![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#11161 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laat iedereen ne keer zijn goesting doen, zeg. Welcome to the jungle ![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
#11162 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wens je nog wat voorbeelden? |
|
![]() |
![]() |
#11163 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wanneer iemand mij de gegevens geeft zodat ik toegang heb tot je account op dit forum, zijn je PM's dan publiek goed? |
|
![]() |
![]() |
#11164 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11165 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ![]() Dat is gelijk Ronald Janssens of Dutroux die uitroept: "Geef mij één foto of beeld waarop ik iemand vermoord"... Ik verbaas er mij dagelijks over hoe lelijk en potsierljk een totale absentie van waarden en normen wel niet is... Ik weet het: het zijn woorden in de wind maar kijk bijvoorbeeld eens naar Superstaaf. Een man met een missie. Een Belgicist uit één stuk. Vele mijner ideologiegenoten zijn het helemaal niet met hem eens. Communautair staan we neus tegen neus. Maar kijk eens met wat en waardigheid, humor, intelligentie, degelijkheid, eruditie en belezenheid die man/vrouw zijn/haar punten scoort. Forumgenot van de hoogste graad. Het zou een ongelooflijke belediging zijn om het sycofantenkrapuul met die talentgozer te vergelijken. Maar ik wil maar enkel aangeven dat men gerust meningsverschillen kan hebben, ja zelfs diametrale tegenstellingen in opvattingen alleraard, maar dat men daardoor allerminst zijn notie van waarden en normen hoeft te begraven. Het zal geen enkele indruk maken op het sycofantenkrapuul maar: schaam u!
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 2 mei 2012 om 10:03. |
![]() |
![]() |
#11166 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ten tijde van het linkse schrikbeleid kreeg ik zelfs 5 strafpunten voor racisme omdat ik vond dat L'Oreal zeker en vast blondines op shampoo voor blondines mocht zetten. Sindsdien ben ik bijgeleerd en ga ik ervan uit dat ze er een negerin met geblondeerd haar op moeten zetten. Of ze op cosmetische producten voor een glanzende zwarte huid dan ook een blanke trees met afrokapsel moeten zetten is me nog niet duidelijk geworden. Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 2 mei 2012 om 10:02. |
|
![]() |
![]() |
#11167 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#11168 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11169 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11170 |
Banneling
|
![]() Het ziet er naar uit dat er niemand geband wordt.
Storm in een glas water? |
![]() |
![]() |
#11171 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11172 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11173 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik heb hem nochtans op een publieke website gevonden, nl. hier.
Ja. |
![]() |
![]() |
#11174 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11175 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ok, context is belangrijk, maar wat is dan die context?
werden op dat forum dergelijke geheime zaken besproken, dat je daarover hier niets kunt zeggen, of kan je de context wat beter uitleggen?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
#11176 |
Banneling
|
![]() En dan verwijt de 'schijnheilige' wisordclan leden op dit forum dat ze schelden en beledigen..op hun forum staan wel de meest gortige beschrijvingen van politics.be leden.
Pure leugens over hun 'lidmaatschap' al -tig keer weerlegd.. De troltandem blijft gewoon gecoordineerde nuanceringen op dit forum posten... Onduiken van bans,uitlenen van dubbelnicks en eigen nicks, hypocriete ontkenningen over het bestaan van een clan of clubje... Misschien zaken die niet expliciet in het forumreglement staan, maar voldoende om deze groep niet langer als een integere betrouwbare gesprekspartner te beschouwen..een cordon sanitair lijkt me een perfecte oplossing, kunnen ze hun amuseren in hun eigen 'clublokaal'...met wat te bashen.. |
![]() |
![]() |
#11177 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
#11178 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11179 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
#11180 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De context : Een communicatiemiddel. Zoals e-mail en PM. Maar die zijn te omslachtig en 'Privé-berichten zijn persoonlijk maar de moderatie behoudt zich het recht voor deze in te zien indien daar een gegronde reden voor is en in te grijpen indien nodig.' Het doel : Het bestrijden van racisme. (zoals Raf en Robinus V hier al verteld hebben, maar dat wordt genegeerd en verworpen wegens past niet in het kraam) |
|
![]() |