![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#181 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Ach toe nou, Raf. De hoeveelste klaagzang is dit al niet? We hebben ze in de de loop der jaren al ontelbare keren voorbij zien komen. Je kunt er je horloge op gelijk zetten. Zó voorspelbaar.
|
|
#182 | |
|
Banneling
|
En de niet-zo-nieuwelingen beginnen dat dan ook te denken, en dan is het hek van de dam.
Dan loopt de beerput weer over. Citaat:
|
|
|
|
|
|
#183 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Jij en ik draaien hier al lang mee op dit forum en ik weet ook dat er in de loop van de jaren regelmatig geklaagd werd. Maar ik zie wat ik zie: de laatste paar maanden loopt het werkelijk de spuigaten uit met dagelijks meerdere dubbelnicks, die zich alleen maar telkens opnieuw registreren om de boel te komen verzieken. Zo extreem is het in het verleden ècht nooit geweest hoor...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
#184 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wat niet belet dat een moderatie het laatste woord heeft. Het zou er nogal aan mankeren. Maar het doet mij plezier als een moderatie al eens bereid is te luisteren naar oudgedienden, zoals Raf, bijvoorbeeld. Wie bijna zo goed als tien jaar probeert op eenzelfde forum een mening te verkondigen, verwacht iets meer dan een kortstondige leuke boel; en verwacht wel eens een ernstig antwoord, ook al vallen woorden als kutwijf of homo. |
|
|
|
|
|
#185 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#186 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Hoewel dit forum, politcs.be, ook een virtueel forum is, zal ik nooit een forumlid op een negeerlijst poneren. Om de eenvoudige reden dat ik nog het liever in debat ga met iemand die mij een klootzak vindt, dan de persoon te moeten negeren met een druk op de knop. Conclusie: negeerlijsten zijn er voor onvolwassenen. |
|
|
|
|
|
#187 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#188 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik weet het , ik probeer ze ook liever in plain sight te negeren maar dat is ook niet altijd even makkelijk... |
|
|
|
|
|
#189 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
#190 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Niet altijd gemakkelijk ? Ik wil de moraalridder of betweter niet uithangen, maar de beste gespekspartners, vind ik, zijn wie je mening niet delen of toch niet altijd, ook al schijt je ze al eens uit. Negeerfuncties zijn er voor zwakke figuren. En ik vind het spijtig dat een moderatie de forumleden stelselmatig al eens wilt wijzen op deze negeerfunctie. Laatst gewijzigd door Rudy : 19 april 2012 om 21:03. |
|
|
|
|
|
#191 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Geef eens minstens twee redenen waarom een forum als politics een verkeerd initiatief zou zijn. Je aanval op de moderatie kan ik helemaal niet vatten. |
|
|
|
|
|
#192 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
|
|
|
|
#193 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Bij deze werd dit ook gemeld. Je weet dus uit welke hoek het komt. Zonder dank. |
|
|
|
|
|
#194 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Toen ik hier beginnen posten ben, zei men dat ook al. Dat moeten hier nogal hoogstaande discussies geweest, vroeger.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
|
|
|
#195 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=170127 |
|
|
|
|
|
#196 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Zijnde?
|
|
|
|
#197 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat kwam al eens voor... Zoals ik al zei: er is altijd gescholden, aangevallen, getrold en geprovoceerd geweest. Ik ontken dat niet. Ik ontken zelfs niet dat ik daar zelf ook aan mee heb gedaan. Maar zoals het er de laatste tijd aan toe gaat (en dat kan je zelfs in dit topic vaststellen) is het toch nooit geweest. Ik denk dat zelfs jij hier ondertussen lang genoeg bent om dat te weten...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
#198 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#199 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik beperk mij ook steeds meer. In de beerput van het forum (I&I) kom ik bijvoorbeeld nog zelden of nooit.
|
|
|
|
#200 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|