, want ik stap niet mee in dat soort "spelletjes".
![]() |
#3331 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarbij u zegt *ik trap niet meer in dat soort *spelletjes*, ik speel alles behalve een spelletje met u, en ik ben dan ook niet een van hen die de holocaust minimaliseren enz. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3332 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toen de Amerikaanse opperbevelhebber van de geallieerde strijdkrachten, generaal Dwight Eisenhower, de slachtoffers van de dodenkampen zag, gaf hij opdracht om zoveel mogelijk foto’s te maken.
Eisenhower verklaarde hierbij: ‘leg alles nu vast -maak films - zorg dat er getuigen zijn -want ergens in de geschiedenis zal er iemand opstaan en zeggen dat dit nooit is gebeurd. ' Van een visionair gesproken... . |
![]() |
![]() |
![]() |
#3333 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het zou ntl ook kunnen dat u onwetend bent over een en ander, maar als voorvechtster van de multi-cultuur word het dan toch stilaan tijd om daaraan eens te werken: http://www.youtube.com/watch?v=O79SQ7wQvVU http://www.answering-islam.org/Index/H/handschar.html http://nl.wikipedia.org/wiki/13._Waf...oatische_Nr._1) "Duitsland had meerdere kleine moslim-eenheden; de 13. Waffen-Gebirgs-Division was, tegen het einde van 1943 met 21.065 man, onder wie 18.000 moslims, de grootste divisie. Voor de geestelijke verzorging van de divisie werden Bosnische imams in Duitsland opgeleid. Hierbij speelde het Islamische Zentral-Institut in Berlijn, dat vanaf 1942 werd geleid door Amin al-Hoesseini een belangrijke rol. Amin al-Hoesseini riep moslims ook in radio-uitzendingen op om dienst te nemen in de divisie." En ook vandaag nog, leeft Adolf voort in de harten der moslims: http://mijn-kijk-op.infonu.nl/mens-e...ms-scoort.html Trouwens, heeft u ooit al eens 1 moslimorganisatie- of land een meaculpa horen slaan, mbt hun betrokkenheid in WOII ? De volgende keer dat u een moslim inshallah hoort prevelen, zult u niet meer kunnen zeggen: 'Ich habe es nicht gewusst'. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3334 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dit is grotesk gelogen en op de man gespeeld. Niet dat ik er wakker van lig. Ik kan u uiteraard niet tegenhouden van te liegen, maar je bedriegt er enkel jezelf mee. . Laatst gewijzigd door straddle : 22 april 2012 om 19:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3335 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Volledig mee eens, dat was ook duidelijk 1 van mijn punten. . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3336 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3337 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Ge blijft liegen en hard op de man spelen hé? Ik zou zeggen, je weet niet beter, tot ik DIT HIER tegenkwam op het forum. Ben jij niet een beetje geobsedeerd van fascisten en neonazi's zodat ge overal fascisten en ''neonazi's (wat jij daaronder verstaat dan) etc wilt en moet en zult zien?? Tast dat uw denken, uw zin voor realiteit niet een beetje aan? Ge stelt u zelf op als een onverbeterlijke gestapo. Iemand die zeer weinig weet, zoals jij, moet anderen niet de les komen spellen over wat we al dan niet mogen denken. . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3338 |
Minister-President
|
![]() ![]() Boekverbranding.
The range of choice open to the individual is not the decisive factor in determining the degree of human freedom, but what can be chosen and what is chosen by the individual. -H. Marcuse Laatst gewijzigd door Munglik : 22 april 2012 om 20:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3339 |
Minister-President
|
![]() Dubbel
The range of choice open to the individual is not the decisive factor in determining the degree of human freedom, but what can be chosen and what is chosen by the individual. -H. Marcuse Laatst gewijzigd door Munglik : 22 april 2012 om 20:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3340 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |