![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1861 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Natuurlijk kun je je kind opvoeden met zo weinig mogelijk indoctrinatie, hem vrij-opvoeden zeg maar. Maar het kind moet altijd dingen eerst leren, en dat is toch echt indoctrinatie. Maar wat maakt het uit? het is niet omdat het indoctrinatie is, dat dat iets verkeerds is of zo. |
|
|
|
|
|
|
#1862 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wie geen verschil ziet tussen opvoeden en indoctrineren is ofwel een zeveraar, ofwel van slechte wil.
|
|
|
#1863 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#1864 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
dat is hier al uitvoerig verklaard. Je moet het alleen nog willen zien.
|
|
|
#1865 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#1866 |
|
Minister-President
|
Vergeet het jongens, hij is waarschijnlijk te simpel. Laatste poging van ondergetekende:
Nietzsche, begin bij de bouwstenen van de definitie: systematisch eenzijdig kritiekloos Huiswerk voor deze week is de betekenis van deze woorden leren begrijpen. Zodra je dat kan kan je op termijn de betekenis van het onderwerp van deze discussie onder de knie krijgen. Deelnemen aan de discussie voor je dit 70% onder de knie hebt lijkt me een beetje nutteloos. |
|
|
|
|
|
#1867 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Jij hebt namelijk geen ene reet begrepen van wat ik bedoel, misschien zou het je goed doen, om een beetje de definitie van opvoeden te leren kennen. |
|
|
|
|
|
|
#1868 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
laat die arrogantie maar achterwege
kinderen worden per definitie eenzijdig en systematisch gedrild conform de visie van de ouders. Die visie is per definitie maatschappij- en tijdgebonden, met een vleugje individuele input. en zelfs die individuele input is maatschappij- en vooral tijdgebonden
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
|
|
|
|
#1869 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1870 |
|
Minister-President
|
Zoals jij?
|
|
|
#1871 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#1872 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Of allebei.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
#1873 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#1874 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
#1875 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#1876 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Jou.
En nee, dat is niet mijn keuze hé. Op welk manier wil jij je profileren?
|
|
|
|
|
#1877 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#1878 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Onschuldig leven hoeft niet gestraft te worden voor het feit dat mensen hun verantwoordelijkheid niet kunnen of willen dragen. |
|
|
|
|
|
|
#1879 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1880 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Kortom, u weet hoegenaamd niets over Pro Vita, de werking en de hulpverlening die we verstrekken. |
|
|
|
|