Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Discussie gesloten

Discussietools
Oud 28 april 2012, 15:48   #9681
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kemaleon Bekijk bericht
Dat grapje met dat onkruid en haar incestvriendje Wiso en hun adoptiekind suikerdildo, draait hier nu al een paar jaar en jullie laten jezelf telkens vangen.
Ik denk van niet, want niet eerder werd gezegd dat mevrouw A en Alboreto boven het gezag van moderatie om een kliklijn hebben over medeforummers naar andere instanties.
Normaal gezien negeer ik mevrouw A maar nu ik dit weet, maar ik speciaal voor haar vandaag een uitzondering!
alice is offline  
Oud 28 april 2012, 15:48   #9682
Robinus V
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Dat is jou mening, wanneer je geen andere visie wilt lezen omdat jij dit als een complottheorie ziet is dat jou probleem, niet van anderen.
Ik wil gerust andere meningen lezen, hoor, ook de racistische. Maar ik zie geen mogelijkheid om ze te kunnen staven en dus serieus te kunnen nemen.

Als je het verband met armoede meerekent, dan blijft er maar weinig 'verschil' over. En dan zou jij moeten kunnen verklaren waarom autochtonen stelen wanneer ze arm zijn en allochtonen daar niet vatbaar voor zijn, maar dan weer om andere redenen stelen. Je zou een complottheorie moeten bedenken.

En nogmaals: ik heb nog nooit iemands opmerking gemeld, ook al begrijp ik dat anderen dat wel willen doen.
Robinus V is offline  
Oud 28 april 2012, 15:53   #9683
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

oei nu lees ik net het onderschift van Elbow ... zum kotsen
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline  
Oud 28 april 2012, 15:56   #9684
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
De vraag was "Hoeveel keer werd dat aangetoond?"

Hoeveel keer werd dat aangetoond?

Omdat ik de gewoonte heb om wel aan te tonen wat ik beweer.
(zie eerste alinea van mijn post)
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=372
http://forum.politics.be/showthread....50#post5814850
Zo kennen we u weer, jezelf herhalen verandert niets aan mijn standpunt wat voor u glashelder moet zijn, uw " gewoontes" zullen nu beoordeeld worden door demoderatie, uw selectief geheugen is niet mijn probleem.

U toont trouwens lang niet altijd aan wat u beweert, net zoals andere forummers geeft u een mening, die lang niet altijd te staven is met cijfers.
Daarop werd u vandaag nog gewezen in verband met uw uitspraak dat "allochtonen bijdragen aan de economie" wat onjuist is, slechts wie werkt draagt daar taarbij en cijfers bestaan niet, omdat allochtonen vaak als Belg geregistreerd staan.
Evengoed wees ik u donderdag op uw gemanipuleer met opmerkingen van Cynara, mijn antwoord en de link naar M Storme, uw selectief geheugen is uw zaak, maak er niet deze van anderen van.
alice is offline  
Oud 28 april 2012, 15:59   #9685
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
De vraag was "Hoeveel keer werd dat aangetoond?"

Hoeveel keer werd dat aangetoond?

Je hebt steeds de gewoonte om aan te tonen wat je beweert.
Dat is toch wel de grap van de eeuw zeker . In uw vele tienduizenden posts heb je nog nooit om het even wat aangetoond.

Zeg Artisjok , wat ga je na je permban doen met die dagelijkse dosis van acht uur plots opnieuw in te vullen vrije tijd.
Ge gaat in een zwart gat vallen hé.

Duiven melken ?
Pericles is offline  
Oud 28 april 2012, 16:00   #9686
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Robinus V Bekijk bericht
Ik wil gerust andere meningen lezen, hoor, ook de racistische. Maar ik zie geen mogelijkheid om ze te kunnen staven en dus serieus te kunnen nemen.

Als je het verband met armoede meerekent, dan blijft er maar weinig 'verschil' over. En dan zou jij moeten kunnen verklaren waarom autochtonen stelen wanneer ze arm zijn en allochtonen daar niet vatbaar voor zijn, maar dan weer om andere redenen stelen. Je zou een complottheorie moeten bedenken.

En nogmaals: ik heb nog nooit iemands opmerking gemeld, ook al begrijp ik dat anderen dat wel willen doen.
Een andere mening betekent niet dat ze racistisch is!
En vaak worden meningen goed onderbouwt met argumenten, uw lening is niet gelijk aan juist of waar, dat lijkt me een arrogant standpunt.

Het verband met armoede en criminaliteit gaat maar gedeeltelijk op, wanneer je dar dus anders over denkt dan u doet is dat een " complotheorie"...wat doet u eigenlijk op dit forum???
alice is offline  
Oud 28 april 2012, 16:01   #9687
Noorderlicht
Lokaal Raadslid

Noorderlicht's schermafbeelding

Standaard

@sdx:

iedereen die jou maar een beetje op je plaats zet is wisord is me al opgevallen. neen, ik ben wisord niet en ik wil wisord ook helemaal niet zijn.
Noorderlicht is offline  
Oud 28 april 2012, 16:02   #9688
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht

Dat is toch wel de grap van de eeuw zeker . In uw vele tienduizenden posts heb je nog nooit om het even wat aangetoond.

Zeg Artisjok , wat ga je na je permban doen met die dagelijkse dosis van acht uur plots opnieuw in te vullen vrije tijd.

Duiven melken ?
Laat jezelf niet vangen Pericles,daders die zichzelf voordoen als slachtoffers verdienen geen steun dus laat jezelf niet prococeren waardoor de focus verplaatst.
alice is offline  
Oud 28 april 2012, 16:07   #9689
Robinus V
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Zo kennen we u weer, jezelf herhalen verandert niets aan mijn standpunt wat voor u glashelder moet zijn, uw " gewoontes" zullen nu beoordeeld worden door demoderatie, uw selectief geheugen is niet mijn probleem.

U toont trouwens lang niet altijd aan wat u beweert, net zoals andere forummers geeft u een mening, die lang niet altijd te staven is met cijfers.
Daarop werd u vandaag nog gewezen in verband met uw uitspraak dat "allochtonen bijdragen aan de economie" wat onjuist is, slechts wie werkt draagt daar taarbij en cijfers bestaan niet, omdat allochtonen vaak als Belg geregistreerd staan.
Evengoed wees ik u donderdag op uw gemanipuleer met opmerkingen van Cynara, mijn antwoord en de link naar M Storme, uw selectief geheugen is uw zaak, maak er niet deze van anderen van.
Beweer je nu dat jouw uitspraken op niets gebaseerd zijn?

Citaat:
Een andere mening betekent niet dat ze racistisch is!
En vaak worden meningen goed onderbouwt met argumenten, uw lening is niet gelijk aan juist of waar, dat lijkt me een arrogant standpunt.

Het verband met armoede en criminaliteit gaat maar gedeeltelijk op, wanneer je dar dus anders over denkt dan u doet is dat een " complotheorie"...wat doet u eigenlijk op dit forum???
Een andere mening dan de mijne is zeker niet racistisch. Beweren dat er een rechtstreeks verband tussen afkomst/ras en criminaliteit is, is dat echter wel.

En goed onderbouwd met complottheorieën beschouw ik niet als goed onderbouwd met argumenten.

En hoezo gaat het verband tussen armoede en criminaliteit maar gedeeltelijk op?
Robinus V is offline  
Oud 28 april 2012, 16:08   #9690
HRobin
Minister

HRobin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Duiven melken ?
Wat ook mogelijk is dat het aantal berichten in dat andere forum pijlsnel de hoogte in gaan
HRobin is offline  
Oud 28 april 2012, 16:11   #9691
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HRobin Bekijk bericht
Wat ook mogelijk is dat het aantal berichten in dat andere forum pijlsnel de hoogte in gaan
Ik vind dat er nogal veel nieuwe leden zijn de laatste dagen.
Pericles is offline  
Oud 28 april 2012, 16:11   #9692
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:

Wat ik hier beweer is geen mening, maar feiten.
http://forum.politics.be/showthread....95#post6101595
En dat toon ik aan.

Jij en 'jouw' forummers maken beweringen die jij/ze niet kunnen aantonen. Dat is het verschil.

Citaat:
Was deze reactie tegen mij? Toen negeerde je me toch nog!
Mijn uitspraak was niet wat jij hier aanhaalt, maar wel
''Dan zijn we het er alvast over eens dat er allochtonen zijn die bijdragen tot de sociale zekerheid en tot de groei van de economie.
Wij zijn het er niet over eens hoeveel.''
Typisch jouw manier van discussiëren.
Iemands uitspraak verdraaien en die dan 'weerleggen'. Dat wordt ook wel eens 'stropop' genoemd.
Citaat:
Omdat ik 2 posts samen citeerde?
Zal ik je leren hoe je dat kan doen?

Nu nog "discussies steevast lamlegt, uitmelkt, verdraait, de focus verplaatst, drogredenen aanhaalt, liegt, en provoceert"

Laatst gewijzigd door artisjok : 28 april 2012 om 16:14.
artisjok is offline  
Oud 28 april 2012, 16:14   #9693
Robinus V
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kemaleon Bekijk bericht
Dus stelen is ok als je te arm bent , omdat je weigert de taal te leren, te integreren, jezelf te verbeteren, om iemand te vermoorden voor een iPad/Pod en je daarom afhankelijk blijft van uitkeringen. Uitkeringen waar men in het land der herkomst niet eens van gehaard heeft. Hoezo "armoede"?
Bedankt om de, ies schoelt maatschappij, ies koeltoer, ies raciesme" mantra weer ns boven te halen.

Kan je je onzin ook bewijzen met degelijke onafhankelijke cijfers of is het de grote teen?
Stelen is niet oké, ook niet als je arm bent. Begrijpelijk is het wel.

En, ja, onafhankelijk zal het voor jou waarschijnlijk nooit zijn, als de studie niet zegt wat je wilt horen.
Robinus V is offline  
Oud 28 april 2012, 16:14   #9694
smosty
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elbow Bekijk bericht
Welk lid van de Gestapo-club treedt hier nu op onder de dubbelnick Smosty?
Niemand
lk ben overigens dodelijk anti-fascist
smosty is offline  
Oud 28 april 2012, 16:16   #9695
smosty
Banneling

Standaard

Citaat:
Verschillende.
Uit uw activiteiten op dit" nevenforum" blijkt dat u hier actief bent om te provoceren en krachtens het reglement wordt provoceren om te provoceren bestraft met permban.
Bovendien wordt iedereen die ook maar dreigt met juridische acties door de moderatie permantent gebannen. U ging hierin zelfs een stap verder u was mede een effectieve klacht aan het voorbereiden bij het CGKR.
Face it Alboreto het is voor u op dit forum naar alle waarschijnlijkheid game over.
zelfrespect en waarschijnlijkheid, veelgebruikte woorden in je laatste posts
smosty is offline  
Oud 28 april 2012, 16:18   #9696
smosty
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler Bekijk bericht
De pocolinkiejongeren hebben nu al geprobeerd:
-de vis te verdrinken met flooding
-de zot mee te houden
-te ontkennen
-de truuk met de gestolen nick
-de truuk met het eindeloze "waar heb ik dat gezegd" en "wat is daar verkeerd aan"
-de hulp van getrol van plotselinge dubbelnicks

en nu gaat u er nog eens de "gij zijt ook gene goeie" uit de kast halen?

Hierboven is reeds overvloedig aangetoond dat u als lid van de verenigde forumsaboteurs geen enkele schaamte heeft...uw postings, nu u op heterdaad betrapt bent, helpen niet echt om die vastelling te weerleggen hé...
Wat heeft ze verkeerd gedaan?
smosty is offline  
Oud 28 april 2012, 16:19   #9697
smosty
Banneling

Standaard

Citaat:
Verschillende.
Uit uw activiteiten op dit" nevenforum" blijkt dat u hier actief bent om te provoceren en krachtens het reglement wordt provoceren om te provoceren bestraft met permban.
Bovendien wordt iedereen die ook maar dreigt met juridische acties door de moderatie permantent gebannen. U ging hierin zelfs een stap verder u was mede een effectieve klacht aan het voorbereiden bij het CGKR.
Face it Alboreto het is voor u op dit forum naar alle waarschijnlijkheid game over.
Waarschijnlijkheid en zelfrespect. En nu maar wachten tot die samenvallen.
smosty is offline  
Oud 28 april 2012, 16:20   #9698
smosty
Banneling

Standaard

Citaat:
Elbow is niet Machiavelli.
Waarom niet ?
Omdat ik het haar maanden geleden ook eens gevraagd heb in een PB en het antwoord was ontkennend.
Waarom zou ze in dat PB tegen mij liegen ?
PB niet publiek maken
smosty is offline  
Oud 28 april 2012, 16:27   #9699
smosty
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik heb de laatste bladzijden gelezen..dit kan toch echt niet!
Persoonlijk stoor ik me aan het getrol van mevrouw A waarbij iedere discussie om zeep wordt geholpen, maar ik negeer haar gewoon, dankzij die houding heb ik nog enigszins de mogelijkheid te doen waarvoor het forum dient, discussie voeren op basis van argumenten.Ik vond het ook niet kunnen dat deze mevrouw moderator speelt, door in citaten van medeforummers te knippen en te beweren dat er sprake was van racisme, waardoor ze niet volledig kan citeren, een standpunt waarbij iedere logica ver te zoeken was.
En nee, ik ga niet iedere discussie uitpluizen om dat gedrag aan te tonen, ik heb daar op aangesproken, wanneer mevrouw A enige morele eerlijkheid heeft zal ze zich dat ongetwijfeld herinneren, bovendien geven veel forummers aan zich blauw te ergeren aan haar gedrag. Ik denk dat we daaar zelf iets aan kunnen doen, door haar commentaren totaal te negeren. Wie dat wel wil reageren moet dat maar doen, maar dan moet je niet schrikken bladzijden vol getrol aan je been te hebben.

Alboreto is meesterlijk in manipulatie, met knip en plakwerk manipuleert hij de inhoud van citaten om dan vervolgens te " reageren" waardoor het net lijkt alsof je iets hebt geweerd wat er eigenlijk niet stond.
Ook daar sprak ik op aan, net zoals mevrouw A krijg je dan de dooddoener dat ze enkel "weergeven wat hen van belang lijkt".

En ja, je wordt gestalkt door deze forummers, ik las wekenlang dat ik toch wel " Marie" was en werd steevast aangesproken op de commentaren van Marie alsof ik dezelfde persoon was, te gek voor woorden maar dat soort zaken blijven eindeloos bezig.

Over anderen zal ik geen uitspraken doen, ze vormen meestal de " oppositie" maar wie daar niet tegen kan, heeft niets te zoeken op een discussieforum. Wanneer ze over de lijn gaan is er het driehoekje, wat ik zelden gebruik.

Maar dat mevrouw A en Alboreto bewust trollen, manipuleren, om zo melding te maken van " uitspraken" van medeforummers bij andere instanties dan de moderatie vind ik totaal niet kunnen, een forum is geen kliklijn, waar je na manipulatie van de discussie medeforummers als een Gestapo kunt aangeven!
Dat soort praktijken betekenen de dood van dit forum en getuigt van geen enkel respect,niet tegenover medeforummers, niet tegenover de moderatie, smerige praktijken zijn dit wat het vertrouwen totaal ondermijnt.
Ik wacht de reactie af van de moderatie, maar wanneer hier geen gevolgen zijn voor dit gedrag, kunnen ze het forum beter sluiten.

Want het zijn niet de Alboreto's of mevrouw A die het forum boeiend maken, integendeel, vaak vormen zij het struikelblok waardoor discussies verzanden in overloos getrol en gemanipuleer.
Er is al niet veel de moeite meer, maar
goed,als je denkt dat het forum alleen leeft van de ongestrafte schelders en beledigers, dan wens ik je een leuke survival.
smosty is offline  
Oud 28 april 2012, 16:27   #9700
smosty
Banneling

Standaard

Citaat:
Dank u wel..wie volgt? Iemand nog iets toe te voegen?
Zie vorige post
smosty is offline  
Discussie gesloten

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:40.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be