![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Lawaai, muziek, etc mag van 07:00 tot 22h00. (= de gebruikelijke regel overal) Bewist die PV. Vraag een bewijs (geluidsopname) en duw het Politiereglement onder hun neus. Bedreig het gemeentbestuur met mediaheisa (-> verkiezingen in aantocht). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo tegen kerstdag aan hoor je zodanig veel keren djingelbels in de straten dat je er hoofdpijn van krijgt. Als de zigeuners op de hoek van de Henegouwstraat en de Mageleinstraat eens zijn accordeon opentrekt vluchten de muizen in de Veldstraat. In gelijk welke winkel dat je binnenstapt hoor je muziek. Maar als er een auto passeert en je hoort zijn radio spreek je van overlast? Al eens naast de spoorweg gelopen als er een trein toetert? Uw broek valt af en je springt in de dakgoot van het verschieten. Of als ze 's nachts hun wagons beginnen te rangeren. Of de tienduizende sirene die je hoort op een dag van de flikken of de ziekenbroeders. Dat is overlast. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Overlast door gebruik maken van de stoep of door klanten komen ook als reden voor. Wat mij eerder bang maakt is de ingebouwde willekeur door de gemeente de uitvoerende macht voor de straffen te maken en de te bestraffen zaken steeds maar uit te breiden. Racisme bvb komt er nu bij. Kan je je voorstellen wat voor een wapen dat in handen van een Moureaux is?
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je hebt ze willen vernederen en je trekt nu aan het kortste eindje ... Anders zie ik het niet mogelijk. Bij de weg: kan je je boete eens scannen, er je private gegevens op schrappen en het dan hier in bijlage aan een post voegen, want eerlijk gezegd: ik geloof je zelfs niet eens.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is inderdaad een heksejacht op alles waar een cent te rapen valt . Het immoreel gedrag van de flikjes die geen enkele menselijkheid meer in zich hebben . TOT , er een tiental marokkanen afkomt met trompende claxon , bruine mannen door het schuifdak en zittend op de deur door het open raam . in die houding hebben ze ook hun gordel niet aan denk ik . HOUW HOUW HOUW , dat is traditie , een deel van hun cultuur bij het vieren van een gearangeerde bruiloft . Ga je nu de rasist uithangen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je mag er aan toevoegen dat ze in dubbele file reden, en in dichte drommen door de rode lichten. Passerende madammen en juffrouwkens maakten zich nogal uit de voeten !! (edit: en ik ben er zeker van dat die sindsdien hun stemplicht volbrengen met plezier op een bepaalde partij ...)
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 3 mei 2012 om 12:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() en naast mij woont de Moegetergde Burger
|
![]() |
![]() |