Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 25 april 2012, 23:07   #81
Aligator
Minister

Aligator's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Is dat in Nederland al de vereiste om het werkwoord "liggen" te vervoegen?
Hij vroeg welk welke job je doet ?
Aligator is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2012, 23:10   #82
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fonne Bekijk bericht
We wachten nu op de klacht van Bettina tegen Aimé wegens verkrachting in het huwelijk. Etc, etc, ...
Als Cas Goossens alle buitenechtelijke verhoudingen van de VRT coryfeeën zou moeten gaan openbaar maken zou hij veel werk hebben.
Inderdaad. In �*lle bedrijven & openbare diensten wordt er dagelijks al eens "gevoeld" of nog een beetje meer. Dat gebeurt overal, in de ganse wereld.
Is dat nu zó erg ?
Er zijn een aantal comedianten & puriteinen opgestaan. Mensen die aandacht vragen maar op een bedenkelijke manier.

Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2012, 23:40   #83
Flippend Rund
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
Inderdaad. In �*lle bedrijven & openbare diensten wordt er dagelijks al eens "gevoeld" of nog een beetje meer. Dat gebeurt overal, in de ganse wereld.
Is dat nu zó erg ?
Er zijn een aantal comedianten & puriteinen opgestaan. Mensen die aandacht vragen maar op een bedenkelijke manier.

euh u gelooft dus dat ontoelaatbare seksuele intimidatie niet bestaat of niet voorkomt?

Laatst gewijzigd door Flippend Rund : 25 april 2012 om 23:40.
Flippend Rund is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2012, 00:14   #84
Illuminatus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke Bekijk bericht
Ik ben nog nooit ergens baas geweest. Dus het zal idd geen probleem zijn.
This niet mijn gewoonte anderen regels op te leggen.
Neen negeren is gemakkelijker he pisserke

Laatst gewijzigd door Illuminatus : 26 april 2012 om 00:15.
Illuminatus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2012, 00:24   #85
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Is dat nu zó erg ?

Dus daarom scheert mijn vrouw zich de ééne keer al wat vaker dan de andere keer. Allee aan de onderkant hé.

Ach langs de andere kant; al wat een ander doet moet je zelf niet meer doen.
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2012, 03:29   #86
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Dus daarom scheert mijn vrouw zich de ééne keer al wat vaker dan de andere keer. Allee aan de onderkant hé.

Voila , als we nu gewoon ne keer al die zever vergeten , en allemaal wat toleranter zijn en allemaal een genieten van ne keer vreemd te gaan .

Als vrouwen mij opmerken dat die mannen allemaal de zelfde zijn , en op het zelfde uit uit zijn of ontrouw zijn dan antwoord ik het volgende .

Als alle mannen ontrouw zijn , Met wie doen ze het dan ? Met één hoer in de hele wereld , of met een varken ? bij elke partij , flirten of tot de echte daad overgaan , is er een man en een vrouw betrokken ( ten zij , in homofilie )en beiden hebben boter op het hoofd .

Dus man en vrouw zijn even actief .
Klarekijk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2012, 04:15   #87
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fonne Bekijk bericht
We wachten nu op de klacht van Bettina tegen Aimé wegens verkrachting in het huwelijk. Etc, etc, ...
Als Cas Goossens alle buitenechtelijke verhoudingen van de VRT coryfeeën zou moeten gaan openbaar maken zou hij veel werk hebben.
zo noemde mevrouw Houben het niet.
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2012, 04:28   #88
zonbron
Secretaris-Generaal VN

zonbron's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wiley E Coyote Bekijk bericht
Ik vond de reactie van oud VRT administrateur-generaal Cas Goossens deze ochtend op de radio heel betreurendswaardig. Hoeveel keer dat die man gezegd heeft dat hij geen commentaar wou geven... als je geen commentaar wil geven, waarom kom je dan op de radio?

Wat Jos Geysen betreft: andere bronnen zeggen dat de Jos en die dame een overspelige relatie hadden... maar dat hij uiteindelijk bij zijn vrouw terugkeerde... Sour grapes? Wie heeft er gelijk... de tijd zal het uitwijzen zeker?
Damn (Tiens), U hoort dus naar Cas Goossens (&Jos Geysen) in de far zout west ?
HIER
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2012, 07:31   #89
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Werken in het algemeen is best wel leuk, Txiki.
Daar gaat het niet over, Jack. Wel over de "extralegale voordelen" en de werksfeer.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2012, 16:17   #90
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klarekijk Bekijk bericht
Voila , als we nu gewoon ne keer al die zever vergeten , en allemaal wat toleranter zijn en allemaal een genieten van ne keer vreemd te gaan .

Als vrouwen mij opmerken dat die mannen allemaal de zelfde zijn , en op het zelfde uit uit zijn of ontrouw zijn dan antwoord ik het volgende .

Als alle mannen ontrouw zijn , Met wie doen ze het dan ? Met één hoer in de hele wereld , of met een varken ? bij elke partij , flirten of tot de echte daad overgaan , is er een man en een vrouw betrokken ( ten zij , in homofilie )en beiden hebben boter op het hoofd .

100 % akkoord !
Er wordt ook met geen woord gerept over vrouwen die mannen uitdagen, dikwijls zonder te beseffen dat mannen gaarne een uitdaging beantwoorden.

Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2012, 16:50   #91
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

De iets wat oudere geile bok met geld probeert een groen blaadje binnen te doen.
Het groen blaadje denkt : het is een oudere geile bok maar ik laat hen doen want het is goed voor mijn carrière .
Na zoveel jaren komt het nu niet meer zo groene blaadje tot de constatatie dat haar tolerantie t.o.v. de oudere geile bok haar niet zoveel heeft opgeleverd dan ze oorspronkelijk dacht en voelt ze plots de behoefte om na te trappen.
Ik heb een beetje mensenkennis en ik denk dat ik met deze analyse miet ver naast de waarheid zal zitten.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2012, 17:25   #92
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Het Oosten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
zo noemde mevrouw Houben het niet.
Inderdaad, die noemde het heel wat anders...

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 26 april 2012 om 17:25.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2012, 17:57   #94
omaplop
Minister-President

omaplop's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
De iets wat oudere geile bok met geld probeert een groen blaadje binnen te doen.
Het groen blaadje denkt : het is een oudere geile bok maar ik laat hen doen want het is goed voor mijn carrière .
Na zoveel jaren komt het nu niet meer zo groene blaadje tot de constatatie dat haar tolerantie t.o.v. de oudere geile bok haar niet zoveel heeft opgeleverd dan ze oorspronkelijk dacht en voelt ze plots de behoefte om na te trappen.
Ik heb een beetje mensenkennis en ik denk dat ik met deze analyse miet ver naast de waarheid zal zitten.
Met dat verschil, Pericles dat indertijd Gysen niet zo'n geile oude bok was en dat ondertussen haar verhaal door anderen werd bevestigd.
omaplop is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2012, 18:07   #95
kiko
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Oh iedereen dat hij mensenkennis heeft.

Mijn mensenkennis zegt me dat jij het type bent dat bijzonder snel denkt te weten hoe de vork in de steel zit, en bijgevolg zijn persoonlijke visie - niet ondersteund door enige concrete feiten - naar voor schuift als zijnde de enige waarheid.
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2012, 18:20   #96
Vito
Europees Commissaris

Vito's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus Bekijk bericht
bedankt! ik blijf ze dooreen haspelen.
De ene stalinist zadelde ons op met een cordon sanitair wat hij democratie noemde, de andere had een (onwillig?)lief op het werk en noemde het "assistente".
Beide heren stralen nu niet bepaald "frisheid" uit, misschien daarmee?
Vito is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2012, 18:31   #97
peter1962
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Is dat nu zó erg ?

Besef je eigenlijk nog wel wat je hier zegt, of ben je onder invloed van medicatie ? Of ben je zelf zo iemand die vrouwen zit te bepotelen ?
peter1962 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2012, 18:33   #98
peter1962
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht

Too much information...
Oud 26 april 2012, 18:38   #99
peter1962
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klarekijk Bekijk bericht

Er is aan jou een grote filosoof verloren gegaan... Van mij mag iedereen gaan in het wilde weg vogelen, maar ga daar toch aub niet op zo een besmuikte slungelachtige manier gelijk een boer op klompen zitten theoriën verkopen.
Geef gewoon toe dat je een oude rukker bent.
Oud 26 april 2012, 18:40   #100
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

E. Gidius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Iedereen snapt nu langzamerhand wel waarom onze politici nooit echt aan de tand zijn gevoeld cq gepresd door de nationale media over de verlenging van de verjaringstermijn voor sexuele delicten, terwijl dit in alle buitenlanden wél gebeurde.

En de mensen in 't land maar denken dat de media de bisschoppen en pedopastoors wilden beschermen, blijkt dat men kennelijk vooral de eigen gelederen wilde vrijwaren van strafrechterlijke ellende....
Cas Goossens, Jos Ghijsen... onder kaloten dus.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:59.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be