![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#5501 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb een vraag gesteld, namelijk deze; heeft er iemand argumenten waarom de hoofddoek wel gedragen moet worden? Daarop antwoord u niet, maar stelt een tegenvraag, die ondertussen door verschillende mensen, waaronder mezelf uitgebreid beantwoord werd! Een vraag stellen is geen drogreden, ze niet beantwoorden maar de focus verplaatsen met een tegenvraag wel, maar het is genoteerd dat u geen antwoord heeft! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5502 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Kan nu iemand een argument bedenken, waarom blauwe truien gedragen moeten worden?
Kan nu iemand een argument bedenken, waarom Jeans gedragen moeten worden? Kan nu iemand een argument bedenken, waarom hoeden gedragen moeten worden? Kan nu iemand een argument bedenken, waarom hoge hakken gedragen moeten worden? Kan nu iemand een argument bedenken, waarom rokken gedragen moeten worden? We kunnen perfect leven in een wereld zonder bovenstaande kledingsstukken. Iedereen kan een zwarte katoenen broek met rode T-shirt en groene trui dragen op witte sneakers. Kan nu iemand een argument bedenken, waarom andere kledij gedragen moeten worden? Begrijpt ge de zinloosheid van zulke vragen? De echte vraag die er werkelijk toe doet is: Waarom zouden we Jeans, blauwe truien, rokken en hoge hakken moeten verbieden? Welke redelijke reden kunt ge daarvoor bedenken?
![]() |
#5503 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat u met mevrouw A op weekend bent gegaan en geen van beiden de computer meenam? Dat u zich vergist en denkt dat met "ze" u bedoeld werd door Paulus? Dat u zo ijverig bent dat u antwoord in de plaats van mevrouw A en denkt dat wanneer u op weekend bent haar computer niet werkt? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5504 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5505 | ||
|
![]() Ik wel.
De draad gaat over waarom zouden we het verbieden. Ge zegt zelf dat het omdraaien van de vraag een drogreden is, en toch doet ge het zelf. Ziet ge hier niet uw spreidstand in? Citaat:
Citaat:
Maar het is genoteerd dat ge geen antwoord hebt
![]() |
![]() |
#5506 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Blij dat je het zo mooi en duidelijk illustreert. Alleen,... ... met dooddoeners valt niet te discuteren. Argumentatiewaarde = 0.0. Paulus. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5507 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uw onzin werd weerlegt in de inhoud van de volledige stelling, maar blijkbaar ontbreekt u de morele eerlijkheid om zonder knip en plakwerk de discussie verder te zetten. Ook genoteerd dus. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5508 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Mevrouw Artisjok kwam er zelfs niet bij te pas daar. Over andere mensen heb ik niet de pretentie uitspraken te moeten doen.
![]() |
![]() |
#5509 | |
|
![]() Citaat:
Hetzelfde geldt ook voor Paulus trouwens. ![]()
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein) Laatst gewijzigd door Alboreto : 23 april 2012 om 15:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5510 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb duidelijk de oorspronkelijke stelling van commentaar voorzien, je reed nog zo gezellig mee op de kar! Ik denk dat je jezelf aardig voor schut zet , zou je ook doodsimpel de door mij gestelde vraag kunnen beantwoorden? Of wil dit maar niet lukken! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5511 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5512 | ||
|
![]() Citaat:
Gij vond dat een tegenvraag stellen binnen een discussie niet mocht. Niet ik. Citaat:
Of hebt ge die post gemist? http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=5503
![]() |
![]() |
#5513 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dan nu terug naar het topic, hoofddoekjes waarom en waar wel of niet.
Niet over het weekendleven van extreem linkse Dhimmies. De grap van het hele verhaal is dat Alboreto in essentie wel een limiet op hoofddoeken kan verkroppen als het dragen onder dwang gebeurd. Maar de spreidstand is dan wel dat het limiteren van hoofddoeken ook niet onder dwang mag. Hoe moeten we het nu eindelijk eens gaan bekijken? Puur op "kledingsvlak", en als een hoofdoek als religieus symbool wel mag, waarom dan geen pauselijk gewaad met toeters en bellen?
![]() |
#5514 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wanneer iemand een vraag stelt, is dit verbuigen naar een tegenvraag zonder de oorspronkelijke vraag te beantwoorden de focus verleggen wat dus de essentie is van een drogreden, en omdat u daar zo graag mee zwaait, is nu aangetoond dat u zich hiervan bediend wanneer u met de mond vol tanden staat. Uw warrig betoog over kledingstukken zoals jeans om vervolgens te concluderen dat de hoofddoek in vraag stellen daarmee te vergelijken is, toont aan dat u de essentie niet" begrijpt" of kent u veel gezinnen waar meisjes verplicht worden jeans te dragen, steeds en overal, waarbij met een boek wordt gezwaait om zich te onderwerpen aan die eis? Het verschil tussen zelfbeschikkingsrecht en onderwerping, bijvoorbeeld? Of denk u nu echt dat al die pubers " uit vrije wil" met een hoofddoek lopen? Al die getrouwde vrouwen ook? Hmm?? Gelooft u zelf nog uw beweringen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5515 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5516 | |
|
![]() Citaat:
Dwang wat kledij betreft ben ik geen grote voorstander van. Gij wel? Inderdaad.
![]() |
![]() |
#5517 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Initiatieven om meisjes die tegen hun wil in verplicht worden een hoofddoek te dragen veroordeel ik. Initiatieven om meisjes die tegen hun wil in verplicht worden de hoofddoek af te zetten veroordeel ik even goed. Nu duidelijk genoeg? Nee, heb ik dat ergens gezegd?
![]() |
![]() |
#5518 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Telkens een meisje buiten wil moet ze zichzelf hoofddoeken of ma begint binnenhuis al te brullen, pa is al aan't vloeken in Allah's naam en zoekt zijn religieus voorgeschreven stokske al. Buitenhuis staan de buurjongens al klaar om hoer en soortgelijke koosnaampjes te roepen. En als ze dan toevallig verkracht word,dan is ze zelf de schuldige... zelfs al was het Van Gheluwe die het op zijn kerfstok heeft. Zeer dwangloos nietwaar? Citaat:
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 23 april 2012 om 16:26. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5519 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5520 | |