![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#9221 |
Banneling
|
![]() Behoorlijk akelig allemaal.
|
![]() |
![]() |
#9222 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
#9223 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9224 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Er zijn intussen idd meerdere whistleblowers die om stricte anonimiteit gevraagd hebben, wat ik uiteraard zal respecteren. Wat van belang is, is dat dit initiatief géén fake is. Het is een zéér ongezonde situatie, niet in het minst omwille van aantasting van vrijheid van meningsuiting, en omwille van het actief framen van forummers met een andere mening op politics.be en zelfs politics.be zelf. Ik wil en zal echter de anonimiteit van allen respecteren, zowel wat leden van dat schaduwforum betreft als uiteraard wat ''whistleblowers'' betreft. Ik hoop dat ze dit lezen. Wat uitgelekt is over filosoof en hier al geplaatst werd door anderen, heeft hij enkel aan zichzelf te danken. . |
||
![]() |
![]() |
#9225 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
En mijn antivirus geeft Citaat:
![]() ![]() Waar hangt die allemaal rond? Laatst gewijzigd door filosoof : 25 april 2012 om 21:19. |
||
![]() |
![]() |
#9226 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9227 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9228 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Nu gaat daar niemand niemand meer vertrouwen, de hele zooi gaat mekaar verdenken...whahahahaaaaaaa. ... en nu weet ik verdorie nog niet welk forum 't is, of geraak je er enkel binnen op uitnodiging? Tsjongejonge, wie had ooit gedacht dat er zoveel virtuele intriges bestaan. Manman, hoe zielig is dat? ![]() ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#9229 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9230 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 25 april 2012 om 22:33. |
|
![]() |
![]() |
#9231 |
Banneling
|
![]() Iedereen kan er zich vrij registreren, van zodra hij/zij de url doorgespeeld krijgt.
Zonder de link te kennen, zal je de site niet vinden want ze is verborgen en niet geïndexeerd. Dus... Werkt het enkel op uitnodiging en klopt zijn statement. En dat wéét jij ook. ![]() |
![]() |
![]() |
#9232 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#9233 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
#9234 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
#9235 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar als ik het goed begrijp, dan zijn er dus mensen die "geïnfiltreerd" zijn in een privéforum om vervolgens berichten van de al dan niet echte filosoof door te spelen aan straddle, zodat die op zijn beurt kan proberen filosoof te naaien op dit forum. Ja, dat is op allerlei vlakken de-gou-tant. En ook wel een beetje triest. |
|
![]() |
![]() |
#9236 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wisord is de mol!
![]()
![]() |
![]() |
#9237 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9238 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#9239 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch wel raar...
Die zogenaamde "nepfilosoof" zit al op dat forum sinds 08-02-2011 en kon er al 66 berichten plaatsen, zonder door de mand te vallen. Raf zit daar ook op dat forum... en die heeft niets gemerkt? Raf kon toch een pm sturen naar filosoof, dat ze hem zwart maken op een gesloten forum? Kan je eigenlijk iemand zwart maken op een gesloten forum? Het is namelijk niet de bedoeling dat de berichten naar buiten komen. Dezelfde persoon die oproept om mensen te driehoeken zit hier ook in dit topic minutieus met een verbazingwekkende precisie bij te houden wie een ban krijgt. Ik vroeg hem al eerder of hij hier plezier uithaalt en vanwaar die interesse komt. Nu is natuurlijk het een en ander duidelijk omwille van de uitgelekte berichten. Zo was de ban van bgf324 ook een aanval van dezelfde persoon. Hij achtervolgde bgf324 in elk topic om hem te provoceren. Zodra de vis beet moesten hij en de bash the fascists vriendjes natuurlijk op het driehoekje gaan rammen. Zelfs grapjes in K&K werden gerapporteerd, hij moest en zou een ban krijgen. Ik kreeg onlangs 5 strafpunten omwille van een persoonlijk topic. Het topic ging over de groente artisjok, niet over de gebruikster artisjok. Raf als lid van bash the fascists gaf openlijk toe dat hij het topic driehoekte en was blij dat ik strafpunten kreeg. Ik kreeg strafpunten van....Akira. Een mod die sinds jaar en dag beschuldigingen krijgt van partijdigheid. Ik vraag aan Akira om mij met bewijzen en argumenten aan te tonen hoe dit een persoonlijk topic kan zijn tegen artisjok. Dat doet ze niet, omdat ze dat helemaal niet kan! Ze zegt dat dit zou gaan om een vete tussen ons. Er is tussen mij en artisjok echter helemaal geen vete. Wat Akira doet is een vete creëren, en niet voorkomen of bestraffen. Ik leg dit voor aan Maarten Malaise maar heb nooit een antwoord gekregen. Dan zien we opeens dit bericht verschijnen op het forum: Citaat:
Hij is momenteel zo kwaad dat hij op mijn berichten, eendert waar, weigert te reageren. Hij wil mij natuurlijk nog altijd trollen en uit mijn kot lokken, vandaar zijn handtekening. Wie het nu nog niet ziet, zal het nooit zien. |
|
![]() |
![]() |
#9240 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()