![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Banneling
|
![]() Toch wordt ook die waarschijnlijk afgeblokt (misschien niet hier)
|
![]() |
![]() |
#163 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ge moet het niet onmogelijk maken. Trollen zijn lui, het ze lastig maken is voldoende om goede resultaten te hebben.
![]() |
#165 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zowat de meest zinnige bijdrage in deze draad.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
#166 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat is mijn ervaring, ja.
#168 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Banneling
|
![]() Wel dus, zie mijn voorbeeld hierboven. En als mijn geheugen mij geen parten speelt was het nog tegen jou dat ik dat koosnaampje gebruikte. Zeer verfoeillijk van mij.
Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 19 april 2012 om 14:49. |
![]() |
![]() |
#170 |
Banneling
|
![]() Ik heb al bewezen dat er hier mensen zijn die een gemiddelde van meer dan 20 posts per dag halen, sedert hun lidmaadschap. Vooral dan om kost wat kost te trachten hun gelijk te halen, wat natuurlijk nooit zal lukken.
Het beperken van het aantal posts per dag tot pakweg 3 of tot een 20-tal per week zou al veel helpen om wat orde op zaken te stellen. Ik doe mijn uiterste best maar geraak moeilijk voorbij een gemiddelde van 2 posts/dag. Moet je niet vragen 20 posts/dag ? Dat is niet normaal meer vind ik. Vandaar ook mijn Avatar die het probleem verwoord Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 19 april 2012 om 15:03. |
![]() |
![]() |
#171 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#172 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Van de ene mod mocht je hier trouwens vollenbak schelden via PB: http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1292. Ineens verandert het reglement in 2009 en moeten er een hoop mensen worden geband voor feiten die dus van vóór dat nieuwe reglement dateerden. Ik weet één ding: de moderatie hier (en bepaalde ex-forummers) hebben ze niet alle vijf op een rijtje en zijn zelf niet helemaal correct. Denk je dat het grappig is om een persoon diep kwetsen door een koele, permanente verwijdering en daarmee een nooit te vergeten leed te bezorgen? Gezellig, hoor: al die saaie bakkes omdat ze niet uit het hart durven schrijven. Leuk forum werd er gecreëerd, hé? De moderatie mag van mij inderdaad wel eens twee keer nadenken voor ze tot actie overgaan. |
|
![]() |
![]() |
#173 |
Europees Commissaris
|
![]() Racisme, vrouwenhaat, geloofshaat, homohaat, islamofobie, holocaustontkenning, nationalistische haat, ... tieren welig op dit forum. Het lijkt mij onmogelijk om hier degelijk genoeg te modereren, wegens de omvang van het forum.
|
![]() |
![]() |
#174 |
Banneling
|
![]() Dat mag allemaal. Behalve de holocaust-ontkenning. Die komt hier op forum zo ongeveer een paar keer per jaar voor.
|
![]() |
![]() |
#175 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#176 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() U weet toch dat uw taalgebruik vrijwel waardeloos is geworden door de massale verkrachtingen van die termen door linkiewinkies en allochtoonse calimero's... Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 19 april 2012 om 18:37. |
|
![]() |
![]() |
#177 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Hé, wat leuk! Een draad over "vroeger-was-alles-beter!"
Episode 12.843 Jongens, even ter informatie :
#178 |
Banneling
|
![]() Als dat blijft staan denk ik dat idd., maar die ergere dingen daar heb ik dan bij mijn weten toch nog niet aan meegedaan.
|
![]() |
![]() |
#179 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
#180 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |