![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#5841 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#5842 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Wat ik hier al de hele tijd aanklaag.
|
|
|
|
#5843 |
|
Banneling
|
Alboreto gaf hierjuist te kennen dat hij daar nog niet aan toe is.
|
|
|
|
|
|
#5844 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#5845 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Dat is aan de moderatie om dat uit te maken, niet aan u.
|
|
|
#5846 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
... bewijst dat wat je deed, het daglicht niet mocht zien. Doe nu niet alsof je vanuit je "eergevoel" gehandeld hebt en eigenlijk een nobel mens zou zijn. Het komt echt niet goed over. Er is geen eer te halen met dergelijke achterbakse praktijken. Als je iets te zeggen had, dan had je dat op ons forum moeten doen. Maar al wat je hier deed was trollend povoceren om citaten uit te lokken, die bruikbaar waren voor je achterbakse praktijken. Je wil duidelijk ons forum kapotmaken, door messen in de rug van de mods en beheerders te plaatsen, zodat ze niet zien wie het was, die hen stak. Ik en heel wat mensen met mij, hopen op een premanente ban voor u en Artisjok. En dat heb ik nog nooit voor iemand anders gehoopt. Zodat we eindelijk weer eens kunnen discuteren, om van elkaar te leren en/of om elkaar beter te begrijpen, zonder jullie getrol die dat vrijwel onmogelijk maakte. Keer op keer weer. Wie altijd op het randje loopt, valt er op een goede dag wel eens over Alboreto. Dat jij hier nog je kop durft laten zien,..... Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 28 april 2012 om 12:15. |
|
|
|
|
|
|
#5847 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#5848 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
... Tjach?! Hoe laag kan een mens vallen eigenlijk? Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#5849 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
(Was u dat die die brief aan het CGKR schreef / wilt schrijven?) Iedereen heeft hier wel door dat uw sociale gevoelens en uw sympathie voor de Vlaamse bevolking heel sterk naar een bepaalde kant wijken en dat is niet de kant van de mensen die hier al eeuwen, ja bijna 2 millenia het gebied bevolken maar van hen die hier sinds enkele decennia alle normen en waarden waarmee wij konden leven zonder te veel problemen, komen overhoop halen. Zeg mij anders eens gewoon zonder liflafjes en verdraaiingen, gewoon zwart op wit dat u eerbied, respect en sympathie opbrengt voor de Vlaamse cultuur, gewoontes en tradities. En daarmee bedoel ik vanzelfsprekend de autochtone cultuur, gewoontes en tradities.
|
|
|
|
#5850 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat is wel heel duidelijk. Ik vrees dat die mens zichzelf eigenlijk voortdurend voor de gek houdt.
|
|
|
#5851 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#5852 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#5853 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Voor hen mag je enkel meningen uiten die stroken met hun visie. Als ze het argumentatief moeten afleggen tegen een andere mening, dan worden ze rancuneus, en roepen hulp in van moderatie of CGKR. Niet om aan betere argumenten te komen, maar om andere visies te censureren, en de persoon die ze verkondigt, juridisch te pesten, en monddood te maken. Desnoods moet zelfs het medium waarmee andere meningen geuit worden, zoals dit forum, vernietigd worden. Veel lager kan je m.i. niet vallen. Tenzij misschien het afhakken van handen zodat ze geen andere meningen meer kunnen schrijven.
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 28 april 2012 om 14:47. |
|
|
|
|
|
|
#5854 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#5855 |
|
Parlementsvoorzitter
|
In discussie gaan tegen A&A en consoorten is gewoon verloren tijd. Beperk het tot het minimum want het brengt u geen bal verder. Hoe meer je reageert, hoe leuker zij het vinden.
Ik zet gewoon tijden de verkiezingen een rood bolletje op de juiste plaats, en als er meer doen zoals ik dan zullen ze wel een toontje lager zingen. Veel lager. |
|
|
|
|
|
#5856 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik wil hem graag eens klaar en duidelijk horen zeggen hoe hij precies over mijn cultuur denkt. U weet wel ... die cultuur zonder hoofddoeken
|
|
|
|
#5857 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Als je er een andere mening op nahoudt, en hun opinie houdt geen stand in de discussie, dan moet de andere opinie verwijderd worden, de debater liefst ook, en desnoods het hele forum maar opgedekt worden, en dat alles overgieten ze dan met een sausje van valse schijnbare bezorgdheid voor de wettelijkheid op het forum: mijn reet! Die figuren hebben voor mij voorgoed afgedaan. Quantitée négligable, niet waard om een forum te krijgen, en al zeker geen reactie. Ze kunnen in 't vervolg onder mekaar inteelterig zapzeveren zonder tegenspraak.
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 28 april 2012 om 15:37. |
|
|
|
|
|
|
#5858 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Past natuurlijk bij het feit dat bepaalde personen hier regelmatig met hun mond vol tanden worden gezet, nooit niets willen toegeven al is het voor 100% duidelijk... en dan blijft d�*t achterbaks gedoe als enig verweer over... Mensen met een "cultuur" uit dat soort landen die de mond vol hebben over godsdienstvrijheid, mensenrechten, vrije meningsuiting... maar niet in hun eigen landen, enkel om zichzelf te bedienen in andersmans land... Ze bewijzen zelf dat een echte mooie leefbare "multicultuur" slechts een illusie is. Laatst gewijzigd door andev : 28 april 2012 om 17:46. |
|
|
|
|
|
|
#5859 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
dit is werkelijk te zot voor woorden. dit kan j evengoed zeggen van hoofddoeken! een hoofddoek was oorspronkelijk een doek om het stof tegen te houden. niemand verplicht je tot enige religieuze handeling als je een hoofddoek opzet!
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 28 april 2012 om 17:39. |
|
|
|
|
|
|
#5860 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Met een kerstboom voor mijn venster wil ik niets aantonen, beweren, opdringen. "Godsdienst" komt er bij de meerderheid van de mensen gewoon niet meer aan te pas! Een hoofddoek dragen zorgt voor een ander effect! Trouwens, hoe was die uitlating van Erdogan daar weer over, een tijdje geleden tijdens een speech in Duitsland, als ik me niet vergis? Leg dat dan maar uit. |
|
|
|
|