![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2401 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
"Passief roken" (hoe ongezond ook... ![]() *: let op: ik spreek mij helemaal niet uit over abortus. ik heb dienaangande geen mening en steun noch pro's en contra's. Maar ik weet wel dat de contra's abortus zien als "het doden van een kind". Anderen daarentegen vinden dat abortus zelfs nog jaaaren na de geboorte moet zijn toegestaan. Maar dat doet hier dan wer helemaal niet ter zake.
![]() |
![]() |
#2402 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
U denkt in extremen, dus kan moeilijk anders dan vanuit een religieuze hoek komen. Elk argument begrijpt u opzettelijk verkeerd : opnieuw enkel extremisten doen dit, en de grootste extremisten zijn religievolgelingen. U vindt dus dat het is idioot om mensen kansen te gunnen en hen de mogelijkheden te bieden om hun kunnen te ontwikkelen; schoon. 2. uw terkortkomingen niet projecteren op de rest van de wereld aub. Neem zelf verantwoordelijkheid voor uw gemaakte keuzes. Je staat mensen altijd met raad en daad bij, in het opzicht dat uw raad & daad hen niet afhankelijk van u maakt. Opnieuw is uw standpunt in deze het religieus standpunt, u geeft vis en de ander moet dankbaar zijn. Ik geef geen vis, ik leer vissen.
"Het is de gelovige die, niet het geloof dat bescherming nodig heeft. Mensen hebben mensenrechten, religies, geloven en ideeën hebben die niet.'' Laatst gewijzigd door the_dude : 8 mei 2012 om 09:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2403 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() integendeel, doch u zult eerst uw fantastisch wezentje moeten aanvaarden voor wat het is alvorens u daadwerkelijk kunt snappen wat verantwoording eigenlijk inhoudt.
![]() |
#2404 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2405 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar het gaat, wat mij betreft, niet over roken, in wezen zelfs niet meer over abortus - een discussie met fundamentalisten is steriel en onmogelijk van godswege, maar over dat fundamentalisme dat zich beroept op absolute waarden. Ik heb zelf voldoende relativisme om passief roken en abortus niet op dezelfde eenzame hoogte te plaatsen, dat is zelfs niet vergelijkbaar. Ik doe dat dus niet, maar ik argumenteer om de onzin van het absolutisme aan de kaak te stellen: voor die kerels het 'leven' absoluut willen verdedigen, zou er - voor hen - geen wezenlijk verschil mogen zijn tussen een medische abortus en een spontane abortus omwille van rookgedrag: het is vernietigen van leven. Of anders gezegd, ik beantwoord ideologische onzin met ingebeelde onzin geredeneerd vanuit hetzelfde ideologische gedachtengoed om de absurditeit duidelijk te maken. En vanuit mijn relativisme stel ik zo het absolutisme aan de kaak....van mensen die daarna zichzelf in een relativistische knoop wringen. Dat is pas ziekelijk. Niet ik.
![]() |
![]() |
#2406 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Als u nu begonnen was met "ik ben wat aan het zeveren" dan was ik al veel eerder mee geweest hé... ![]()
![]() |
![]() |
#2407 |
Europees Commissaris
|
![]() Verantwoordelijkheid tegenover het kind of tegenover jouw geloof?
![]() |
#2408 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2409 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2410 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2411 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#2412 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2413 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is al een tijdje geleden. Indertijd heb ik meegedaan aan de betoging tegen de ellenlange wachtlijsten in de gehandicaptenzorg. Ook heb ik mijn handtekening gegeven aan iedere petitie daarover.
Daarnaast ben ik bloed- en plasmagever bij het Rode Kruis, en tevens plaatselijk medewerker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2414 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2415 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2416 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alsof degene die abortus plegen hen kind geen verjaardag gunnen, het is werkelijk om van te kotsen. Jij en die hele pro life tuig, weten duidelijk niet hoe het is voor een vrouw om abortus te plegen. Jullie denken dat een vrouw dat doet uit een soort hobby of zo . ![]() ![]() En al die blije kindjes, alsof elk kind daadwerkelijk gelukkig is. Het affiche zit dus vol allerlei valse hoop, inspelend op de emotie,s en de gevoelens van de mens. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2417 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2418 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Another Jack : 9 mei 2012 om 09:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2419 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat u niet in staat bent verantwoording op te nemen voor uw leven als je de verantwoordelijkheid voor uw bestaan aan een niet-bestaand wezen geeft. U bezit daardoor geen enkele capaciteit dat u toelaat zich in te leven in het beslissingsproces dat iemand doormaakt bij het doormaken van de keuze al of niet te aborteren.
![]() |
#2420 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Deze discussie is ook niet meer zo boeiend als die begon, lijkt mij zo.
|
![]() |
![]() |