![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#9601 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dit forum lijkt mij nog het best de 'deliberatieve democratie' te benaderen die de mensen van de G1000 voorstonden. Voorwaar een beloftevol concept!
![]() |
![]() |
![]() |
#9602 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb de laatste bladzijden gelezen..dit kan toch echt niet!
Persoonlijk stoor ik me aan het getrol van mevrouw A waarbij iedere discussie om zeep wordt geholpen, maar ik negeer haar gewoon, dankzij die houding heb ik nog enigszins de mogelijkheid te doen waarvoor het forum dient, discussie voeren op basis van argumenten.Ik vond het ook niet kunnen dat deze mevrouw moderator speelt, door in citaten van medeforummers te knippen en te beweren dat er sprake was van racisme, waardoor ze niet volledig kan citeren, een standpunt waarbij iedere logica ver te zoeken was. En nee, ik ga niet iedere discussie uitpluizen om dat gedrag aan te tonen, ik heb daar op aangesproken, wanneer mevrouw A enige morele eerlijkheid heeft zal ze zich dat ongetwijfeld herinneren, bovendien geven veel forummers aan zich blauw te ergeren aan haar gedrag. Ik denk dat we daaar zelf iets aan kunnen doen, door haar commentaren totaal te negeren. Wie dat wel wil reageren moet dat maar doen, maar dan moet je niet schrikken bladzijden vol getrol aan je been te hebben. Alboreto is meesterlijk in manipulatie, met knip en plakwerk manipuleert hij de inhoud van citaten om dan vervolgens te " reageren" waardoor het net lijkt alsof je iets hebt geweerd wat er eigenlijk niet stond. Ook daar sprak ik op aan, net zoals mevrouw A krijg je dan de dooddoener dat ze enkel "weergeven wat hen van belang lijkt". En ja, je wordt gestalkt door deze forummers, ik las wekenlang dat ik toch wel " Marie" was en werd steevast aangesproken op de commentaren van Marie alsof ik dezelfde persoon was, te gek voor woorden maar dat soort zaken blijven eindeloos bezig. Over anderen zal ik geen uitspraken doen, ze vormen meestal de " oppositie" maar wie daar niet tegen kan, heeft niets te zoeken op een discussieforum. Wanneer ze over de lijn gaan is er het driehoekje, wat ik zelden gebruik. Maar dat mevrouw A en Alboreto bewust trollen, manipuleren, om zo melding te maken van " uitspraken" van medeforummers bij andere instanties dan de moderatie vind ik totaal niet kunnen, een forum is geen kliklijn, waar je na manipulatie van de discussie medeforummers als een Gestapo kunt aangeven! Dat soort praktijken betekenen de dood van dit forum en getuigt van geen enkel respect,niet tegenover medeforummers, niet tegenover de moderatie, smerige praktijken zijn dit wat het vertrouwen totaal ondermijnt. Ik wacht de reactie af van de moderatie, maar wanneer hier geen gevolgen zijn voor dit gedrag, kunnen ze het forum beter sluiten. Want het zijn niet de Alboreto's of mevrouw A die het forum boeiend maken, integendeel, vaak vormen zij het struikelblok waardoor discussies verzanden in overloos getrol en gemanipuleer. |
![]() |
![]() |
#9603 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
#9604 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9605 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#9606 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volledig mee eens Alice.
Als de moderatie in het verleden consequent iedereen definitief aan de kant heeft gezet die ook maar dreigde met juridische stappen , terwijl hier zelfs verder is gegaan en er concrete plannen waren (die mogelijk zelfs al uitgevoerd zijn) , is er maar één conclusie mogelijk nl. de uitgang. |
![]() |
![]() |
#9607 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
#9608 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je hebt het of je hebt het niet. En jij hebt het duidelijk niet. Artisjok staat al maanden op negeer bij mij. Ik heb geen dubbelnick nodig. Jij blijkbaar wel. Hoe zou d�*t toch komen? Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 28 april 2012 om 11:21. |
|
![]() |
![]() |
#9609 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Gergistreerd 28 april 5 posts en al onmiddellijk een grote mond tegen Paulus Dubbelnic nummer zoveel van OBLIQUE |
|
![]() |
![]() |
#9610 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik heb er geen flauw idee van wat er hier allemaal gebeurt maar vind het eigenlijk best wel spannend. Benieuw welke lijken er nog uit de kast gaan vallen.
Een rechtse alt.group ? Belgicisten die een partijtje blijken te hebben opgericht dat zo obscuur is dat na tien jaar de kiezer het bestaan ervan nog steeds niet heeft ontdekt ? De grootdietsers op dit forum die betrapt worden op het jagen op fasanten in ... Frankrijk? maar om nu te zeggen dat het interessant genoeg is om dagelijks tien pagina's te gaan lezen ? Nou nee. Tijd dat de moderatie dagelijks een managemantsamenvatting publiceert over Het leven zoals het is ... politics
#9611 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Circe is niet verbannen en mag als CC posten. Ik ken ook gene carlfgustaaf, floppy of guderian, dat was waarschijnlijk allemaal voor mijn tijd hier. Maar w�*t heeft dat te maken met slinkse achterhoekjes waar plannen gesmeed worden om naar 't racistisch centrum te stappen?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#9612 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() iedereen naar facebook,das het alternatief ze,geen gezijk meer met al die dikke nekke modjes
![]()
#9613 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9614 | |
|
![]() Citaat:
Ben benieuwd naar de gevolgen. |
|
![]() |
![]() |
#9615 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#9616 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#9617 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9618 |
Banneling
|
![]() zegt een dubbelnicker, iemand dus die na een permban nog niet eens weet dat hij elders zijn garen moet gaan spinnen..
|
![]() |
![]() |
#9619 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9620 |
Banneling
|