![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
Bekijk resultaten enquête: Wat zou jij kiezen moest je moeten kiezen tussen deze twee? | |||
Sharia |
![]() ![]() ![]() |
6 | 18,75% |
Separatisme |
![]() ![]() ![]() |
26 | 81,25% |
Aantal stemmers: 32. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Europees Commissaris
|
![]() Liever separatisme dan sharia.
Als de keuze ging tussen het N-VA-programma (dat meer dan enkel separatisme is) of de sharia, dan zou ik me eerst nog wat in de sharia verdiepen vooraleer een antwoord te geven. Je hoeft geen islamofoob te zijn om de wetgeving niet te willen baseren op één enkel boek. Dat is zo beperkend dat ik denk dat zowel Vlamingen als Walen, ook zonder solidariteit, zonder beter af zijn. En natuurlijk is het in de eerste plaats een vals dilemma omdat we absoluut niet bedreigd worden door één van beide. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Knappe zet, SDX. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Blijkbaar lijkt u dit wel wat? Rare gedachtengang... Laatst gewijzigd door alice : 22 april 2012 om 16:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uw opvattingen vind ik echt wel steeds vreemder worden! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Neen, nogmaals, wie ben jij en in welke maatschappij leef jij om landen met de Sharia te veroordelen ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#70 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik denk dat het eerder de andere partijen zijn die een verborgen agenda hebben. Kijk even naar hoe de BUB tov NVA staat. Dan weet je dat al die bourgeois schrik hebben van het programma van NVA. Ze hebben schrik om nog meer van hun macht te zien verschuiven naar de middenklasse. De middenklasse die ze daar liever klein en dom willen houden. Daarom dat Vive liever onder de sharia zal leven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ludieke vlagverbrandingen op marktpleinen zouden ntl wél eens kunnen gebeuren. Maar ge moogt uw belziek symbool van Vlamenhaat ntl nog wel uit uw eigen raam laten hangen, eh, onderwijl het vol weemoed aanheffen van den brave zeun. Ge zult dus niet te klagen hebben over je rechten als Vlaming in Vlaanderen. En als ge dan nog niet content zijt, beste Vive, dan stapt ge 't maar af met die échte moslims van type S4B, naar een land waar ze de Sharia (mét hoofdletter) onversneden toepassen. Moet daar een echt paradijs zijn voor mensen van autoritaire slag. Gij gelukkig, wij gelukkig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://kanaalz.knack.be/z-talk-gooss...afgelopen-zijn Jij denkt blijkbaar dat separatisme voor herverdeling staat, hoe kom je tot dat gedacht ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 22 april 2012 om 21:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wijs er gewoon op dat je fantasieën poneert over het N-VA programma die je nergens bij hen kan terugvinden. Bij andere separatistische partijen ga je die fantasieën ook niet terugvinden tenzij het extreem-links seperatisme betreft.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 22 april 2012 om 21:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat Saudi Aribië hun olierijkdom niet laat plunderen is dit een voorbeeld van een slechte implementatie van de Sharia ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 22 april 2012 om 21:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Bedoel je de fantasie van de BUB dat NVA fascistisch is? Volgens mij was Hitlers partij een eenheidspartij (niet separatistisch), en viseerden ze één groep (De joden). Laat nu net de BUB één groep viseren (de vlaams nationalisten) en een eenheidspartij zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Minister-President
|
![]() Omdat Nationalisten willen splitsen van België omdat ze hun rijkdom niet willen laten plunderen om vervolgens te laten verspillen zou separatisme een slechte implementatie zijn?
Laatst gewijzigd door alfa16vjtd : 22 april 2012 om 21:41. |
![]() |
![]() |