![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#141 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
(*) BdB = Bart de Bengel. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 24 april 2012 om 18:38. |
|
|
|
|
|
|
#142 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#143 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#144 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#145 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik stel vast dat je weer aan het lachen bent met je eigen vermeende "mopjes". Typisch voor kleuters.
|
|
|
|
#146 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Niets te politie. Had Stuyckp "politioneel" willen optreden dan zou hij de moderator ingeschakeld hebben. Wat ik persoonlijk ook niet zo erg goed vind, tenzij bij héél erge feiten. Maar de Geïllumineerde die zich hier laat kennen als een grote vuilbekker wordt best op een directe manier aangepakt. Alhoewel ik mij omtrent dat sujet geen illusies maak hoor ...
|
|
|
#147 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wie zeg dat ik lach? Ziet u mij lachen? En wie zegt dat dit een mopje is? Waar leest u ergens een mopje?
|
|
|
|
|
|
#148 |
|
Minister
|
|
|
|
|
|
|
#149 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De NVA-wellustige. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 24 april 2012 om 19:11. |
|
|
|
|
|
#150 |
|
Minister
|
Ach ja, laten we weer wat schermen met leuke foto's.
De argumenten zijn blijkbaar vrij snel uitgeput |
|
|
|
|
|
#151 |
|
Minister-President
|
|
|
|
|
|
|
#152 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Daarmee moet u nou niet denken dat ik PVDD een greintje krediet geef, langs geen kanten. Hij heeft zich in het verleden blijkbaar verschrikkelijk onnozel gedragen door te gaan veronderstellen dat alle vrouwen zijn "tastende benadering" even prettig vonden als hijzelf. Wat hem nu overkomt is eigenlijk een soort "professionele doodsverklaring". Hij mag al erg blij zijn dat N-VA hem een postje toekent als "media-adviseur". Hopelijk is hij zijn lesje geleerd.
|
|
|
|
#153 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Is er al een postje voor Pol gecreëerd?? |
|
|
|
|
|
|
#154 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Bart is fitter dan ooit, met zoveel problemen zoals Pol Vandendriessche alsnog 15 kilometer lopen, chapeau hoor. Sterk.
Wie zelf sport, kan deze prestatie beter waarderen. |
|
|
|
|
|
#155 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat is inderdaad zo. Meteen wordt ook zonneklaar hoe laag bij de grond en gemeen sommigen zich hier gedragen door dan te komen aandraven met een foto van BDW waarop hij staat afgebeeld met open mond en een van inspanning verwrongen gezicht tijdens die tienmijlenloop in A'pen. Om daar dan allerlei kinderachtig commentaar op te geven. Sukkels!
|
|
|
#156 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Als je ziet vanwaar Bart Dewever komt...
Ik ben in 2005 zelf 20 kilo vermagerd door beginnen te sporten (lopen en wielertoerisme). Het opbouwen van een fysieke conditie is zeker niet makkelijk, zeker niet in de korte termijn die Dewever heeft gedaan. Ik heb die 20 kilo verloren in een 9 tal maanden. Dewever verloor er 40 in een 4-5 tal maanden. Echt sterk, alleen opletten van blessures, ik zou dit jaar niet verder meer gaan dan die 10 mijlen. De spieren moeten zich nog wat aanpassen. |
|
|
|
|
|
#157 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Enfin laat ons maar over dat heerschap zwijgen. Als ge als politieker alleen nog maar in het nieuws kunt komen door te vermageren,vervolgens als vermeende afgeleefde held de 10 miles (in de kijker!) te lopen, en in het vervolg meent slechts in een maffiaans gestreept maatpak te moeten verschijnen, dan is het maar triestig gesteld met de man. En met zijn PR-mensen minstens even triestig. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 24 april 2012 om 20:28. |
|
|
|
|
|
|
#158 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Onderstaand heerschap zijn mond staat niet alleen verwrongen; eigenlijk gans zijn smoel. Om nog maar te zwijgen over zijn daden (cfr. art 195) |
|
|
|
|
|
|
#159 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|