![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
Bekijk resultaten enquête: Wat zou jij kiezen moest je moeten kiezen tussen deze twee? | |||
Sharia |
![]() ![]() ![]() |
6 | 18,75% |
Separatisme |
![]() ![]() ![]() |
26 | 81,25% |
Aantal stemmers: 32. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |||||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Bij de les blijven graag. Citaat:
Citaat:
Citaat:
http://archief.artikel7.nu/?p=69947 Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Over welke burgers hebt u het hier dan ? |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Verkrachting, vrouwen slaan, kerken in brand steken (of zelfs ongelovigen) zijn voor u dus geen misdaden? Of ga je zolang het je goed uitkomt ook van geloof veranderen? Laatst gewijzigd door alfa16vjtd : 19 april 2012 om 23:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tijdens de ramadan, die loopt van 13 sptember tot en met 12 oktober, zullen er voor het eerst in ons land betaalde almoezeniers langsgaan bij moslim - gevangenen. De overheid trekt daar dit jaar voor het eerst geld voor uit. In de Belgische gevangenissen zitten naar schatting 3000 - 4000 MOSLIMS. In België verblijven volgens het International Centre for Prison Studies 9.375 gevangenen. Bron: Teletekst tv1 pag 106. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor de rest moet je de titel van het topic eens doorgronden. Het gaat om een vals dillema. Ik ben dus helemaal geen voorstander van de Sharia. De Sharia komt echter wel degelijk voor in de wereld en de geschiedenis in goede en minder goede versies.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 20 april 2012 om 10:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is de Sharia die dat bepaald. Ik niet. Aan wie bent jij je moraal plichtig en wie ben jij om jezelf een hoger moraliteitsbesef toe te kennen ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als Heel-Nederlander en zelfs Groot-Duitser kies ik uiteraard voor de sharia. Ook in het Heilig Roomse Rijk der Duitse natie waren politiek, recht en religie eng verbonden.
De liberale "neutrale staat" is intern contradictorisch en slaat al snel om in zijn schijnbare tegendeel, de "totale staat". Ergo: we moeten de sharia invoeren. Quod erat demonstrandum.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |||
|
![]() Citaat:
Een indicatie: http://translate.google.be/translate...UK.html&anno=2 Mss eens een poll organiseren voor moslims die geen sharia wensen ? Citaat:
Citaat:
Want dat moet ik dan gemist hebben. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Another Jack : 20 april 2012 om 15:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Europees Commissaris
|
![]() Als ik naar de uitslag kijk, zie ik dat enkel extremistische belgicisten en separatisten gestemd hebben, mij uitgezonderd.
Het zou goed zijn voor ons imago als er toch ook een paar niet-separatisten zouden erkennen dat separatisme minder kwaad kan dan de sharia. Alsjeblieft, doe het voor onze geloofwaardigheid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 20 april 2012 om 17:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
|
![]() Goe bezig ?
![]() "Mensenrechten en de positie van vrouwen In Saoedi-Arabië worden de mensenrechten regelmatig geschonden. Saoedi's kunnen zonder vorm reden of proces worden gearresteerd en vastgehouden. In gevangenissen worden mensen slecht behandeld en gemarteld.[14] Vrouwen zijn zeer beperkt in hun bewegingsvrijheid. Ze kunnen niet zonder begeleiding van een mannelijk familielid de straat op. Ze zijn ook verplicht een hoofddoek te dragen en het gehele lichaam te bedekken. Daarnaast kunnen ze geen rijbewijs aanvragen en vrouwen mogen dus niet autorijden. Saoedi-Arabië is het enige land ter wereld waar vrouwen niet mogen autorijden. De interpretatie van de islam in Saoedi-Arabië is zo dat lijfstraffen (zoals stokslagen en zweepslagen) en onthoofding er geregeld voorkomen. De onthoofdingen vinden plaats in het openbaar. Een van de misdaden waarvoor onthoofding plaatsvindt, is tovenarij."http://nl.wikipedia.org/wiki/Saoedi-Arabi%C3%AB Ik ga er mee stoppen, Vive, je wereldvreemdheid is me iets te grotesk. Laatst gewijzigd door Diego Raga : 20 april 2012 om 20:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Over de taboes en de emancipatie van de vraag heb ik reeds een antwoord gegeven: http://forum.politics.be/showpost.ph...1&postcount=19 Nu wat betreft je gescherm met de mensenrechten. Dit is een typische Westerse reflex om hiermee beginnen te schermen. Wie ben jij en je maatschappij om deze een hogere waarde toe te kennen dan de Sharia ? En deze gebrainwashte mensenrechten zelfs gebruiken om de Sharia te veroordelen ? Denk je nu echt dat er geen slachtoffers bestaan die gevallen zijn in de naam van de bescherming van de "human rights" ? http://www.youtube.com/watch?v=E9VhD4SccSE
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
BTW wie ben jij om de sharia hoger in te schatten dan het separatisme? De meeste separatisten willen enkel de scheefgelopen situatie van een hoop omhooggevallen politici rechtzetten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @alfa16vjtd
Seperatisme leidt gewoon tot verering van een volk of probeert een volk te kneden naar een moraal, niet iedereen is het over eens welke moraal. De Sharia doet in se hetzelfde. Het verschil is dat bij de Sharia de gehele bevolking, inclusief de grootste leiding dezelfde moraal en religie aanhangt. In die zin de Sharia stukken efficiënter. Heb je jezelf nooit afgevraagd waarom het Westen de olie kan controleren in Irak en niet in Saudi Arabië ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 20 april 2012 om 21:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |