Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Discussie gesloten

Discussietools
Oud 19 april 2012, 19:37   #181
Esperanza
Eur. Commissievoorzitter

Esperanza's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Je kan toch niet ontkennen dat het de laatste paar maanden pijlsnel achteruitgaat met de kwaliteit van dit forum?
Ach toe nou, Raf. De hoeveelste klaagzang is dit al niet? We hebben ze in de de loop der jaren al ontelbare keren voorbij zien komen. Je kunt er je horloge op gelijk zetten. Zó voorspelbaar.
Oud 19 april 2012, 19:42   #182
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet Bekijk bericht
Als dat blijft staan denk ik dat idd.,
En de niet-zo-nieuwelingen beginnen dat dan ook te denken, en dan is het hek van de dam.
Dan loopt de beerput weer over.
Citaat:
maar die ergere dingen daar heb ik dan bij mijn weten toch nog niet aan meegedaan.
Dat beweerde ik ook niet.
artisjok is offline  
Oud 19 april 2012, 19:43   #183
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Esperanza Bekijk bericht
Ach toe nou, Raf. De hoeveelste klaagzang is dit al niet? We hebben ze in de de loop der jaren al ontelbare keren voorbij zien komen. Je kunt er je horloge op gelijk zetten. Zó voorspelbaar.
Jij en ik draaien hier al lang mee op dit forum en ik weet ook dat er in de loop van de jaren regelmatig geklaagd werd. Maar ik zie wat ik zie: de laatste paar maanden loopt het werkelijk de spuigaten uit met dagelijks meerdere dubbelnicks, die zich alleen maar telkens opnieuw registreren om de boel te komen verzieken. Zo extreem is het in het verleden ècht nooit geweest hoor...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline  
Oud 19 april 2012, 19:56   #184
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Jij en ik draaien hier al lang mee op dit forum en ik weet ook dat er in de loop van de jaren regelmatig geklaagd werd. Maar ik zie wat ik zie: de laatste paar maanden loopt het werkelijk de spuigaten uit met dagelijks meerdere dubbelnicks, die zich alleen maar telkens opnieuw registreren om de boel te komen verzieken. Zo extreem is het in het verleden ècht nooit geweest hoor...
Ik ben het eens met Raf. En wie al lang meedraait op dit forum pikt er de dubbelnickies zo uit, zonder twijfelen. Zo moet dat. En zo ook geschiedt.
Wat niet belet dat een moderatie het laatste woord heeft. Het zou er nogal aan mankeren. Maar het doet mij plezier als een moderatie al eens bereid is te luisteren naar oudgedienden, zoals Raf, bijvoorbeeld.
Wie bijna zo goed als tien jaar probeert op eenzelfde forum een mening te verkondigen, verwacht iets meer dan een kortstondige leuke boel; en verwacht wel eens een ernstig antwoord, ook al vallen woorden als kutwijf of homo.
Rudy is offline  
Oud 19 april 2012, 20:02   #185
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Ik ben het eens met Raf. En wie al lang meedraait op dit forum pikt er de dubbelnickies zo uit, zonder twijfelen. Zo moet dat. En zo ook geschiedt. Wat niet belet dat een moderatie het laatste woord heeft. Het zou er nogal aan mankeren. Maar het doet mij plezier als een moderatie al eens bereid is te luisteren naar oudgedienden, zoals Raf, bijvoorbeeld.
Wie bijna zo goed als tien jaar probeert op eenzelfde forum een mening te verkondigen, verwacht iets meer dan een kortstondige leuke boel; en verwacht wel eens een ernstig antwoord, ook al vallen woorden als kutwijf of homo.
Dan kan je ze ook makkelijk negeren/op een negeerlijst zetten...als er geen respons komt op postings is de lol er snel van af...
Eigenzinnig is offline  
Oud 19 april 2012, 20:15   #186
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
Dan kan je ze ook makkelijk negeren/op een negeerlijst zetten...als er geen respons komt op postings is de lol er snel van af...
Eigenzinnig. De "negeerfunctie" in de virtuele wereld is een ontdekking ( geen uitvinding ) voor het asociaal individu. Een beetje zoals op Facebook, waar je duizend virtuele vrienden kan maken en daar ook mee kan uitpakken als puber, maar waarmee je evenveel virtuele vrienden kan dumpen, met een druk op een computermuis.
Hoewel dit forum, politcs.be, ook een virtueel forum is, zal ik nooit een forumlid op een negeerlijst poneren. Om de eenvoudige reden dat ik nog het liever in debat ga met iemand die mij een klootzak vindt, dan de persoon te moeten negeren met een druk op de knop.
Conclusie: negeerlijsten zijn er voor onvolwassenen.
Rudy is offline  
Oud 19 april 2012, 20:24   #187
Mam
Banneling

Standaard

Citaat:
Degenen die de boel hier verzieken zijn de koelbloedige, moordende moderators die meteen opspringen voor iedere trollende of gekke halve man (lees heaumeau)
Mam is offline  
Oud 19 april 2012, 20:31   #188
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Eigenzinnig. De "negeerfunctie" in de virtuele wereld is een ontdekking ( geen uitvinding ) voor het asociaal individu. Een beetje zoals op Facebook, waar je duizend virtuele vrienden kan maken en daar ook mee kan uitpakken als puber, maar waarmee je evenveel virtuele vrienden kan dumpen, met een druk op een computermuis.
Hoewel dit forum, politcs.be, ook een virtueel forum is, zal ik nooit een forumlid op een negeerlijst poneren. Om de eenvoudige reden dat ik nog het liever in debat ga met iemand die mij een klootzak vindt, dan de persoon te moeten negeren met een druk op de knop.
Conclusie: negeerlijsten zijn er voor onvolwassenen.
Raf ? Albo ?

Ik weet het , ik probeer ze ook liever in plain sight te negeren maar dat is ook niet altijd even makkelijk...
Eigenzinnig is offline  
Oud 19 april 2012, 20:32   #189
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mam Bekijk bericht
Degenen die de boel hier verzieken zijn de koelbloedige, moordende moderators die meteen opspringen voor iedere trollende of gekke halve man (lees heaumeau)
Der is er nog maar eentje min of meer actief...ze zal content zijn..
Eigenzinnig is offline  
Oud 19 april 2012, 20:59   #190
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
Raf ? Albo ?

Ik weet het , ik probeer ze ook liever in plain sight te negeren maar dat is ook niet altijd even makkelijk...
Citeer aub geen namen. Op zich al een vorm van zwakheid.

Niet altijd gemakkelijk ? Ik wil de moraalridder of betweter niet uithangen, maar de beste gespekspartners, vind ik, zijn wie je mening niet delen of toch niet altijd, ook al schijt je ze al eens uit.

Negeerfuncties zijn er voor zwakke figuren. En ik vind het spijtig dat een moderatie de forumleden stelselmatig al eens wilt wijzen op deze negeerfunctie.

Laatst gewijzigd door Rudy : 19 april 2012 om 21:03.
Rudy is offline  
Oud 19 april 2012, 21:09   #191
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Beste Mam. Niemand belet je op Facebook je zin te krijgen. Daar is geen moderatie.
Geef eens minstens twee redenen waarom een forum als politics een verkeerd initiatief zou zijn. Je aanval op de moderatie kan ik helemaal niet vatten.
Rudy is offline  
Oud 19 april 2012, 21:14   #192
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Met het verschil dat je op een forum niemand kan doodschieten met extreme reacties, waardoor je daar alvast geen permanente "gevangenisstraf" voor kan verdienen.

Van de ene mod mocht je hier trouwens vollenbak schelden via PB: http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1292. Ineens verandert het reglement in 2009 en moeten er een hoop mensen worden geband voor feiten die dus van vóór dat nieuwe reglement dateerden.
Ik weet één ding: de moderatie hier (en bepaalde ex-forummers) hebben ze niet alle vijf op een rijtje en zijn zelf niet helemaal correct.

Denk je dat het grappig is om een persoon diep kwetsen door een koele, permanente verwijdering en daarmee een nooit te vergeten leed te bezorgen?
Gezellig, hoor: al die saaie bakkes omdat ze niet uit het hart durven schrijven. Leuk forum werd er gecreëerd, hé?

De moderatie mag van mij inderdaad wel eens twee keer nadenken voor ze tot actie overgaan.
Waarom ben je dan teruggekomen? Ik ga er trouwens vanuit dat je maar al te goed weet waarom je geband bent
Oud 19 april 2012, 21:14   #193
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rarara Bekijk bericht
Aan de berichtjes van Raf en Rudy te zien moet het vroeger toch ook geen vette geweest zijn.

Ik vind dat trollen van de bovenste plank wat natuurlijk ook een kunst is.
Inderdaad, je bewijst het trolgedrag zelf, na enkele dagen registratie en een tiental postings.

Bij deze werd dit ook gemeld. Je weet dus uit welke hoek het komt.

Zonder dank.
Rudy is offline  
Oud 19 april 2012, 21:17   #194
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Je kan toch niet ontkennen dat het de laatste paar maanden pijlsnel achteruitgaat met de kwaliteit van dit forum?
Toen ik hier beginnen posten ben, zei men dat ook al. Dat moeten hier nogal hoogstaande discussies geweest, vroeger.
Oud 19 april 2012, 21:18   #195
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rarara Bekijk bericht
Jij bent een absurde dikke nul... en kleur.

Zonder dank... studiemeestertje.
rarara, wie ben ik, aldus rarara

http://forum.politics.be/showthread.php?t=170127
Rudy is offline  
Oud 19 april 2012, 21:20   #196
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Zijnde?
Oud 19 april 2012, 21:31   #197
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
Toen ik hier beginnen posten ben, zei men dat ook al. Dat moeten hier nogal hoogstaande discussies geweest, vroeger.
Dat kwam al eens voor... Zoals ik al zei: er is altijd gescholden, aangevallen, getrold en geprovoceerd geweest. Ik ontken dat niet. Ik ontken zelfs niet dat ik daar zelf ook aan mee heb gedaan. Maar zoals het er de laatste tijd aan toe gaat (en dat kan je zelfs in dit topic vaststellen) is het toch nooit geweest. Ik denk dat zelfs jij hier ondertussen lang genoeg bent om dat te weten...
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Raf is offline  
Oud 19 april 2012, 21:38   #198
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat kwam al eens voor... Zoals ik al zei: er is altijd gescholden, aangevallen, getrold en geprovoceerd geweest. Ik ontken dat niet. Ik ontken zelfs niet dat ik daar zelf ook aan mee heb gedaan. Maar zoals het er de laatste tijd aan toe gaat (en dat kan je zelfs in dit topic vaststellen) is het toch nooit geweest. Ik denk dat zelfs jij hier ondertussen lang genoeg bent om dat te weten...
Ik ben redelijk selectief, moet ik zeggen. Ik lees maar bepaalde topics en dan nog niet van iedereen.
Oud 19 april 2012, 21:41   #199
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
Ik ben redelijk selectief, moet ik zeggen. Ik lees maar bepaalde topics en dan nog niet van iedereen.
Ik beperk mij ook steeds meer. In de beerput van het forum (I&I) kom ik bijvoorbeeld nog zelden of nooit.

Citaat:
Raf is offline  
Oud 19 april 2012, 21:41   #200
Steve_M
Perm. Vertegenwoordiger VN

Steve_M's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Raf toch! Dat is niet mooi van je.
Steve_M is offline  
Discussie gesloten

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:33.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be