![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#9541 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eigenlijk best triest als je leven voor 't grootste deel daaruit bestaat. Zulke dingen zie je enkel maar in barslechte wannabe komedies, in 't echte leven kan je je zoiets toch nauwelijks voorstellen, van volw�*ssenen... ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#9542 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar nog steeds speculaas. Smakelijk. |
|
![]() |
![]() |
#9543 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9544 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Al die bedriegers zijn pocolinkiewinkies....
Toeval? Oorzaak? Gevolg? tjonge tjonge...
#9545 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9546 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9547 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9548 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9549 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9550 |
Europees Commissaris
|
![]() 1) Ik sta op 'de lijst'. Niet eens één keer heb ik op zo'n driehoekje gedrukt. Daar heb ik de goesting niet voor. Het is dus aantoonbaar geen 'clubje bedoeld om bepaalde leden van het forum monddood te maken'.
2) Een vijftal mensen van dit forum –ik respecteer hun privacy– heeft me al wel eens gesproken buiten dit forum, al dan niet op privé-forums. Is dat verboden, misschien, dat mensen die andere mensen appreciëren ideeën met ze willen uitwisselen? Voor zover ik weet, is er absoluut niets mis met een praatbarak. 3) Op welke manier is het een probleem dat leden de moderatie helpen door overtredingen te melden? 4) Iedereen post hier volledig uit eigen initiatief. Er wordt nergens afgesproken wie wat waar post, of iets dergelijks. Als iemand hier iets verkeerds zou doen –ik zou niet weten wat– dan heeft de rest van 'de lijst' daar niets mee te maken. 5) Alle andere zaken die hierover verteld worden zijn wat ze zijn: complottheorieën. 6) Wisord heet inderdaad niet Jurgen en werd hier dus onterecht uitgesloten. |
![]() |
![]() |
#9551 |
Banneling
|
![]() Het frustreert sommigen danig dat er media bestaan zoals het internet, die enigszins ontsnappen aan de politiek correcte censuur van het regime.
Triest dieptepunt voor dit forum, deze affaire. |
![]() |
![]() |
#9552 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uit 't forumreglement;
Citaat:
Maar ik ben 't eens met hetgeen Diego Raga eerder schreef, gewoon laten blijven onder hun huidige niks, dan weet je met wie en wat je te maken hebt, bij verbanning wordt er toch onder andere niks teruggekeerd, zoals bvb wisord/Noorderlicht (e.a.), Zeikstraal/Oblique/Munglik etc etc... Er kan ook over in discussie gegaan worden dat er geen bedreigingen naar de moderatie toe geweest zijn, en niet op dìt forum, maar in hun eigenste kleine schamelijke achterhoekje. ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#9553 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Niemand van 'de lijst' is hier moderator, voor zover ik weet. Niemand van hen kan dus censureren. |
|
![]() |
![]() |
#9554 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Moderatie help je niet door in achterhoekjes plannen te smeden om bij 't racistisch centrum aangifte te doen, wat effectief gebeurd is.
|
![]() |
![]() |
#9555 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9556 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Over de rest spreek ik me niet uit omdat ik het allemaal speculaas vind. Mod moet maar zien wat ze doen met die ene die voor zijn klacht uitkwam. Overbruggingsnicks niet verwijderen is elke verdere moderatie zinloos maken. Laatst gewijzigd door smosty : 28 april 2012 om 00:52. |
|
![]() |
![]() |
#9557 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door smosty : 28 april 2012 om 00:40. |
|
![]() |
![]() |
#9558 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9559 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 28 april 2012 om 00:57. |
||
![]() |
![]() |
#9560 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar allez. Hoe kan je nu je eigen forumbijdragen nu zo overmatig ernstig nemen?!
CGKR bijhalen, strategieën bespreken op een schaduwforum... Da's gewoon krankzinnig :/