![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Minister-President
|
![]() I'm sure you have all the papers.......
Did you check the website? It's got your name written all over it. 6 words: one sandwich short of a picnic. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() My plan is to make speaking tours in Europe, to talk to educated, open minded, non sexist persons. People who travel, read well and are not racist against no one. I have deconstructed racism against Blacks, the cause and effect. Why do whites hate Blacks? Because they were ruled and oppressed by Blacks. The nobility is described as brown and black of complexion, and painted as such. We know about these paintings by studying engravings which were made after these paintings.
There are more sites opened in support or against my blue blood theory. But I’m surprised at the misunderstandings. I’m supposed to have said that they threw acid at the paintings! While I was talking about facial bleach, and of over paints of black portraits. The bleach, the face paint and the white painting pigment being the same: lead white. There is nothing mysterious, our mumbo jumbo about my research. The sources are all there, all European. Off course the truly black complexioned portraits are kept hidden in family vaults. Kindly enter egyptsearch.com to debate the issues and marvel at the many images we are digging up of a Black identified Europe elite. I love to discuss Jane Austen and Charlotte Brontë who were Blacks and wrote about Blacks who ruled and civilised the whites. Please sent me names and addresses and invitations for speaking engagements with my portrable exhibition. [email protected] Presently I’m fighting a travel ban imposed by the building society, citing a housing shortage in the richest country in the world: The Netherlands. If I want to travel for more then three weeks, I need to warn the renting society two weeks in advance, and they may object. As I rent with them, I have to stay in the home at all time. This feels like a horrible slavery. Only fascist governments bind their peoples to an outgoing visa, before travel. They do not want me to start a Black History Museum in my native Surinam. I consider my self as being politically persecuted. Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 7 mei 2012 om 13:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Staatssecretaris
|
![]() Het staat je vrij te gaan wonen waar je wilt.
Je koos voor een goedkope, sociale woning, en daar zijn voorwaarden aan verbonden. Als die je niet bevallen, huur een andere woning. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Uw wanen nemen echt wel groteske vormen aan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() Probeer de juvenalia te lezen die zich helemaal in africa afspeelt en vraag je af wat een veronderstelde witte domineeskindjes als de brontes zou moeten hebben met Afrika. Jane Eyre verscheen in 1847, een jaar voordat de adel haar privileges verloor. er is verder op het web een prachtige oude recensie van haar 'onchristelijk' boek Jane Eyre, een hele studie op zichzelf, welke mijn blauw bloed theorie bevestigt.
http://www.google.nl/search?aq=f&sou...iw=994&bih=638 Van mijn kant heb ik mij zeer in Bronte verdiept, maar minder dan ik mij verdiepte in Jane Austen. Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 8 mei 2012 om 16:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() Alleen de inferieure typen staan op mijn negeerlijst.
Niet all Nederlanders zijn inferieur of fascistisch, en met deze zal het reisverbod binnenkort tot het verleden behoren. juist op tijd nu ik op tournee wil gaan in Europa. Hoe kan een vreemd, partieel reisverbod een mens genezen van krankzinnigheid? |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als u in een sociale woning woont, hebt u het niet echt te breed. Hoe kunt u zich dat permitteren : een maandenlange reis maken en ondertussen in Nederland verder uw huur en daarbijhorende kosten verder betalen? Mij lukt zoiets niet met een stempelgeld! En ik ben geen allochtoon ![]()
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lollig om lezen, die EC.
![]() |
#56 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar ik blijf erbij: zijn compleet doorgedraaide geest is onvoorstelbaar entertaining. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie 't breed heeft, laat het breed hangen!
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#59 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Pas op, niks te overdreven voor onze EC hoor, hij is van goeie komaf weet je wel?! Stel hem wat vragen, zijn favoriete onderwerp is...hijzelf. Uiteraard. Die enkele momenten dat je braakneigingen gaat hebben wegens ziekmakende uitspraken wegen niét op tegen de talloze lachsalvo's die u zal ervaren! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Banneling
|
![]() Een suikeroompje?
Een prive-fonds? Herstelbetaling? 350 jaar aan Achterstallig loon van de Nederlandse slaven? ![]() De Surinaamse slavernij en de slavenhandel heeft Nederland erg rijk gemaakt. http://www.nu.nl/algemeen/2785067/sl...-economie.html Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 9 mei 2012 om 16:47. |
![]() |
![]() |