Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 19 april 2012, 11:37   #3321
De Brabander
Minister-President

De Brabander's schermafbeelding

Standaard

Dient deze draad tot verheerlijking van het Derde Rijk dat de flaminganten (meestal) zo gunstig gezind was?
Oud 19 april 2012, 11:40   #3322
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Brabander Bekijk bericht
Dient deze draad tot verheerlijking van het Derde Rijk dat de flaminganten (meestal) zo gunstig gezind was?
Deze draad dient er inderdaad voor om de mooie dingen van het derde rijk te laten zien, want dat hadden ze wel degelijk.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2012, 11:43   #3323
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drosophila Bekijk bericht
Straddle behoort tot het soort uitschot dat vindt dat de Joden de shoah helemaal aan zichzelf te danken hebben.
Samen met zijn kompanen Kasumi, bgf en Nestor maakt hij er een soort (wansmakelijke) sport van om de grenzen vh toelaatbare af te tasten, en de Holocaust in twijfel te trekken door constant het nazisme te verheerlijken.
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2012, 11:45   #3324
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Samen met zijn kompanen Kasumi, bgf en Nestor maakt hij er een soort (wansmakelijke) sport van om de grenzen vh toelaatbare af te tasten, en de Holocaust in twijfel te trekken door constant het nazisme te verheerlijken.
Vrijheid van meningsuiting .
Oud 19 april 2012, 11:52   #3325
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Vrijheid van meningsuiting .
Het platweg ontkennen, of minstens in twijfel trekken van een tragedie als de Holocaust (en daar dan nog een soort sport van maken) heeft niks met vrije meningsuiting te maken, maar alles met systematische opborrelingen van Jodenhaat en nazi-verheerlijking.
Oud 19 april 2012, 11:55   #3326
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het platweg ontkennen, of minstens in twijfel trekken van een tragedie als de Holocaust (en daar dan nog een soort sport van maken) heeft niks met vrije meningsuiting te maken, maar alles met systematische opborrelingen van Jodenhaat en nazi-verheerlijking.
Of het nu nazi verheerlijking en Jodenhaat is of niet, het blijft en het is vrijheid van meningsuiting.
Oud 19 april 2012, 11:55   #3327
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Helaas.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2012, 12:08   #3328
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Of het nu nazi verheerlijking en Jodenhaat is of niet, het blijft en het is vrijheid van meningsuiting.
in jouw leefwereld misschien wel, in een normale samenleving behoort antisemitisme (Jodenhaat dus) en het aanzetten tot dat soort haat niet bij enige vrijheid van meningsuiting.
Oud 19 april 2012, 12:15   #3329
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
in jouw leefwereld misschien wel, in een normale samenleving behoort antisemitisme (Jodenhaat dus) en het aanzetten tot dat soort haat niet bij enige vrijheid van meningsuiting.
Niet in mijn leefwereld, het zijn gewoon feiten, of een mening nu aanzet tot haat of niet. het blijft een mening.
Oud 19 april 2012, 12:26   #3330
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Niet in mijn leefwereld, het zijn gewoon feiten, of een mening nu aanzet tot haat of niet. het blijft een mening.
het, opzettelijk aanzetten tot haat door bewezen feiten te ontkennen, heeft niks met "een mening" te maken. En stop nu maar met in cirkeltjes te draaien, want ik stap niet mee in dat soort "spelletjes".
Oud 19 april 2012, 12:28   #3331
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
het, opzettelijk aanzetten tot haat door bewezen feiten te ontkennen, heeft niks met "een mening" te maken. En stop nu maar met in cirkeltjes te draaien, want ik stap niet mee in dat soort "spelletjes".
Lool, Een mening is een mening, of je nu de feiten ontkent ja of nee, of de mening u aanzet tot haat ja of nee. Dat is allemaal irrelevant, het blijft een mening. Hoe wou je het in godsnaam dan noemen?

Daarbij u zegt *ik trap niet meer in dat soort *spelletjes*, ik speel alles behalve een spelletje met u, en ik ben dan ook niet een van hen die de holocaust minimaliseren enz.
Oud 19 april 2012, 17:22   #3332
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Toen de Amerikaanse opperbevelhebber van de geallieerde strijdkrachten, generaal Dwight Eisenhower, de slachtoffers van de dodenkampen zag, gaf hij opdracht om zoveel mogelijk foto’s te maken.

Eisenhower verklaarde hierbij: ‘leg alles nu vast -maak films - zorg dat er getuigen zijn -want ergens in de geschiedenis zal er iemand opstaan en zeggen dat dit nooit is gebeurd. '

Van een visionair gesproken...

.
Oud 19 april 2012, 19:00   #3333
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Uw probleem, Straddle, is dat u ongeloofwaardig bent. Als ordinaire neonazi en antisemiet bent u gewoon niet geïnteresseerd in de waarheid. Voor de rest kunt ge den boom in. Capisce?
Citaat:
Straddle behoort tot het soort uitschot dat vindt dat de Joden de shoah helemaal aan zichzelf te danken hebben.
Ik hoop dat u konsekwent genoeg bent om, de volgende keer dat u uw moslimvrienden ontmoet, hen dezelfde soort complimentjes te geven.
Het zou ntl ook kunnen dat u onwetend bent over een en ander, maar als voorvechtster van de multi-cultuur word het dan toch stilaan tijd om daaraan eens te werken:

http://www.youtube.com/watch?v=O79SQ7wQvVU

http://www.answering-islam.org/Index/H/handschar.html

http://nl.wikipedia.org/wiki/13._Waf...oatische_Nr._1)
"Duitsland had meerdere kleine moslim-eenheden; de 13. Waffen-Gebirgs-Division was, tegen het einde van 1943 met 21.065 man, onder wie 18.000 moslims, de grootste divisie.

Voor de geestelijke verzorging van de divisie werden Bosnische imams in Duitsland opgeleid. Hierbij speelde het Islamische Zentral-Institut in Berlijn, dat vanaf 1942 werd geleid door Amin al-Hoesseini een belangrijke rol. Amin al-Hoesseini riep moslims ook in radio-uitzendingen op om dienst te nemen in de divisie."

En ook vandaag nog, leeft Adolf voort in de harten der moslims:
http://mijn-kijk-op.infonu.nl/mens-e...ms-scoort.html

Trouwens, heeft u ooit al eens 1 moslimorganisatie- of land een meaculpa horen slaan, mbt hun betrokkenheid in WOII ?

De volgende keer dat u een moslim inshallah hoort prevelen, zult u niet meer kunnen zeggen: 'Ich habe es nicht gewusst'.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2012, 19:38   #3334
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
CITAAT GRAAG. Ik vind dat niet, ik denk dat ook niet en ik heb dat zeker ook nergens gezegd.

Dit is grotesk gelogen en op de man gespeeld. Niet dat ik er wakker van lig. Ik kan u uiteraard niet tegenhouden van te liegen, maar je bedriegt er enkel jezelf mee.

.

Laatst gewijzigd door straddle : 22 april 2012 om 19:43.
straddle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2012, 19:43   #3335
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
De oorlog (alle oorlogen overigens), de holocaust, vervolging was in alle opzichten al vreselijk genoeg op zich.
Om dan gemanipuleerde foto's en foto's uit 'n film te gaan plaatsen maakt 't enkel maar ongeloofwaardig, op die manier ridiculiseer je de shoah en maakt de plaatser van die foto's des te ongeloofwaardiger, alsof je er de draak mee wil steken & 't omgekeerde wil bewijzen.

Volgens mij is er betrouwbaar beeldmateriaal genoeg te vinden, bovendien weet onderhand iedereen wel welke vreselijke dingen gebeurd zijn zonder gemanipuleerde foto's en filmcaptures.

Volledig mee eens, dat was ook duidelijk 1 van mijn punten.

.
Oud 22 april 2012, 19:44   #3336
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Welnee, dat maak jij er alleen van. Anders toon je eens wat posten van Straddle, waaruit dat blijkt?
Dat zal ze niet kunnen.

.
Oud 22 april 2012, 20:39   #3337
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Wat met uw kompanen???

Ge blijft liegen en hard op de man spelen hé? Ik zou zeggen, je weet niet beter, tot ik DIT HIER tegenkwam op het forum.

Ben jij niet een beetje geobsedeerd van fascisten en neonazi's zodat ge overal fascisten en ''neonazi's (wat jij daaronder verstaat dan) etc wilt en moet en zult zien?? Tast dat uw denken, uw zin voor realiteit niet een beetje aan? Ge stelt u zelf op als een onverbeterlijke gestapo. Iemand die zeer weinig weet, zoals jij, moet anderen niet de les komen spellen over wat we al dan niet mogen denken.

Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  btf.png
Bekeken: 102
Grootte:  424,6 KB
ID: 85533

.
Oud 22 april 2012, 20:45   #3338
Munglik
Minister-President

Munglik's schermafbeelding

Standaard

Boekverbranding.

-H. Marcuse

Laatst gewijzigd door Munglik : 22 april 2012 om 20:47.
Munglik is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2012, 20:45   #3339
Munglik
Minister-President

Munglik's schermafbeelding

Standaard

Dubbel

-H. Marcuse

Laatst gewijzigd door Munglik : 22 april 2012 om 20:46.
Munglik is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2012, 21:11   #3340
Enticer
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle Bekijk bericht
Wat met uw kompanen???
Kompaan en opperbevelhebber Filosoof geeft instructies om politieke tegenstanders hier uit te schakelen.

Enticer is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:38.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be