![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1581 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#1582 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Maar u heeft er blijkbaar toch iets tegen dat anderen dat wel zijn en hun medemensen trachten te doen inzien welk groot kwaad abortus eigenlijk is.
Hen laat u blijkbaar niet met rust. Toch niet op dit forum. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 21 april 2012 om 09:10. |
|
|
|
|
|
#1583 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het is een discussieforum, weet je wel. |
|
|
|
|
|
|
#1584 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Voor sommige mensen is dit het èchte leven.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
#1585 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dan laat u de moraal bepalen door uw eigen individuele gesteldheid. Moraal is volgens u iets hoogst individueel, waardoor eigenlijk niets een inherente waarde heeft.
Als u dus vandaag meent dat het leven in de moederschoot van uw vriendin het waard is te lezen, dan heeft het waarde. Verandert u morgen van gedacht, dan heeft dat ongeboren plotseling geen waarde meer. |
|
|
|
|
|
#1586 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
|
#1587 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1588 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#1589 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#1590 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1591 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Welke zwakte?
|
|
|
|
|
#1592 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Die mag dat. Zijn wegen zijn immers ondoorgrondelijk.
|
|
|
|
|
#1593 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wat ik schetst, gaat over het feit dat de moraal zoals u die schetst, geen enkele vorm van objectivering biedt. Wat u vandaag denkt en voelt, vormt schijnbaar de basis. Vandaag meent u dat het ongeboren leven bij uw vriendin het waard is te leven. Morgen kunt u evenwel andere gevoelens koesteren, waardoor u het iedere waarde ontneemt. Uw moraal is evolutief bij het individu zelf (ik heb het dus niet over wat u hierboven stelt, nl. het evolutieve tussen de individuën). |
|
|
|
|
|
|
#1594 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#1595 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het feit dat jij denkt dat moraal objectief is, zegt meer over jouw wereldvreemdheid. Maar goed ik zal jouw het antwoord geven dat je graag wilt horen: Ik geef vandaag veel waarden aan mijn moeder, maar morgen wordt het klappen! |
|
|
|
|
|
|
#1596 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ja dat weet ik. Daarom stel ik je ook de vraag.
Wat doe je op een discussieforum, als je van mening bent, dat je anderen met je mening met rust moet laten? Binnen het kader van hypocrisie en inconsequentie die je anderen verwijt, lijkt me dat nogal wat onlogisch zie je? Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 21 april 2012 om 09:27. |
|
|
|
|
|
#1597 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dus ik begrijp weer je punt niet. |
|
|
|
|
|
|
#1598 |
|
Banneling
|
Welke morele criteria hanteert God eigenlijk wanneer hij beslist dat foetus A mag leven en foetus B niet?
|
|
|
|
|
|
#1599 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar toch zeg je dat je de discussie aangaat met idealisten, om ze te overtuigen,... Wie is hier dan naar uw waardemeter de hypocriet en de man die inconsequent is? Je verklaart net hetzelfde te doen wat je anderen aanwrijft. Je probeert te overtuigen. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 21 april 2012 om 09:37. |
|
|
|
|
|
|
#1600 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|