![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#701 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
#702 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#703 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Als de Niveanen meedoen met het cordon rond het VB, dan is het maar correct dat ze zelf het deksel op de neus krijgen en dergelijke behandeling krijgen. Er kunnen niet genoeg schandalen aan het licht komen rond Niveanen.
|
|
|
|
|
|
#704 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En neen, ik ben geen N-VA'er, maar een sedert de beginjaren overtuigde VB'er die geen enkel jaar nagelaten heeft zijn lidgeld te betalen. |
|
|
|
|
|
|
#705 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Als de feiten kloppen, kloppen ze, punt. |
|
|
|
|
|
|
#706 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
In mijn optiek hoef je niet hetzelfde laag-bij-de-grondse gedrag te vertonen als je politieke tegenstander. Als de N-VA niets wil hebben, dan hoeft het Vlaams Belang haar uitgestoken hand niet in te trekken. Het is en blijft belangrijk dat wij ons hand blijven uitstrekken. Aan ons zal het niet gelegen hebben. Ons zal men later niet moeten verwijten. |
|
|
|
|
|
|
#707 |
|
Europees Commissaris
|
|
|
|
|
|
|
#708 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Een tijd geleden was er in humo een artikel over de manier waarop prins Laurent vrouwen behandelde. Dat was nog een stuk erger dan PVDD want er was ook sprake van klappen, abortussen enz.... Was dit een complot tegen het koningshuis ? Onwaarschijnlijk. Wat mij hier voornamelijk stoort is dat er weer believer/non-believer fronten gevormd worden, en dat komt omdat de beschuldigingen redelijk zwak lijken omdat er evenveel tegengetuigenissen zijn. (Miet Smet, Ria Doornaert) Het verleden heeft uitgewezen dat humo in gelijkaardige gevallen heel éénzijdig rapporteerde. (notaris X, de X-getuigenissen in de Dutroux affaire) Als PVDD schuldig blijkt hoop ik dat ostracisme uit N-VA volgt, maar wat met prins Laurent ?
|
|
|
|
#709 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#710 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Toen hij CD&V-senator was hebt u gezwegen. U bent niet geloofwaardig.
|
|
|
#711 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Nu komen twee gevallen naar voor van vrouwen die PVVD's "avances" afgewezen hebben, maar elke man weet dat als je je tegen vrouwen gedraagt zoals hij, je op tien keer altijd wel een keertje prijs hebt. Omdat ze naar hem opkijken, omdat ze zich gevleid voelen, omdat ze denken zo hogerop te kunnen geraken, of simpelweg omdat ze er zin in hebben. Je mag er dus niet aan denken hoevelen er nu stilletjes naar het nieuws zitten te kijken bij wie het wil gepakt heeft.
|
|
|
#712 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Ik moet dergelijke aanklachten kunnen ruiken misschien ? Ik besef dat het net rond Van Den Driessche strakker aangespannen wordt, en dat jullie bijgevolg wanhopig op zoek zijn naar tegenargumenten, maar in jouw plaats zou ik me toch koest houden en niet teveel de onschuld van Van Den Driessche uitschreeuwen en overal een complot in te zien. Door Van Den Driessche te vereenzelvigen met de N-VA maak je hem een stuk groter dan hij eigenlijk is. |
|
|
|
|
|
|
#713 | ||
|
|
Citaat:
Citaat:
Ofwel ga je akkoord dat PVDD een aantal grenzen meermaals heeft overschreden, ofwel gun je hem het voordeel van de twijfel. Als je denkt dat hij effectief te ver gegaan is, ligt de schuld in de eerste plaats bij hem, en bij niemand anders. Ik denk niet dat hierover veel debat mogelijk is. Als je hem het voordeel van de twijfel geeft - geen probleem voor mij hoor - moet je ook niet van tevoren schieten naar de CD&V omdat zij de zaak in de doofpot gestoken hebben, want dat is contradictorisch, want volgens jou is hij immers onschuldig. |
||
|
|
|
|
|
#714 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Als we dan nog zien dat de twee klachten die zo geheel plots, 15 jaar na datum, het daglicht zien, afkomstig zijn van de woordvoerster van de pedobisschop van Brugge én van een stichtend lid van B-Plus, dan weten het wel. Maar dat geheel terzijde.
Thank you for your attention to this matter. Laatst gewijzigd door E. Gidius : 22 april 2012 om 09:38. |
|
|
|
|
|
|
#715 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#716 | |
|
|
Citaat:
Dus waar moet ik tekenen ? |
|
|
|
|
|
|
#717 | |
|
|
Citaat:
Vertel me dat eens, mijn niet overdreven intelligente vriend die steeds wanhopiger wordt. |
|
|
|
|
|
|
#718 | |
|
|
Citaat:
Ik heb geen enkele keer allusie gemaakt op de (huidige) politieke partij van PVDD, omdat zoiets me in deze discussie gewoonweg niet interesseert. Anderen sleuren daar de hele N-VA bij, maar wat kan mij dat schelen ? Het is trouwens niet dat we het hier hebben over een founding member of zo. |
|
|
|
|
|
|
#719 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
|
|
|
|
|
|
#720 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
|
|
|
|