![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, Cynara. Wat Kallikles duidelijk aangeeft is dat economen trotse leeuwen zijn die hun prooi afgeven aan een groep gieren.
Vrijwillig, voor de kruimels. Wat betreft Islamitisch bankieren, kijk naar Noord Afrika en het Midden Oosten, en zie hoe eerlijk de rijkdommen daar verdeeld zijn.
![]() |
#102 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar als Kallikles hier reclame komt maken voor een avondje informatie over dat islamitisch bankieren, dan rinkelt er bij mij toch wel een belletje. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Econometrie was in mijn tijd een afstudeerrichting in zuivere economie.
In zuivere economie zie je niets van wiskunde wat je al niet in de humaniora gekregen hebt en zeker niet als je toen 6 of 8 uur wiskunde had. |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Banneling
|
![]() Maar je kan de link niet geven waar je dat gelezen hebt.
Citaat:
Ik vond wat op de site van het VB, maar de daar aangehaalde voorwaarden kloppen niet met de voorwaarden die jij aanhaalde. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En het verschil tussen 'correlatie' en 'oorzakelijk verband' Laatst gewijzigd door artisjok : 23 april 2012 om 20:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door daiwa : 23 april 2012 om 20:17. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik heb voor obligate bedliteratuur voor ons Artisjok gezorgd.
![]() Budgettaire effecten van immigratie van niet-westerse allochtonen (NLse studie) http://www.nyfer.nl/documents/rapportPVVdef_001.pdf Ik denk namelijk dat het gewoon gezonder is om ook documenten te lezen waarop de tegenpartij zich beroept, zodat je hun visie beter kan begrijpen en je eigen standpunten eventueel kan afzetten tegen de realiteit om ze of bij te stellen, of net meer argumenten te vinden om ze te onderbouwen.
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 23 april 2012 om 22:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
|
![]() Citaat:
Omdat ik niet twijfel aan de intellectuele eerlijkheid van sommige forummers (moesten er toch welwillenden zijn, zullen ze ook beseffen dat ze door het bestaan van de zoekfuncties van internet zelf al snel door de mand vallen), heb ik het het speciaal voor je gegoogled. Vermoedelijk staat het hier op pagina 7. Ik heb het zelf echter niet doorgenomen. Denemarken heeft blijkbaar voor een opt-out geopteerd in het migratiebeleid en bewandelt zo een ander pad dan de rest van de EU. http://www.vlaamsbelang.be/files/dossier_5.pdf Zoals ik al zei denk ik niet dat deze oplossing zo vergezocht is. Op termijn zullen er oplossingen gecreëerd moeten worden voor bestaande problemen. Ik zou echter als politicus niet plots "Universum - inwoners die reeds op legale wijze op Belgisch grondgebied verblijven" oftewel "zorgbehoevende Belgische inwoners" willen uitleggen dat zij plots niet meer legaal in België opgenomen kunnen wonder zonder deze waarborg respectievelijk zij niet meer hoeven te rekenen op de sociale zekerheid voor directe financiële middelen noch voor voorzieningen verstrekt door de overheid, doordat het geld opgesoupeerd is aan, (dat beeld komt helaas naar voren als je de statistieken bekijkt), mensen die hier aanvaard zijn, maar niet hebben bijgedragen aan die sociale zekerheid maar er een deel uit hebben afgenomen, zij het door werkloosheid wat tot een rechtstreekse geldelijke vergoeding leidt (en inzetten van middelen met name ambtenaren), criminaliteit (gevangenis wat ook kost en inwoon is, gelden voor justitie en advocatuur, tolken, politie, ...). 't Is sneu en zeer zwart-wit. Maar er is spijtig genoeg een deel van de allochtonen die dit stereotiep in stand houdt. Anders zou het niet naar voren komen uit statistieken. Ik kan me voorstellen dat mensen dit verontrustend vinden en concluderen dat het beleid moet aangepast worden en de "kraan niet eeuwig kan blijven openstaan". De kraan naar "nieuwkomers" dan. Dit druist niet noodzakelijkerwijs in tegen mijn rechtvaardigheidsgevoel. Wel tegen het jouwe? En zo ja, op welke manier dan?
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 23 april 2012 om 22:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is de eerste keer niet dat Pericles niet eens correct zaken kan weergeven uit een tekst. Sta me toe om dan te twijfelen aan zijn eerlijkheid. Citaat:
Als je werkelijk de cijfers zou bekijken zou je zien dat ons geld opgesoupeerd wordt door de banken, de notionele intrestaftrek, de RSZ-verminderingen,...... Indien we de waarborgen voor Dexia zullen moeten betalen, dan zal je reden tot klagen hebben. Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ongeveer hé , het is al een tijd geleden , de borg kan iets kleiner zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Pericles : 24 april 2012 om 11:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben niet zoals gij. Gij werkt , eet en slaapt en voor de rest bestaat uw leefwereld uit het niet verdedigen van de islam hier op dit forum. ![]() Af en toe een keer iets anders doen kan uw geest verruimen. Maar dat laatste , mag dat wel van de islam. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Haast niemand vraagt nu nog asiel in Denemarken. ![]() Laatst gewijzigd door Pericles : 24 april 2012 om 12:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een ochtend cessie van pakweg 5.30 tot 7.00 en daarna een avond cessie van pakweg 18.00 tot het tijd is om te gaan slapen. En dat elke dag. ![]() PS : er zijn nu blijkbaar ook al middag cessies. ![]() Laatst gewijzigd door Pericles : 24 april 2012 om 12:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zijn dat de exacte uren? Of 'ongeveer' zoals de voorwaarden voor gezinshereniging in Denemarken die je aanhaalde en ook al niet kloppen. Je beweringen veranderen niets aan 'Jij kent mij niet, jij weet niet wat ik zoal lees en jij kent mijn tijdsbesteding niet.' Laatst gewijzigd door artisjok : 24 april 2012 om 12:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Beter is nog het Nederlands systeem : madam komt gewoon niet meer binnen als ze al niet op voorhand Nederlands kent. Ok . Permanente cessies van verschillende uren dan, met kleine onderbrekingen (waarschijnlijk om de patatten te schillen). ![]() Ik geef toe dat ik uw volledige tijdsbesteding niet ken , maar toch wel deze van zo ongeveer drie kwart van de dag. Namelijk hier op het forum , terwijl je de islam niet verdedigt. Dag in dag uit. Vandaar die wereldvreemdheid waarschijnlijk. ![]() |
|
![]() |
![]() |