![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 |
Banneling
|
![]() Dat is wel een beetje moeilijk hé om die terecht te stellen , met dat parapluke van kerkelijk recht staat die morgen nog niet voor het houten bankske hoor .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#302 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Denk je dat het voor een slachtoffer makkelijk is om als tiener , twintiger of dertiger , zelfs 20 jaar na de feiten public naar buiten te komen en te vertellen wat er u is overkomen . Ik den dat de woorden in de mond moeten nemen en dat vertellen even zwaar is . en dat ook zonder verjaring |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#303 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wat is daar dan consequent aan? Niemand verplicht mij voort te discussiëren in eindeloze discussies. Het heeft geen zin. Citaat:
Oh, constant. Maar mijn andersdenkende kennissen waarmee ik debatteer die weten waar ze het over hebben, kennen nog deugdelijke argumentatie én houden nog rekening met de basisprincipes van ons modern rechtssysteem. Ik heb bijvoorbeeld zelf al meermaals gezegd dat ik pedofilie niet goedkeur, noch dat ik pedofielen wil beschermen. Ik wil dat iedereen die schuldig is wordt aangepakt, maar dan wel volgens de rechtsprincipes: na een proces. Ik heb trouwens niets met Danneels. En ik ben ook geen katholiek, ik ben dat in mijn kinder- en tienerjaren geweest, maar de parochie en mensen hogerop hebben mij als uitschot behandeld, wat deel is van de reden waarom ik nu niet gelovig ben. Ik betwist echter de idee dat alle priesters pedofiel zijn, en vind dat de vrijheid van religie bewaard moet blijven. En dat zijn de zaken waar men hier niet mee overweg kan, jij ook niet trouwens. Dat is de reden waarom ik de discussie gestaakt heb. Laatst gewijzigd door Koenraad Noël : 19 april 2012 om 16:33. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#304 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#305 | ||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ach, racisme en geloofshaat tieren welig op dit forum. Laatst gewijzigd door Koenraad Noël : 19 april 2012 om 16:39. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#306 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En weet je wat ook een burgerlijke misdaad is . Een misdaad verdoezelen en een misdaad trachten te verbergen en te verhinderen dat het voor de burgerlijke rechtbank komt . daar is één naam voor . MEDEPLICHTIGHEID . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#307 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De kerkelijke rechtbank dient voor louter kerkelijke zaken van het kerkrecht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#308 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vele berichten van posters in deze draad.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Georges-Louis Bouchez: "Wie zijn zij om te denken dat ze morele waarden hebben die superieur zijn aan die van ons?" Laatst gewijzigd door E. Gidius : 19 april 2012 om 16:43. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#309 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iedereen moet kunnen beweren wat hij wil. Citaat:
En zo hoort het. Citaat:
Maar owee als je er andere opvattingen op nahoudt, dan gebruiken ze alle middelen om je te censureren. Maar zoals gezegd: in deze discussie heeft jouw mening over het minimaliseren van de holocaust geen enkele andere functie dan de aandacht af te leiden van de aan gang zijnde discussie.
![]() |
![]() |
![]() |
#310 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus verjaring afschaffen voor peedeestreken, voor diegene die vanaf nu begaan worden, hoe onrechtvaardig dat ook moge lijken.
![]() |
![]() |
![]() |
#311 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik gooide dat als "terugkaatsing" van de bal, omdat Nietschze zijn maskertje van "neutrale partij" liet vallen toen E. Gidius afkwam met een irrelevante discussie die hij zelf staakte als aanval.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#312 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe durf jij hier suggereren dat ik beweerde dat alle pastoors peedee's zijn? Ze zijn ofwel peedee ofwel dekken ze de peedeestreken van hun collega's toe. D�*t heb ik steeds beweerd. Echt een laffe bewering die je hierboven maakt. Als dat jouw wijze van discussiëren is, dan vind ik het absoluut niet meer erg dat je met je staart tussen de benen afdruipt. Zielig hoor.
![]() |
![]() |
![]() |
#313 |
Europees Commissaris
|
![]() Nu kan die rechtsstaat je wel ineens iets schelen? Eerst vond je dat alle priesters schuldig waren, ongeacht je ze kende of niet, ingaand tegen het kernprincipe "onschuldig tot het tegendeel bewezen is".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#314 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Begrijp jij je eigen net van leugens nog?
![]() |
![]() |
#315 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Trouwens, je opmerking komt op hetzelfde neer. Je beschouwt ze allemaal als schuldig, ofwel pedofilie ofwel toedekking. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#316 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij bent een leugenaar, Koenraad.
![]() |
#317 |
Europees Commissaris
|
![]() Het zou me verwonderen dat er ooit waarheid is gekomen uit jouw mond, Egidius.
Laatst gewijzigd door Koenraad Noël : 19 april 2012 om 16:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#318 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maak jij hier de debiele suggestie dat een racist of geloofshater a priori over geen enkel onderwerp een juiste stelling kan poneren?
![]() |
![]() |
![]() |
#319 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#320 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ofwel schuldig aan pedofilie ofwel aan toedekking (of beide)
![]() |
![]() |