![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Misschien nog 20 draden over dit onderwerp openen?
Pwwwwwwwwwwwwwwwwwww. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van felicitaties natuurlijk.
Ge zijt goed in uw favoriete sportdiscipline of ge zijt het niet hé.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#27 |
|
![]() Laat ons eens heel eventjes eerlijk wezen: ik kijk zo zelden mogelijk naar de VRT maar ik heb heel toevallig deze madame aan het werk gezien...
Ben ik nu biassed en ben ik nu de enige die het opviel hoe fier dat zij blijkbaar was dat zij ook eens in een gans item lang in de belangstelling kon staan? Ben ik nu de enige die gezien heeft hoe smalend zij vertelde dat "er een vlaams nationalist in de redaktie werd gedropt ![]() ![]() Ben ik de enige die gezien heeft hoe zij bijna op orgastisch en genietende wijze vertelde hoe Polle zijn hand op haar zou hebben gelegd? Ben ik nu de enige die de stilte heeft gezien toen de rode VRT rat van dienst vroeg: "en hebben jullie toen iets, 'n import wat, ondernomen?"....stilte....euhm...ahum....
![]() |
#28 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En laat de ²-tjes maar komen. Laatst gewijzigd door Vito : 20 april 2012 om 18:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar ik heb hete pol ook nog niet staalhard alle aantijgingen zien ontkennen.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
|
![]() Citaat:
Laat betrokken partijen het eerst uitvechten in een rechtszaak en oordeel dan, ipv zelf riooldraden aan te maken. Dat Pol heet is laat mij koud. Dat hij een ordinaire overlopende postjespakker is stoort me wel. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Minister-President
|
![]() Misschien kunnen we een weddenschap houden over hoeveel vrouwen ons Polleke er werkelijk heeft doorgedraaid (lees: lastig gevallen). 50, 100, 1.000 of meer?
![]() Ik gok op 1302. ![]()
![]() |
#35 |
|
![]() Jij ziet weinig hoor...of je denkt toch weinig te zien...
![]()
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
|
![]() Mij ook...maar de anti-democratische moves van het establishment als broodheer van de media vind ik nog veel erger...
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, dat is het getal van Berten Bibber, hoeveel hij er echt gehad heeft.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|