![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#5321 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
- "De software werkt niet." - "Bron? Link?" - "Artisjok, ik zeg u dat die applicatie niet werkt door die en die reden." - "Jamaar, daarnet sprak je van software, en nu is het applicatie geworden." - "Hoe bedoel je, dat is toch hetzelfde?" - Volgens Vandale is software: 'soft·ware [sofwe:r] de; m (comp) programmatuur; vgl hardware' terwijl applicatie 'ap·pli·ca·tie de; v -s 1 aanwending, toepassing 2 computerprogramma' is. - "Ja awel, dat is toch wat ik zei: dat is hetzelfde." - "Niet helemaal. Applicatie heeft twee betekenissen, je was niet duidelijk genoeg. Ik luister niet naar mensen die leugens vertellen." - "Maar ik vertel geen leugens! Die software werkt echt niet!" - "Niet veralgemenen." - "Kijk, we hebben proefjes gedaan met die en die computer, en op geen enkele werkt het." - "Je veralgemeent nog steeds, je hebt die 672 andere computers op dit bedrijf niet getest." - "Daar is geen tijd voor." - "Zolang u het tegendeel niet kan staven tegen mij werkt het wel." - "Waarom test jij het dan niet of het werkt of niet?" - "Omdat ik niet beweerde dat de software niet werkt." - "Ik geef het op: Ik ga aan de manager van IT vragen of hij een andere software kan kiezen, dat wel werkt. Ik praat tegen een blinde muur." - "Je begint ad hominems en met stropoppen. Je hebt dus geen enkel bewijs dat de software niet werkt. Je staat met je broek tot aan je enkels. Artisjok heeft je goed op je plaatst gezet." - "Alboreto, moei je er niet mee." The End (or is it?) ![]()
Al is de Vlaming nog zo fel, de Waal die krijgt zijn goesting wel. Laatst gewijzigd door Schelfie : 19 april 2012 om 11:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5322 |
Banneling
|
![]() Ik zou zelf meer willen vragen.
Heeft Artisjok het recht namens die (vooralsnog niet nader gedefinieerde) bevolkingsgroepen te spreken? Vertegenwoordigt zij elk lid van die gemeenschappen? Kan ze bewijzen dat zij die allemaal vertegenwoordigt en dat haar mening gedeeld wordt door alle leden van die bevolkingsgroepen? Zo niet, veralgemeent ze dan niet op een onrechtmatige manier haar calimerohouding ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5323 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toch niet moeilijk? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5324 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5325 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar meteen bewezen dat jullie er zelfs niet uitkomen met één, twee of geen benen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5326 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Beter zo? ![]()
Al is de Vlaming nog zo fel, de Waal die krijgt zijn goesting wel. Laatst gewijzigd door Schelfie : 19 april 2012 om 11:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5327 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Sjok wil vermoedelijk dat de woordenboeken aangepast worden.
Alle: betekent 100% (ik denk dat we daarover een concensus hebben, alhoewel, met sjok weet je nooit. Kan Sjok even een voorstel doen hoeveel procent we in gedachten 'moeten' hebben als we woorden zoals veel, enkele, in het algmeen, de meeste, meestal, ... durven gebruiken? Wie zegt 'Moslimlanden zijn...', wat betekent dit? in het algemeenn, allemaal? enz. Misschien moet onze spraakkuunst aangepast worden zodat we moeten verplicht worden te zeggen: "Iin het algemeen hebben mensen twee benen, maar er zijn uitzonderingen." of: "In het algmeen zijn moslims betweterig , eigenzinnig, egoïstisch, koppig, pretentieus, opdringerig, vlug op de teentjes getrapt, gebrek aan relativeringsvermogen, geen zin om te integreren, geen respect voor andere waarden, overtuigingen, of levenswijzen, enz... maar er zijn uitzonderingen." Ik kan daar gerust mee leven. Uiteraerd zullen de uitzonderingen er de dupe van zijn, maar dat is de zogenaamde 'collateral damage'. Minderheden die te rechts denken zijn trouwens ook de 'collateral damage' van het politiek sossensysteem. Laatst gewijzigd door kwantum : 19 april 2012 om 11:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5328 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geef mevrouw A wat minder aandacht, en probeer toch niet de focus op getrol, maar de inhoud van het onderwerp te houden!
Kan nu iemand een argument bedenken, waarom hoofddoeken gedragen moeten worden? Ben benieuwd... |
![]() |
![]() |
![]() |
#5329 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat zei Erdogan weer juist in dat verband? Van de straat naar altijd en overal is geen grote stap niet meer voor Allah... Allé, 't was maar een poging hé! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5330 |
Banneling
|
![]() Mijn stelling is altijd geweest :
Privé is privé : daar doe je wat je wil met je levensbeschouwing ( tenzij je moedwillig de openbare orde verstoort door te provoceren ) Openbare functies : neutraal geen levensbeschouwelijk symbolen noch geleuter toegestaan Privé functies: het absolute recht van de werkgever om een neutraliteit aan te bieden aan zijn klanten en/of werknemers... Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 19 april 2012 om 14:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5331 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Voor de meeste mensen is dit "common sence", voor enkelen echter platvloers racisme.
![]() |
![]() |
#5332 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#5333 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#5334 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Al is de Vlaming nog zo fel, de Waal die krijgt zijn goesting wel. Laatst gewijzigd door Schelfie : 19 april 2012 om 16:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5335 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hartelijk gelachen. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#5336 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5337 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5338 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
-Koud weer. -Om echtgenoot te plezieren. -Om kapsel te beschermen. -Om aan te geven dat je er achterlijke denkbeelden op nahoudt. In je privee-leven en in het openbaar moet het kunnen. Anders wordt het wanneer je in andermans privee komt (thuis of bedrijf) Dan geldt het principe baas in eigen huis, en dan pas je je dress-code aan aan de wensen van je gastheer of werkgever. Mer moet daar niet over gezegd worden.
![]() |
![]() |
![]() |
#5339 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Typisch voor Paulus, die manke vergelijkingen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |