![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze is dan ook gesanctioneerd. Een tijdelijke ban. Vergeten?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
#302 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#303 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De moderatie heeft een oordeel geveld, mkb. Dat dit oordeel bij een aantal, waaronder bij jou, niet in de smaak valt, tja, dat is dan jammer voor jullie.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
#304 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Veel maakt het niet uit voor mij, het gaat vooral om consequente toepassing van het reglement. Ik vermoed dat we van suqar na een tijdelijke ban en onthoofding van haar clubje toch niet veel meer gaan horen.
|
![]() |
![]() |
#305 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#306 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze zou inderdaad bijzonder gek moeten zijn om hier terug te komen onder de naam "Suqar".
![]() |
![]() |
#307 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Over wie heb je het?
![]() |
![]() |
#308 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
#309 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mogen mensen geen vragen stellen over de toepassing van het forumreglement? |
|
![]() |
![]() |
#310 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Er zijn voldoende vragen gesteld over de toepassing van het forumreglement en ze zijn ook voldoende beantwoord door de moderatie. Dit is niet langer een kwestie van "vragen stellen over de toepassing van het forumreglement", maar een kwestie van dreinen als een kleuter die zijn zin niet krijgt.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
#311 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#312 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Als compulsieve driehoeker kan ik alvast op jouw handtekening rekenen?
Laatst gewijzigd door mkb : 5 mei 2012 om 13:08. |
![]() |
![]() |
#313 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nergens staat dat te lezen, dus is het uw agressieve stellingname en van niemand anders. Wel werd gewoon opgemerkt dat wie een ban omzeilt, gestraft kan worden, mogen mensen het daarover hebben? Ik denk van wel. Met de opmerking " dreinen als een kleuter" wordt u trouwens opnieuw persoonlijk, wat draagt dat soort opmerkingen volgens u bij tot de discussie? Juist ja.... ![]() |
|
![]() |
![]() |
#314 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het forum is hier toch al een stuk aangenamer zonder die 3 trolls. Na een dag merk je het verschil hier al.
|
![]() |
![]() |
#315 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#316 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#317 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ben jij een compulsieve driehoeker? Ik had al zo'n vermoeden...
![]() |
![]() |
#318 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En ja, het bannen van Suqar is voor sommigen hier wel degelijk een doelstelling. Citaat:
Citaat:
Wat is daar persoonlijk aan? Heeft u nog nooit van een metafoor gehoord misschien?
|||
![]() |
![]() |
#319 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#320 |
Minister
|
![]() Het glas water is blijkbaar toch groter dan velen dachten
![]() Natuurlijk dat er nog opmerkingen & vragen komen, zowel van de ene als de gene zijde. Moderatie heeft gesproken, beslist & beslissing toegelicht. Ik veronderstel dat moderatie in eer & geweten beslist heeft en meer moet dat niet zijn. |
![]() |