![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
antwoord: ik eet geen kip die niet halal is Puntentotaal: 0 _____________ Paaapaaaa... iek wort gedieskrimineryt Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 5 mei 2012 om 17:07. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#222 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#223 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik kom uit de kliniek. ik had ginds de keuze: vreselijk slecht middageten vreten of verhongeren of zelf eten laten brengen moeilijk hé! of dacht je dat ik mocht kiezen tussen halal kip en haram biefstuk? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#224 |
Minister-President
|
![]() Relevantie?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#225 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Morgen is het gemengd zwemmen. Daarmee zal waarschijnlijk ook iets mis zijn. Als dit alles meneer dermate stoort , moet hij zijn kinderen maar niet naar het katholiek onderwijs sturen. Dat hij ze dan afzet aan een moslim school , dan kunnen ze daar lekker leren hoe Allah de dino's in de grond heeft gestoken . ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#226 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#227 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#228 |
Minister-President
|
![]() Waarschijnlijk waren het inderdaad de ouders die de keuze gemaakt hebben ja. Niet dat dat trouwens relevant is, want zoals ik al een tiental keer gezegd heb, de regels waaraan zij gevraagd werd zich te houden zijn regels die de school helemaal niet mag afdwingen. Jullie blijven dat maar negeren, en dat begint een beetje zielig te worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#229 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dus u hebt er geen probleem mee moest één of andere leeraar uw kind verplichten een stukje halal vlees te eten?
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
![]() |
![]() |
![]() |
#230 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En niemand moest die kip opeten. Proeven was blijkbaar voldoende. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#231 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#232 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#233 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#234 |
Banneling
|
![]() Moest ik in die school lesgeven aan dat kind dan kreeg die een heel jaar 8/10 zonder dat ik haar nog een blik gunde.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#235 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat wordt pas zielig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#236 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
maar blijkbaar vinden de pubertjes hier dat het gaat over het recht op het krijgen van punten op dwarsliggen; Ik zou zelfs haar werk niet meer verbeteren en zeggen dat ze het héél goed doet, zeker 8 op 10 voor alles! en altijd! helemaal vanachter in de klas want ze weet het zo goed en nog beter. flink flink flink hé papa? en tijdens de ramadan moet ze niet komen en krijgt ze 9 op 10. En bij het suikerfeest mag ze haar suiker helemaal alleen opeten en krijgt ze 10/10 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#237 |
Banneling
|
![]() Maar nee natuurlijk niet. Elke ouder mag komen zeggen hoe hij het privé onderwijs van zijn dochter/zoon ziet zitten hé. en voor sommigen mogen de ouders zelfs de aanvangsuren en het verlof kiezen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#238 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Scorpio : 5 mei 2012 om 17:29. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#239 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#240 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat wist je, en blijf je halsstarrig negeren, want regels dienen enkel gevolgd te worden wanneer ze in jouw kraam passen, juist? |
|
![]() |
![]() |