![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#9721 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om zelfs zover te gaan daar een forum voor op te richten en een alliantie te vormen tegenover wie een andere mening heeft? Beetje zielig gedoe naar mijn mening en bedoeld om fronten te vormen tegenover medeforummers. Het getuigt van een foute mentaliteit, zwakte en achterbaksheid. |
|
![]() |
![]() |
#9722 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9723 |
Banneling
|
![]() veel gelijk. ik hoop dat er een permban op volgt voor dat heerschap.
Laatst gewijzigd door hollande : 28 april 2012 om 17:30. |
![]() |
![]() |
#9724 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bash the fascists is natuurlijk een weinig verhullende naam...
Stel je eens voor dat de rechtsen een Bash the linkiewinkies, Bash the muslims of een Bash the immigrants forumpje zouden opstarten, het kot zou te klein zijn alleen al voor de naam, laat staan dat er complotten zouden gesmeed worden om forummers buiten te krijgen en dit forum aan te klagen... Het is inderdaad bedroevend om dergelijke mensen te zien spreken over fatsoen. Die clan denkt zo superieur te zijn dat er helemaal geen schaamte meer is. |
![]() |
![]() |
#9725 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
#9726 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik neem alvast de veren mee. Iemand de pek ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
#9727 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Leden van het Bash the fascists forum die forummers proberen buiten te krijgen en complotten smeden om dit forum aan te klagen hebben anderen niet de les te spellen over wat hier wel en niet thuishoort.
Het feit dat Eigenzinnig uit zijn krammen schiet is omwille van de onfrisse praktijken die jullie erop nahouden, jullie hebben die reactie uitgelokt. |
![]() |
![]() |
#9728 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik heb begrepen dat je op de hoogte was van het 'linkse' complot maar te egocentrisch bent om daar aan mee te doen, maar dit complot vermelden vond u ook niet nodig ? |
|
![]() |
![]() |
#9729 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#9730 | |
|
![]() Citaat:
De gevolgtrekking van de moderatie is blijkbaar: "geparaliseerd wegens geïnfiltreerd door forum-sycofanten"...of misschien: "gesloten wegens medeplichtigheid"...i don't know...maar dit forum verdient geen moderatie als zij haar plicht (ie afspraken wat betreft statuten en forumreglement) niet doet...
![]() |
#9731 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is wel achterbaks en een nteken van zwakte dat men moet samenspannen om een bepaald idee te bestrijden... Zei de alom gekende Alboreto niet onlangs : ' ik ben al met de dood bedreigd, maar schelden en bedreigen vind ik een teken van zwakte,dus ik reageer daar niet op '? Is dat niet diegene die officieël klachten indiende tegen meningen op dit forum ? wat een loser..dat is pas een staaltje hypocrisie, lafheid en zwakte.. |
|
![]() |
![]() |
#9732 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#9733 | |
|
![]() Citaat:
Dat zijn gasten die u afzonderen om u dan in groep te "steamen" om dan rappekes naar de politie te lopen om unisono een klacht tegen u neer te leggen. Identiek dezelfde modus operandi dan hetgeen die bende sycofanten hier op dit forum hebben gedaan. En met succes blijkt nu.
![]() |
#9734 |
Banneling
|
![]() is er deze week geen 'toeschouwer' veroordeeld voor verkrachting omdat 'hij erbij stond en niets deed ? '
![]() Maakt niet uit, iedereen die dit forum en raf kent weet dat klachten over schelden van zijnentwege hilarisch zijn...niemand neemt bv; een verkrachter serieus die een klacht indiend wegens sexuele intimidatie.. ![]() |
![]() |
![]() |
#9735 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vraag mij af welk "onderzoek" nog nodig is , de feiten zijn overduidelijk. |
|
![]() |
![]() |
#9736 | |
|
![]() Citaat:
Daar is niets verkeerds mee. Akira moet dan ook niets.
![]() |
#9737 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het gevaar is er, maar het komt uit een verrassende hoek.. |
|
![]() |
![]() |
#9738 |
|
![]() Yup.
#9739 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U vraagt, wij draaien.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
#9740 |
|
![]() Hier se...deliverance...nog wat aan het trollen?