Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Discussie gesloten

Discussietools
Oud 28 april 2012, 10:22   #9601
Den Duisteren Duikboot
Perm. Vertegenwoordiger VN

Den Duisteren Duikboot's schermafbeelding

Standaard

Dit forum lijkt mij nog het best de 'deliberatieve democratie' te benaderen die de mensen van de G1000 voorstonden. Voorwaar een beloftevol concept!
Den Duisteren Duikboot is offline  
Oud 28 april 2012, 10:37   #9602
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Ik heb de laatste bladzijden gelezen..dit kan toch echt niet!
Persoonlijk stoor ik me aan het getrol van mevrouw A waarbij iedere discussie om zeep wordt geholpen, maar ik negeer haar gewoon, dankzij die houding heb ik nog enigszins de mogelijkheid te doen waarvoor het forum dient, discussie voeren op basis van argumenten.Ik vond het ook niet kunnen dat deze mevrouw moderator speelt, door in citaten van medeforummers te knippen en te beweren dat er sprake was van racisme, waardoor ze niet volledig kan citeren, een standpunt waarbij iedere logica ver te zoeken was.
En nee, ik ga niet iedere discussie uitpluizen om dat gedrag aan te tonen, ik heb daar op aangesproken, wanneer mevrouw A enige morele eerlijkheid heeft zal ze zich dat ongetwijfeld herinneren, bovendien geven veel forummers aan zich blauw te ergeren aan haar gedrag. Ik denk dat we daaar zelf iets aan kunnen doen, door haar commentaren totaal te negeren. Wie dat wel wil reageren moet dat maar doen, maar dan moet je niet schrikken bladzijden vol getrol aan je been te hebben.

Alboreto is meesterlijk in manipulatie, met knip en plakwerk manipuleert hij de inhoud van citaten om dan vervolgens te " reageren" waardoor het net lijkt alsof je iets hebt geweerd wat er eigenlijk niet stond.
Ook daar sprak ik op aan, net zoals mevrouw A krijg je dan de dooddoener dat ze enkel "weergeven wat hen van belang lijkt".

En ja, je wordt gestalkt door deze forummers, ik las wekenlang dat ik toch wel " Marie" was en werd steevast aangesproken op de commentaren van Marie alsof ik dezelfde persoon was, te gek voor woorden maar dat soort zaken blijven eindeloos bezig.

Over anderen zal ik geen uitspraken doen, ze vormen meestal de " oppositie" maar wie daar niet tegen kan, heeft niets te zoeken op een discussieforum. Wanneer ze over de lijn gaan is er het driehoekje, wat ik zelden gebruik.

Maar dat mevrouw A en Alboreto bewust trollen, manipuleren, om zo melding te maken van " uitspraken" van medeforummers bij andere instanties dan de moderatie vind ik totaal niet kunnen, een forum is geen kliklijn, waar je na manipulatie van de discussie medeforummers als een Gestapo kunt aangeven!
Dat soort praktijken betekenen de dood van dit forum en getuigt van geen enkel respect,niet tegenover medeforummers, niet tegenover de moderatie, smerige praktijken zijn dit wat het vertrouwen totaal ondermijnt.
Ik wacht de reactie af van de moderatie, maar wanneer hier geen gevolgen zijn voor dit gedrag, kunnen ze het forum beter sluiten.

Want het zijn niet de Alboreto's of mevrouw A die het forum boeiend maken, integendeel, vaak vormen zij het struikelblok waardoor discussies verzanden in overloos getrol en gemanipuleer.
alice is offline  
Oud 28 april 2012, 10:44   #9603
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Paulus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Persoonlijk stoor ik me aan het getrol van mevrouw A waarbij iedere discussie om zeep wordt geholpen, maar ik negeer haar gewoon, dankzij die houding heb ik nog enigszins de mogelijkheid te doen waarvoor het forum dient, discussie voeren op basis van argumenten.Ik vond het ook niet kunnen dat deze mevrouw moderator speelt, door in citaten van medeforummers te knippen en te beweren dat er sprake was van racisme, waardoor ze niet volledig kan citeren, een standpunt waarbij iedere logica ver te zoeken was.
En nee, ik ga niet iedere discussie uitpluizen om dat gedrag aan te tonen, ik heb daar op aangesproken, wanneer mevrouw A enige morele eerlijkheid heeft zal ze zich dat ongetwijfeld herinneren, bovendien geven veel forummers aan zich blauw te ergeren aan haar gedrag. Ik denk dat we daaar zelf iets aan kunnen doen, door haar commentaren totaal te negeren. Wie dat wel wil reageren moet dat maar doen, maar dan moet je niet schrikken bladzijden vol getrol aan je been te hebben.

Alboreto is meesterlijk in manipulatie, met knip en plakwerk manipuleert hij de inhoud van citaten om dan vervolgens te " reageren" waardoor het net lijkt alsof je iets hebt geweerd wat er eigenlijk niet stond.
Ook daar sprak ik op aan, net zoals mevrouw A krijg je dan de dooddoener dat ze enkel "weergeven wat hen van belang lijkt".

En ja, je wordt gestalkt door deze forummers, ik las wekenlang dat ik toch wel " Marie" was en werd steevast aangesproken op de commentaren van Marie alsof ik dezelfde persoon was, te gek voor woorden maar dat soort zaken blijven eindeloos bezig.

Over anderen zal ik geen uitspraken doen, ze vormen meestal de " oppositie" maar wie daar niet tegen kan, heeft niets te zoeken op een discussieforum. Wanneer ze over de lijn gaan is er het driehoekje, wat ik zelden gebruik.

Maar dat mevrouw A en Alboreto bewust trollen, manipuleren, om zo melding te maken van " uitspraken" van medeforummers bij andere instanties dan de moderatie vind ik totaal niet kunnen, een forum is geen kliklijn, waar je na manipulatie van de discussie medeforummers als een Gestapo kunt aangeven!
Dat soort praktijken betekenen de dood van dit forum en getuigt van geen enkel respect,niet tegenover medeforummers, niet tegenover de moderatie, smerige praktijken zijn dit wat het vertrouwen totaal ondermijnt.
Ik wacht de reactie af van de moderatie, maar wanneer hier geen gevolgen zijn voor dit gedrag, kunnen ze het forum beter sluiten.

Want het zijn niet de Alboreto's of mevrouw A die het forum boeiend maken, integendeel, vaak vormen zij het struikelblok waardoor discussies verzanden in overloos getrol en gemanipuleer.
Volledig mee eens.

Paulus.
Paulus is offline  
Oud 28 april 2012, 10:50   #9604
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Volledig mee eens.

Paulus.
Dank u wel..wie volgt? Iemand nog iets toe te voegen?
alice is offline  
Oud 28 april 2012, 10:57   #9605
Elbow
Banneling

Standaard

Citaat:

Hopelijk houdt de forumeigenaar rekening met jouw correcte omschrijving van het ontoelaatbaar gedrag van het provocateursduo dat er, naar ik verneem, al in geslaagd is mensen buiten te trollen.
Elbow is offline  
Oud 28 april 2012, 10:59   #9606
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dank u wel..wie volgt? Iemand nog iets toe te voegen?
Volledig mee eens Alice.
Als de moderatie in het verleden consequent iedereen definitief aan de kant heeft gezet die ook maar dreigde met juridische stappen , terwijl hier zelfs verder is gegaan en er concrete plannen waren (die mogelijk zelfs al uitgevoerd zijn) , is er maar één conclusie mogelijk nl. de uitgang.
Pericles is offline  
Oud 28 april 2012, 11:06   #9607
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kemaleon Bekijk bericht
3 woorden :

GET

A

LIFE

Oh ironie dat zogenaamde "antiracisten" zichzelf schuldig maken aan bendevorming, viseren en aanvallen van andersdenkenden = de definitie van racisme.

Ook voor hen, get a life.
Niet iedereen hoeft zich te verschuilen achter dubbelnicks om iets te durven zeggen....

Paulus.
Paulus is offline  
Oud 28 april 2012, 11:19   #9608
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Als er nu iemand is die zich door "get a life " aangesproken moet voelen , ben jij het wel.
De tijd die jij verspeelt met het (proberen) gelijk te halen tegen de groente en de rest van de sla, daar bouw je uit mee af.
Het groot gelijk kan je niet halen, krijgen, geven of brengen.

Je hebt het of je hebt het niet.

En jij hebt het duidelijk niet.

Artisjok staat al maanden op negeer bij mij.

Ik heb geen dubbelnick nodig. Jij blijkbaar wel. Hoe zou d�*t toch komen?

Paulus.

Laatst gewijzigd door Paulus : 28 april 2012 om 11:21.
Paulus is offline  
Oud 28 april 2012, 11:20   #9609
Elbow
Banneling

Standaard

Citaat:
Als er nu iemand is die zich door "get a life " aangesproken moet voelen , ben jij het wel.

De tijd die jij verspeelt met het (proberen) gelijk te halen tegen de groente en de rest van de sla, daar bouw je uit mee af.
Kemaleon
Gergistreerd 28 april
5 posts

en al onmiddellijk een grote mond tegen Paulus

Dubbelnic nummer zoveel van OBLIQUE
Elbow is offline  
Oud 28 april 2012, 11:27   #9610
koe de poing
Eur. Commissievoorzitter

koe de poing's schermafbeelding

Standaard

Ik heb er geen flauw idee van wat er hier allemaal gebeurt maar vind het eigenlijk best wel spannend. Benieuw welke lijken er nog uit de kast gaan vallen.

Een rechtse alt.group ?
Belgicisten die een partijtje blijken te hebben opgericht dat zo obscuur is dat na tien jaar de kiezer het bestaan ervan nog steeds niet heeft ontdekt ?
De grootdietsers op dit forum die betrapt worden op het jagen op fasanten in ... Frankrijk?

maar om nu te zeggen dat het interessant genoeg is om dagelijks tien pagina's te gaan lezen ? Nou nee.
Tijd dat de moderatie dagelijks een managemantsamenvatting publiceert over Het leven zoals het is ... politics
Oud 28 april 2012, 11:28   #9611
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Elbow/Machiavelli/Sus Iratus en circe/cochinillo/cynara en de 25 dubbelnicks van carlgustaaf en die van Floppy niet vergeten, hé. ook die van Guderian niet.
Sus Iratus is niet eens meer aanwezig op 't forum, ik ken niet eens 'n Machiavelli, en elbow is al zeker niet Sus, want ik ken elbow persoonlijk, je bent domweg getrapt in dat 'Rodeo-Driveke-doen', en nam dan maar aan (net als je kompaan trouwens) dat 't om Sus ging, alsof ik hier maar 1 persoon zou kennen.

Circe is niet verbannen en mag als CC posten.

Ik ken ook gene carlfgustaaf, floppy of guderian, dat was waarschijnlijk allemaal voor mijn tijd hier.

Maar w�*t heeft dat te maken met slinkse achterhoekjes waar plannen gesmeed worden om naar 't racistisch centrum te stappen?
SDX is offline  
Oud 28 april 2012, 11:31   #9612
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

duveltje382's schermafbeelding

Standaard

iedereen naar facebook,das het alternatief ze,geen gezijk meer met al die dikke nekke modjes
Oud 28 april 2012, 12:27   #9613
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
iedereen naar facebook,das het alternatief ze,geen gezijk meer met al die dikke nekke modjes
Dat lijkt me niet echt een oplossing hoor duveltje, en bovendien, één uitzondering buiten beschouwing gelaten, doet de moderatie volgens mij goed werk.
alice is offline  
Oud 28 april 2012, 12:28   #9614
Hoomer

Hoomer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Volledig mee eens.
Ben benieuwd naar de gevolgen.
Hoomer is offline  
Oud 28 april 2012, 12:30   #9615
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Sus Iratus is niet eens meer aanwezig op 't forum, ik ken niet eens 'n Machiavelli, en elbow is al zeker niet Sus, want ik ken elbow persoonlijk, je bent domweg getrapt in dat 'Rodeo-Driveke-doen', en nam dan maar aan (net als je kompaan trouwens) dat 't om Sus ging, alsof ik hier maar 1 persoon zou kennen.

Circe is niet verbannen en mag als CC posten.

Ik ken ook gene carlfgustaaf, floppy of guderian, dat was waarschijnlijk allemaal voor mijn tijd hier.

Maar w�*t heeft dat te maken met slinkse achterhoekjes waar plannen gesmeed worden om naar 't racistisch centrum te stappen?
Ik vind het persoonlijk jammer dat Sus verdwenen is, Machiavelli had boeiende standpunten, en het heeft inderdaad niets te maken met waar nu de aandacht naartoe gaat.
alice is offline  
Oud 28 april 2012, 12:32   #9616
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Kwaadste Belg Bekijk bericht
Ik heb er geen flauw idee van wat er hier allemaal gebeurt maar vind het eigenlijk best wel spannend. Benieuw welke lijken er nog uit de kast gaan vallen.

Een rechtse alt.group ?
Belgicisten die een partijtje blijken te hebben opgericht dat zo obscuur is dat na tien jaar de kiezer het bestaan ervan nog steeds niet heeft ontdekt ?
De grootdietsers op dit forum die betrapt worden op het jagen op fasanten in ... Frankrijk?

maar om nu te zeggen dat het interessant genoeg is om dagelijks tien pagina's te gaan lezen ? Nou nee.
Tijd dat de moderatie dagelijks een managemantsamenvatting publiceert over Het leven zoals het is ... politics
Nee, eerder een stelletje zelfverklaarde forumridders die zichzelf boven de moderatie stellen en provoceren en trollen, om vervolgens andere forummers aan te geven omwille van " racistische" uitspraken.
alice is offline  
Oud 28 april 2012, 12:42   #9617
Steve_M

Steve_M's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Ze zouden jou beter moderator maken, dan zouden we nogal eens iets meemaken!
Steve_M is offline  
Oud 28 april 2012, 12:44   #9618
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:

zegt een dubbelnicker, iemand dus die na een permban nog niet eens weet dat hij elders zijn garen moet gaan spinnen..
Eigenzinnig is offline  
Oud 28 april 2012, 12:52   #9619
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Natuurlijk.

Onmiddelijke permanente ban.

Paulus.
Er is geen enkele andere optie als dit forum nog één miligram zelfrespect heeft..
Eigenzinnig is offline  
Oud 28 april 2012, 12:55   #9620
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto Bekijk bericht
Waar het hart van vol is...
durf jij je schijnheilige smoel nog te vertonen..linkse provocateur eerste klasse..

waar blijven die permbannen voor die hypocrieten ?
Eigenzinnig is offline  
Discussie gesloten

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:11.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be