![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#301 |
|
Minister-President
|
Neil DeGrasse Tyson - The Islamic Golden Age
800 - 1100 AD
|
|
|
#302 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
In mijn buurt was er een Marokkaanse man die zijn vrouw een klap had verkocht, onmiddelijk kwamen haar broers en vader die jongen buitensmijten In de Koran staat "en slaat haar" maar da wil niet zeggen dat je je vrouw moet afkloppen De Profeet Mohammed vrede zij met hem himself heeft deze vers verklaard, hij zei dat het een tik moet zijn dat niet erger is dan een siwak stokje En een tikje mag enkel in geval van extreme onenigheid en ruzie. Er zijn fases die doorheen moeten lopen. Je mag niet vergeten dat de vrouw haar man ook mag verstoten binnen de Islam Verder mag de man zijn vrouw ook niet weigeren Talaq betekent niet "floeps buiten", Talaq betekent "scheiding" Ik weet niet vanwaar je die zever hebt gehaald maar jij bent gewoon ziek in uw kop |
|
|
|
|
|
|
#303 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Je kan niet zeggen dat alle Moslims "eremoorden" plegen, dit is een zeer kleine minderheid, je kan niet de label "eremoordenaars" plakken op de Moslims op basis van een gebeurtenis dat zeer weinig voorkomt Je zegt: In Rome gooien ze de homo's net zoals in Marokko van de Sint Pieterskoepel neem ik aan? Maar alé lees ik dit nou goed? Alé meende gij da na? Heb je dan niet gezien wat er gebeurd is in Luik? Die Marokkaanse homo die vermoord werd door 3 Autochtoonse Belgen???? Jij bent ZIEK Besef je wel wat je zegt: Ik heb met mijn eigen ogen homo's gezien in Marokko die daar openlijk voor opkwamen in de RIF (een streek dat bekend is om de fanatisme en Riffijnen zijn praktizerender dan de gemiddelde marokko en desondanks zag ik daar savonds homo's) En nog iets zeer veel Belgische mannen flippen op Marokkaanse meisjes maar ze kunnen ze niet krijgen haha En wij Marokkaanse jongens zijn zwaar gewild door Belgische meisjes Laatst gewijzigd door Moor : 11 mei 2012 om 02:46. |
|
|
|
|
|
|
#304 |
|
Gouverneur
|
Er wordt constant beweerd dat de Moslims geweldadige mensen waren
Maar kijk naar de oorlogen die de Westerlingen hebben veroorzaakt Ik kan een ellenlange lijst maken Laatst gewijzigd door Moor : 11 mei 2012 om 02:50. |
|
|
|
|
|
#305 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Zelfs niet indien alle "noodzakelijke fases" zijn opgevolgd of niet. Of het nu in dat heilig boek van jou aanbevolen staat of niet. Leer er mee leven.
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 11 mei 2012 om 04:30. |
|
|
|
|
|
|
#306 | |
|
Banneling
|
Citaat:
http://en.wikipedia.org/wiki/Muslim_conquests |
|
|
|
|
|
|
#307 | |||||||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
In Afghanistan heb je zo openlijk die Bashra boys (ik ben niet zeker van de naam), jongetjes die ze als meisjes verkleden en die dan voor een hoop geile mannen moeten dansen, waarna ze kunnen gebruikt worden... Citaat:
tja, als vlaamse meisjes die rotmarokkanen niet willen hebben, dan zijn het racisten hé. Citaat:
De andere nette vlaamse meisjes, die werkelijk een relatie willen met een marokkaanse jongen kunnen gewoonlijk op hun kin kloppen, vermits de racistische moslimfamilie hun zonen gewoonlijk al beloofd hebben aan de zoveelste nicht uit het Rifgebergte. Ik neem aan dat die goedkoper zijn ? Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 11 mei 2012 om 07:57. |
|||||||
|
|
|
|
|
#308 | |
|
Banneling
|
Citaat:
De kerk heeft dat natuurlijk ook, het waren niet voor niets de donkere middeleeuwen bij ons en we zijn er maar uit gekomen door die kerk te verlaten. Economie en wetenschap is bovenal goddeloos, alleen zo kun je verder evolueren. |
|
|
|
|
|
|
#309 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
Belgische jongens willen ook geen Marokkaanse meisjes, daar hangt altijd een grote lastige familie aan vast en dat ontmoedigt enorm. Zoals je zelf zegt worden ze ofwel nooit echt aanvaard of verstoten ze het meisje, leuk is anders. Vlaamse meisjes hebben ten minste veel meer vrijheid om zelf hun vriendjes te kiezen, als ze geen al te katholieke ouders hebben dan wel. |
||
|
|
|
|
|
#310 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Vrijheid van denken Een aframmeling geven is veeeeel erger dan dan een simpele tikje Je vergelijkt appelen met peren |
|
|
|
|
|
|
#311 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Moor : 11 mei 2012 om 09:53. |
|
|
|
|
|
|
#312 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Waren het Moslims of niet-Moslims? Wie heeft de Koude Oorlog veroorzaakt? Het waren de Blanke niet-Moslims en niet de Moslims Jullie koloniale gerotzooi heeft zelfs repercussies tot de hedendaagse tijd Met name Ruanda, waarbij Tutsi's op een ongezien en wrede manier werden gemassacreerd door de Hutu's omdat het juist de Belgen zijn die deze verdelingen hebben begaan De Duitsers, een blanke, Europese volk hebben waarschijnlijk 50.000.000 doden op hun conto staan De Russen, hebben Siberie en Centraal-zie, en Kaukasus, hebben Miljoenen en Miljoenen Moslims uitgemoord Spanje: uitroeiing van Indianen in Latijns-Amerika en uitroeiing van de Morisco's Portugal: hetzelfde als Spanje Frankrijk: Heeft anderhalf Miljoenen Algerijnen (zonder de andere doden in Marokko, Tunesie en andere delen van Afrika) uitgemoord maar eist een boete van 60 duizend euro's als de je de Armeense genocide ontkent over consequentie gesproken Over welke beschaving spreken jullie????? Is dit dan de beschaving???? De Moslimveroveringen waren helemaal geen "genocides" de Moslimlegers vochten tegen legers en niet tegen de burgers Laatst gewijzigd door Moor : 11 mei 2012 om 09:52. |
|
|
|
|
|
|
#313 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Moor : 11 mei 2012 om 10:26. |
|
|
|
|
|
|
#314 | |||||||||||
|
Minister-President
|
WO I: Imperialistische visie van de grootmachten in combinatie met catastrofale allianties.
WO II: Wraak over het onrecht dat Duitsland werd aangedaan na het einde van WO I. Citaat:
Wie had dan ook de meeste slachtoffers? De niet-moslims, toch? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
En trouwens: overdrijf je niet serieus als je spreekt over "miljoenen en miljoenen moslims"? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Proest! Dit is voorwaar de belachelijkste redenering die ik ooit heb gelezen! Dat kan je van elke oorlog zeggen om het toch maar goed te maken. Moraal van dit verhaal: Jij wij hebben bloed op onze handen, maar niemand van ons zal dat ontkennen. Jullie hebben dat ook, maar spelen de vermoorde onschuld. Ik noem zoiets hypocriet.
|
|
|
|
#315 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door giserke : 11 mei 2012 om 12:01. |
|
|
|
|
|
|
#316 | |
|
Banneling
|
Citaat:
- misdaden bij jongeren, verdeling volgens etnische achtergrond - partnergeweld volgens etnische afkomst - eremoorden - meisjes besnijding - deportatie van minderjarige meisjes naar streek van oorsprong - aantal meisjes dat volgens de regels moet leven tegenover het aantal jongens dat volgens de regels moet leven - % moslim jongens die trouwt met belgische meisjes, en hoeveel moslima's die trouwen met belgische mannen Ik kan daar inderdaad geen cijfers over vinden, het blijft giswerk. Niet mijn schuld. Laatst gewijzigd door BonBon : 11 mei 2012 om 12:02. |
|
|
|
|
|
|
#317 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Moor : 11 mei 2012 om 12:27. |
|
|
|
|
|
|
#318 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Zullen we het even over de arabische slavenjagers hebben die gedurende EEUWEN!!! zwarte slaven gingen vangen, de mannen castreerden en de 10% overlevenden meenamen? of wil je daar ook geen rekening mee houden? Hoeveel doden denk je dat er gevallen zijn de eerste tweehonderd jaar na de dood van warlord Mohammed? Of ja, dat is juist, al die landen hadden eerst aangevallen zeker hé? |
|
|
|
|
|
|
#319 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Maar ik vind dat niet-Moslims MEEEEEEEEEEER BLOED hebben aan hun handen zoals de Vietnam-oorlog, de Korea-oorlog, de Indianen genocide in de 2 Amerika's (Noord-en Zuid-Amerika), Australie, Nieuw-Zeeland, Geef me dan bewijzen???? Dat er zeer veel doden zijn gevallen in die 200 jaar na de dood van de Profeet Mohammed vrede zij met hem GEEF MIJ BEWIJZEN?????? Al die zwarte slaven die gevangen genomen werden waren beter af als Moslimslaaf dan als Christelijke slaaf, de Moslimslaven konden zich tenminste vrijkopen, en konden kinderen krijgen, enzo...en vergeet niet dat zelfs zwarten slaven maakten onder de blanken en de zwarten maakten ook slaven onder hun eigen zwarten |
|
|
|
|
|
|
#320 |
|
Gouverneur
|
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_wars_by_death_toll
Een duidelijke lijst met oorlogen met het aantal doden en de meeste doden werden door de Chinezen en de Europeanen begaan Laatst gewijzigd door Moor : 11 mei 2012 om 12:50. |
|
|
|