Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Discussie gesloten

Discussietools
Oud 29 april 2012, 14:41   #10161
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Wat is er meer publiek en minder privé aan dit forum dan aan het bash forum ?
Hier moet je ook registreren en toegelaten worden.

En Artisjok , wie zijn de "puntmutsen" ?
Je moet hier niet registreren om mee te lezen.
artisjok is offline  
Oud 29 april 2012, 14:46   #10162
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gehuigert Bekijk bericht
Link naar het forum:
http://bashthefascists.forumotion.com

Raf zijn account:
http://bashthefascists.forumotion.com/u10

Berichten van Raf:
http://bashthefascists.forumotion.com/spa/Raf

(samengevat: 3 posts gepost toen hij zich registreerde vorig jaar, sindsdien niet meer actief, sinds het uitlekken van het forum 2 nieuwe posts; geen enkele post in de draad over klacht indienen bij het CVKR)
Blijkbaar moet je jezelf registreren om iets te kunnen lezen en geven forummers die ook daar actief zijn ineens bijzonder ontwijkende antwoorden op vragen over wie dan puntmutsen zouden zijn!
alice is offline  
Oud 29 april 2012, 14:50   #10163
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Volledig mee eens.

Paulus.
Ik ook!
daiwa is offline  
Oud 29 april 2012, 14:50   #10164
Weezer
Eur. Commissievoorzitter

Weezer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sarkozy Bekijk bericht
veel gelijk. ik hoop dat er een permban op volgt voor dat heerschap.

Sprak de dubbelnick van De Waal. Zelf gepermband...
Oud 29 april 2012, 14:56   #10165
Steve_M
Perm. Vertegenwoordiger VN

Steve_M's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Blijkbaar moet je jezelf registreren om iets te kunnen lezen en geven forummers die ook daar actief zijn ineens bijzonder ontwijkende antwoorden op vragen over wie dan puntmutsen zouden zijn!
En dan? Dan moet je jezelf ofwel maar registreren en als je niet geregistreerd bent, heb je er uiteindelijk geen zaken mee wat ze daar schrijven. Want uiteindelijk is dat nog het grootste verwijt dat je hen kan maken: dat ze zo lomp geweest zijn die zaken op een semi-openbaar forum te schrijven. Dat, en het hele CGKR-gedoe, natuurlijk.

Ik kan me zo voorstellen dat als we de PB-boxen van diegenen die hier nu het hardste staan te roepen zouden zien, we nog wel andere zaken dan 'de puntmutsen' zouden tegenkomen. Ik ga daar maar van uit, aangezien 'de suikerdildo', 'kreng' en 'klootzak' blijkbaar al voldoende geaccepteerd zijn om te verwijzen naar mensen op een publiek forum. En geloof jij nu echt dat er de afgelopen 48 uur geen PB's verstuurd zijn tussen sommige mensen om af te spreken hoe ze hier het beste de druk op de ketel kunnen houden?
Steve_M is offline  
Oud 29 april 2012, 15:00   #10166
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Maar w�*t heeft dat te maken met slinkse achterhoekjes waar plannen gesmeed worden om naar 't racistisch centrum te stappen?
Heeft er natuurlijk niets mee te maken, dat is enkel een poging de aandacht af te leiden waar het écht om gaat.
Hun achterbakse (s)linkse aanval op forumleden én het forum zélf.
daiwa is offline  
Oud 29 april 2012, 15:06   #10167
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik ga u dit keer niet negeren, en daar waren " we" helemaal niet gebleven!
Wel bij de vaststelling dat veel forumleden vinden dat u trolt, discussies steevast lamlegt, uitmelkt, verdraait, de focus verplaatst, drogredenen aanhaalt, liegt, en provoceert, en bovendien samen met Alboreto manipuleert om zo reacties te ontlokken die u zonder medeweten van anderen doorgeeft aan instanties onder de verdenking van racistische uitlatingen.
Daar, en nergens anders zijn we gebleven en wat hiermee moet gebeuren ligt nu bij de moderatie.

Los daarvan bepaal ik zelf hoe ik in het vervolg met u en Alboreto omga, ik vind dit regelrechte Gestapopraktijken die niets te maken hebben met meningverschillen.
Ik hoop dat ook andere forumleden daartoe komen om zelf te oordelen, indien een moderatie dit blauw blauw zou laten en zo de vrije mening van forumleden vermoord op dit forum.
Maar ik heb er vertrouwen in dat dit niet gebeurt en wacht dus even af.
De nagel op de kop alice!
daiwa is offline  
Oud 29 april 2012, 15:15   #10168
HRobin
Minister

HRobin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Inderdaad, als iemand iets post op een privé forum en dat wordt naar een publiek forum gekopieerd, zou dat wel eens een inbreuk op de auteursrechten en de privacy kunnen zijn.

EDIT Dit geldt uiteraard ook voor foto's waarvoor je de auteursrechten niet bezit.
Straffer nog: dat gaat volgens mij ook op als je van een publiek forum naar een privé forum copieert

Laatst gewijzigd door HRobin : 29 april 2012 om 15:16.
HRobin is offline  
Oud 29 april 2012, 15:26   #10169
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
.
Jij en je vele forumleden zullen dat alweer niet kunnen aantonen zeker?
Als een forumlid die je nauwelijks kent al na 10 minuten zegt dat hij je beu is zou ik mezelf en mijn manier van doen toch wel in vraag beginnen stellen hoor.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dronkoers
Ah, zijt gij die extreem linkse Artisjok waar ik hier en daar iets over lees in k&k?
http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=7350
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dronkoers
'k Ken u 10 minuten, en ge hangt m'n oren al uit.
http://forum.politics.be/showpost.php?
daiwa is offline  
Oud 29 april 2012, 15:30   #10170
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Heb je er al aan gedacht dat je mogelijk interessante forum-gebruikers afschrikt met je gescheld?
Toekomstige forumleden zullen eerder afgeschrikt worden door het feit dat er mogelijk een klacht bij het CGKR boven hun hoofd hangt van jou en je kompaan.
daiwa is offline  
Oud 29 april 2012, 15:31   #10171
Robinus V
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Kijk,het is niet zinvol om nu deze discussie die over iets totaal anders gaat, hiermee te gaan vullen.
Maar ik wil toch even uw stelling beantwoorden;cultuur is geen factor voor rijkdom, wat een relatief begrip is trouwens, maar wel voor economische en sociale positie.

Neem even Turkije en Marokko waar veel migranten afkomstig uit dorpen en gehuchten uit die landen hier naartoe geemigreerd zijn.
Hoe groot is de kloof tussen arm en rijk daar?
Gezien het ontbreken van enige sociale voorzieningen een pak groter dan hier.
Daarom verhuisd, wie in die landen amper toekomst heeft.
Wanneer zij hier terecht komen brengen zij hun " startpakket " mee, vaak is dit laagopgeleid, geen specifieke beroepskennis waarmee je hier een toekomst opbouwt, geen fin middelen, maar wel recht op gezondheidszorg, kinderbijslag, een sociale woning, en uitkering. Ondanks de achterstand winnen mensen dus hoe dan ook vele bij die migratie
Voeg daarbij de reflex om zich in te kapselen in eigen groep, waardoor er geen stimulans is om de taal te leren.
-Beperkingen die vrouwen en mannen worden opgelegd vanuit cultureel/ religieuze gebruiken waarbij vaak strikte rolpatronen worden gehanteerd.
-Gezinsvorming en hereniging die erop gericht is anderen van de eigen groep te laten overkomen, waardoor eigen culturele of religieuze waarden en normen steeds opnieuw versterken met een "eerste" generatie.
-Afkeer van de samenleving die andere normen en waarden hanteert die haaks staan meegebracht gedachtengoed wat een drempel vormt voor verwachtingen die gericht zijn op doorstroming naar een economische en sociale positie die aansluit bij wat wij meestal een middenklasse noemen,en het verband tussen cultuur en sociale en economische positie is glashelder benoemd.
Vul dit nog even aan met een samenleving waar het individu centraal staat tegenover collectief gedrag.
Zet eer en schaamtecultuur tegenover schuld en geweten.
Wanneer je dan mensen met gelijke inkomens van verschillende groepen zou vergelijken, dan staat u nergens, al snel zal duidelijk worden dat ouders die zelf de taal niet beheersen, thuis ander gedrag verwachten dan de samenleving doet, het verschil in gezinnen tussen wat meisjes en jongens als te wensen gedrag moeten nastreven, de verplichting om te trouwen, het taboe op een seksueel bestaan buiten huwelijken, het taboe op een andere seksuele geaardheid, de machocultuur, gedrag gericht op eer en schaamte, de afkeer tegenover deze samenleving, invloed heeft op schoolresultaten en doorstroming naar betere sociale en economische positie.
Dat is toch onwetenschappelijke nonsens? Hoe ga je de positieve/negatieve impact van een cultuur op de economische positie kwantificeren? Wat met blanke moslims, bijvoorbeeld? Waarom geraken die makkelijker aan werk dan 'gekleurde' moslims? En hoe staan zij in verhouding tot blanke niet-moslims?

Jouw kleuterachtige beschuldigingen zonder onderbouwing maken geen indruk.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus Bekijk bericht
ik neem aan dat je kan optellen en aftrekken?

Men neme de totale autochtone bevolking
je neemt de cijfers voor de autochtone veroordeelden (zogezegde "belgen" NIET inbegrepen)

men neme de totale allochtone bevolking
je neemt de cijfers voor de allochtone veroordeelden (nieuwe belgen horen bij allochtonen)

men neme de inkomsten van de autochtone bevolking en die van de allochtone bevolking (zie belastingsdienst)

men berekent het TOTAAL aantal autochtone armen tegenover het totale aantal allochtone armen

die verhouding vergelijkt men dan met de verhouding die men kan zien in de bajes.

tel uit je winst!
Waar zijn de cijfers. Onderbouw uw beweringen met cijfers, niet met aannames. Ik zie geen vergelijkend onderzoek tussen allochtone en autochtone kansarmen. Tot de tijd dat jij nieuwe inzichten staaft, is kansarmoede als voornaamste reden van criminaliteit de logische nulhypothese.
Robinus V is offline  
Oud 29 april 2012, 15:33   #10172
SDG
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Als een forumlid die je nauwelijks kent al na 10 minuten zegt dat hij je beu is zou ik mezelf en mijn manier van doen toch wel in vraag beginnen stellen hoor.
Waarom heb je in dat eerste citaat die smiley weggelaten? Nu klinkt die post veel negatiever dan hij in werkelijkheid is.
SDG is offline  
Oud 29 april 2012, 15:38   #10173
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Vandaag een lekker lange wandeling gemaakt.
De appelbloesems zijn helemaal open...het regent bloemblaadjes...prachtig.

Hoe zit het hier ondertussen?
Heeft de moderatie al beslist of ze
A: Het reglement gaan toepassen
B: het spelletje van het sycofantenkrapuul gaan meespelen

quid?
Oud 29 april 2012, 15:42   #10174
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Robinus V Bekijk bericht
En hoezo gaat het verband tussen armoede en criminaliteit maar gedeeltelijk op?
Omdat er ook rijke mensen zijn die zich op het crimineel pad begeven.
daiwa is offline  
Oud 29 april 2012, 15:53   #10175
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gehuigert Bekijk bericht
Was het een moeilijke zoektocht naar mijn alter ego lol?

Wie zijn trouwens de andere nieuwsgierigen?
# AVATAR - GEBRUIKERSNAAM HUMOR REGISTRATIEDATUM LAATSTE BEZOEK AANTAL BERICHTEN PB WEBSITE
1 Medusa 28-04-12 Gisteren om 1:42 pm 0
2 LeoP 28-04-12 Vandaag om 1:45 pm 0
3 Broem 28-04-12 Gisteren om 12:48 pm 0
4 Kameleon 27-04-12 Gisteren om 9:39 am 2
6 loxodonta 27-04-12 Vandaag om 12:58 pm 0
7 gebruikersnaam 27-04-12 Vandaag om 1:27 pm 0
8 asdf 27-04-12 Vandaag om 12:11 pm 0
9 denis1 27-04-12 Gisteren om 11:14 pm 0
10 Test35 27-04-12 vr apr 27, 2012 7:58 am 0
11 Een Oog Is Koning 27-04-12 Vandaag om 11:27 am 0
12 zeikstraal 26-04-12 Onbekend 0
13 El Pirato 22-04-12 ma apr 23, 2012 3:09 pm 0

------------------

Vooral El Pirato lijkt mij wel opvallend, hij is een paar dagen voor het uitlekken van de link geregistreerd?
Enticer is eind februari begonnen met zijn screenshots.
De "mol" is dus iemand anders op dat forum.
Veel leden had het forum niet, het aantal aannemelijke verdachten is zeer beperkt (ik denk een natuurlijk getal kleiner dan 2.)
Oud 29 april 2012, 15:53   #10176
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Inderdaad, als iemand iets post op een privé forum en dat wordt naar een publiek forum gekopieerd, zou dat wel eens een inbreuk op de auteursrechten en de privacy kunnen zijn.

EDIT Dit geldt uiteraard ook voor foto's waarvoor je de auteursrechten niet bezit.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HRobin Bekijk bericht
Straffer nog: dat gaat volgens mij ook op als je van een publiek forum naar een privé forum copieert
Uit het forumreglement.

Auteursrecht / Citaatrecht

Het is toegestaan om teksten van anderen over te nemen op het forum. Hierbij dient u echter het auteursrecht te respecteren. Bovendien moet het steeds gaan om een discussie-element. Het forum is geen nieuwssite. Daarom gelden de volgende richtlijnen:

krantenberichten overnemen mag niet tenzij door het plaatsen van een verwijzing naar het oorspronkelijke artikel en het toevoegen van een aanzet tot discussie.
opiniestukken en aanverwanten mogen worden overgenomen aangezien deze een mening bevatten mits toestemming van de auteur(s), anders mag alleen een verwijzing naar het artikel worden geplaatst.
berichten van om het even welk medium mogen niet worden gekopieerd naar dit forum tenzij mits uitdrukkelijke toestemming van de auteur(s).

De Belgische wetgeving zegt het volgende hierover (artikel 21, lid 1 van de Wet betreffende het auteursrecht en de naburige rechten) :
Citaat:
Citaat:
§ 1. Het citeren uit een werk dat op geoorloofde wijze openbaar is gemaakt, ten behoeve van kritiek, polemiek, recensie, onderwijs, of in het kader van wetenschappelijke werkzaamheden, maakt geen inbreuk op het auteursrecht, voor zover zulks geschiedt overeenkomstig de eerlijke beroepsgebruiken en het beoogde doel zulks wettigt.
artisjok is offline  
Oud 29 april 2012, 15:54   #10177
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
En dan? Dan moet je jezelf ofwel maar registreren en als je niet geregistreerd bent, heb je er uiteindelijk geen zaken mee wat ze daar schrijven. Want uiteindelijk is dat nog het grootste verwijt dat je hen kan maken: dat ze zo lomp geweest zijn die zaken op een semi-openbaar forum te schrijven. Dat, en het hele CGKR-gedoe, natuurlijk.

Ik kan me zo voorstellen dat als we de PB-boxen van diegenen die hier nu het hardste staan te roepen zouden zien, we nog wel andere zaken dan 'de puntmutsen' zouden tegenkomen. Ik ga daar maar van uit, aangezien 'de suikerdildo', 'kreng' en 'klootzak' blijkbaar al voldoende geaccepteerd zijn om te verwijzen naar mensen op een publiek forum. En geloof jij nu echt dat er de afgelopen 48 uur geen PB's verstuurd zijn tussen sommige mensen om af te spreken hoe ze hier het beste de druk op de ketel kunnen houden?
Ik vrees je te moeten teleurstellen, maar aan die spelletjes heb ik nooit meegedaan, noch enig verzoek ontvangen om eraan te beginnen.
Dus denk ik dat u nu spoken ziet hoor, ik wil wel weten wie hier dan puntmutsen zouden zijn, mag dat?
Dank u wel!
alice is offline  
Oud 29 april 2012, 16:02   #10178
Sywen
Minister-President

Sywen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik vrees je te moeten teleurstellen, maar aan die spelletjes heb ik nooit meegedaan, noch enig verzoek ontvangen om eraan te beginnen.
Dus denk ik dat u nu spoken ziet hoor, ik wil wel weten wie hier dan puntmutsen zouden zijn, mag dat?
Dank u wel!

dat zullen degene wel zijn met extreme haat en fobie voor moslims, gekleurde mensen, andersdenkende..
je kunt ze waarschijnlijk herkennen aan hun gescheld en kinderachtige manier van discussieren.

"Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler
Sywen is offline  
Oud 29 april 2012, 16:05   #10179
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
De 'bewijzen' staan rood op roze op jullie racistisch forummeke, waar jullie complotten smeedden om diezelfde VvM te beknotten, teglijkertijd dit forum te 'melden' bij 't racistisch centrum.

Je weet wat er daarover in dìt forumreglement staat?

Wis heeft 't al aan den lijve mogen ondervinden.
Als de moderatie consequent is zijn we van die trollen vanaf dus?
daiwa is offline  
Oud 29 april 2012, 16:09   #10180
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Sedert wanneer is gescheld, persoonlijke aanvallen en aanzetten tot ruzie geen inbreuk op het forumreglement meer?
Dreigen met een klacht is dat ook.
daiwa is offline  
Discussie gesloten

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:01.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be