Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Antwoord

Discussietools
Oud 10 mei 2012, 23:14   #301
koppijn
Minister-President

koppijn's schermafbeelding

Standaard

Neil DeGrasse Tyson - The Islamic Golden Age
800 - 1100 AD
Oud 11 mei 2012, 02:40   #302
Moor
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus Bekijk bericht
ik zeg niet dat het christendom ZOVEEL beter is, maar het is in ieder geval van uitgangspunt stukken vredelievender.

En er bestaat een reuzengroot verschil tussen als jongen te worden opgevoed als voogd over de vrouw die je mag afkloppen als ze niet luistert, en als wettelijk "leken"uitgangspunt hebben dat man en vrouw gelijk zijn.
Vrouwen die van kindsafaan gehersenspoeld worden om de man terwille te zijn (ze moét sex hebben als hij wil, mag niet weigeren) op gevaar af van verstoten te worden (taleq, taleq, taleq = floeps buiten) en dan zonder opvang op straat terecht te komen, en als jongen te wordne opgevoed in een christelijke omgeving....

Troost U ik ben gewoon atheist.
In Godsnaam waar staat het dat je als Moslim je vrouw mag afkloppen?

In mijn buurt was er een Marokkaanse man die zijn vrouw een klap had verkocht, onmiddelijk kwamen haar broers en vader die jongen buitensmijten

In de Koran staat "en slaat haar" maar da wil niet zeggen dat je je vrouw moet afkloppen

De Profeet Mohammed vrede zij met hem himself heeft deze vers verklaard, hij zei dat het een tik moet zijn dat niet erger is dan een siwak stokje

En een tikje mag enkel in geval van extreme onenigheid en ruzie. Er zijn fases die doorheen moeten lopen.

Je mag niet vergeten dat de vrouw haar man ook mag verstoten binnen de Islam

Verder mag de man zijn vrouw ook niet weigeren

Talaq betekent niet "floeps buiten", Talaq betekent "scheiding"

Ik weet niet vanwaar je die zever hebt gehaald maar jij bent gewoon ziek in uw kop
Moor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2012, 02:45   #303
Moor
Gouverneur

Standaard

Citaat:
dit zijn bijbelse teksten, geen teksten uit het NT.

Ik begrijp uw keuze van teksten, zal ik de foto's van de opgehangen homo's er dan bij zetten? of nee, dat was uit Iran, Irak, Egypte en andere islamitische landen.
In Rome gooien ze de homo's net zoals in Marokko van de Sint Pieterskoepel neem ik aan?

en uiteraard hebben christenen uit de twintigste eeuw, net als hun islamitische neefjes ook de gewoonte hun dochters te eremoorden als ze met een verkeerde ongelovige naar huis komt zeker? De christenen zijn er precies beter in, want die komen daarvoor niet in de krant blijkbaar.

Maar kom, het is gut. je krijgt je politiek correcte puntjes, en mag ik je islamitische toewensen dat je kleindochter haar schaamlippen zal mogen behouden in de toekomst?
Jij bent niet goed snik, in mijn buurt alleen al zijn zeker een tiental Marokkaans-Belgische meisjes gehuwd met onbekeerde rasechte Vlamingen en de familie was er tegen maar de meisjes bleven aandringen en ofwel verbrak de familie het contact ofwel accepteerden ze het met grote tegenzin maar verder had je geen eremoord

Je kan niet zeggen dat alle Moslims "eremoorden" plegen, dit is een zeer kleine minderheid, je kan niet de label "eremoordenaars" plakken op de Moslims op basis van een gebeurtenis dat zeer weinig voorkomt

Je zegt: In Rome gooien ze de homo's net zoals in Marokko van de Sint Pieterskoepel neem ik aan?
Maar alé lees ik dit nou goed? Alé meende gij da na?

Heb je dan niet gezien wat er gebeurd is in Luik? Die Marokkaanse homo die vermoord werd door 3 Autochtoonse Belgen???? Jij bent ZIEK

Besef je wel wat je zegt: Ik heb met mijn eigen ogen homo's gezien in Marokko die daar openlijk voor opkwamen in de RIF (een streek dat bekend is om de fanatisme en Riffijnen zijn praktizerender dan de gemiddelde marokko en desondanks zag ik daar savonds homo's)

En nog iets zeer veel Belgische mannen flippen op Marokkaanse meisjes maar ze kunnen ze niet krijgen haha

En wij Marokkaanse jongens zijn zwaar gewild door Belgische meisjes

Laatst gewijzigd door Moor : 11 mei 2012 om 02:46.
Oud 11 mei 2012, 02:50   #304
Moor
Gouverneur

Standaard

Er wordt constant beweerd dat de Moslims geweldadige mensen waren

Maar kijk naar de oorlogen die de Westerlingen hebben veroorzaakt

Ik kan een ellenlange lijst maken

Laatst gewijzigd door Moor : 11 mei 2012 om 02:50.
Oud 11 mei 2012, 04:30   #305
Esperanza
Eur. Commissievoorzitter

Esperanza's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Moor Bekijk bericht
In Godsnaam waar staat het dat je als Moslim je vrouw mag afkloppen?

In de Koran staat "en slaat haar" maar da wil niet zeggen dat je je vrouw moet afkloppen

De Profeet Mohammed vrede zij met hem himself heeft deze vers verklaard, hij zei dat het een tik moet zijn dat niet erger is dan een siwak stokje

En een tikje mag enkel in geval van extreme onenigheid en ruzie. Er zijn fases die doorheen moeten lopen.
Of het nu gaat om een flinke aframmeling of om een "bescheiden tikje met een stokje", beide zaken zijn not done.

Zelfs niet indien alle "noodzakelijke fases" zijn opgevolgd of niet. Of het nu in dat heilig boek van jou aanbevolen staat of niet.

Leer er mee leven.

Laatst gewijzigd door Esperanza : 11 mei 2012 om 04:30.
Esperanza is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2012, 07:47   #306
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
Er wordt constant beweerd dat de Moslims geweldadige mensen waren

Maar kijk naar de oorlogen die de Westerlingen hebben veroorzaakt

Ik kan een ellenlange lijst maken
toch wel erg dat christenen overal woonden waar de moslims in feite wilden wonen hé.

http://en.wikipedia.org/wiki/Muslim_conquests
Cynara Cardunculus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2012, 07:54   #307
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
Jij bent niet goed snik, in mijn buurt alleen al zijn zeker een tiental Marokkaans-Belgische meisjes gehuwd met onbekeerde rasechte Vlamingen (1)
en de familie was er tegen maar de meisjes bleven aandringen en ofwel verbrak de familie het contact ofwel accepteerden ze het met grote tegenzin maar verder had je geen eremoord
allez hop! moet ik nu staan juichen omdat ze hun dochters niet vermoord hebben?

Citaat:
Je kan niet zeggen dat alle Moslims "eremoorden" plegen, dit is een zeer kleine minderheid, je kan niet de label "eremoordenaars" plakken op de Moslims op basis van een gebeurtenis dat zeer weinig voorkomt
bij Turken en Pakistanen is het schering en inslag. Dat zijn geen moslims zeker?

Citaat:
Je zegt: In Rome gooien ze de homo's net zoals in Marokko van de Sint Pieterskoepel neem ik aan?
Maar alé lees ik dit nou goed? Alé meende gij da na?
Lees "de weg van de moslim", ligt in alle moskeeën en mag niet verboden worden door halve Algerijnse Laurette Onkelinx. En daarin staat dat ze homo's van de hoogste minaret naar beneden moeten gooien alvorens te stenigen.

Citaat:
Heb je dan niet gezien wat er gebeurd is in Luik? Die Marokkaanse homo die vermoord werd door 3 Autochtoonse Belgen???? Jij bent ZIEK
Autochtoonse? je bent grappig. Als het autochtoonse belgen hadden geweest was het kot te klein geweest. Ik geloof dat het oost-europeanen waren. Georgiers enzo. Mensen tegenover wie JIJ ook eens het grootste respect moet opbrengen, want die komen ons verrijken.

Citaat:
Besef je wel wat je zegt: Ik heb met mijn eigen ogen homo's gezien in Marokko die daar openlijk voor opkwamen in de RIF (een streek dat bekend is om de fanatisme en Riffijnen zijn praktizerender dan de gemiddelde marokko en desondanks zag ik daar savonds homo's)
Daarin kan je vast wel eens gelijk hebben. Een jaar of vijftig geleden was Marokko dan ook hét toevluchtsoord bij uitstek voor westerse pederasten. Maar je weet toch wel dat enkel volwassen mannen die gepenetreerd worden niet worden aanvaard. Jongelingen mogen worden bereden tot ze volwassen zijn, en volwassenen die jongelingen penetreren daar vinden ze ook niks mis mee.
In Afghanistan heb je zo openlijk die Bashra boys (ik ben niet zeker van de naam), jongetjes die ze als meisjes verkleden en die dan voor een hoop geile mannen moeten dansen, waarna ze kunnen gebruikt worden...

Citaat:
En nog iets zeer veel Belgische mannen flippen op Marokkaanse meisjes maar ze kunnen ze niet krijgen haha
zie (1)
tja, als vlaamse meisjes die rotmarokkanen niet willen hebben, dan zijn het racisten hé.

Citaat:
ha ja? je hebt het over de oefenmatrasjes, of anders over Joyce van den Hema?
De andere nette vlaamse meisjes, die werkelijk een relatie willen met een marokkaanse jongen kunnen gewoonlijk op hun kin kloppen, vermits de racistische moslimfamilie hun zonen gewoonlijk al beloofd hebben aan de zoveelste nicht uit het Rifgebergte. Ik neem aan dat die goedkoper zijn ?

Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 11 mei 2012 om 07:57.
Oud 11 mei 2012, 08:16   #308
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koppijn Bekijk bericht
Een interessant stukje, als ik het goed begrijp is 1 persoon verantwoordelijk voor de achterlijkheid voor een groot deel van de islamitische bevolking.

De kerk heeft dat natuurlijk ook, het waren niet voor niets de donkere middeleeuwen bij ons en we zijn er maar uit gekomen door die kerk te verlaten. Economie en wetenschap is bovenal goddeloos, alleen zo kun je verder evolueren.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2012, 08:39   #309
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Jij bent niet goed snik, in mijn buurt alleen al zijn zeker een tiental Marokkaans-Belgische meisjes gehuwd met onbekeerde rasechte Vlamingen en de familie was er tegen maar de meisjes bleven aandringen en ofwel verbrak de familie het contact ofwel accepteerden ze het met grote tegenzin maar verder had je geen eremoord

Toch vele malen meer dan bij niet-moslims en vergeet de gedeporteerden niet te vermelden, lastige minderjarige meisje die terug naar het thuisland gestuurd worden om af te koelen of daar een man te 'krijgen'. Cijfers daarover zouden handig zijn maar die onderzoeken durven ze niet te doen blijkbaar, zo moeten we blijven raden hoe groot het probleem is.

Citaat:
3 Belgen en 1 Turk hebben dit inderdaad gedaan, ongeveer de eerste homofobe moord in België. Vergelijk dat met bijna 200 dit jaar al in Irak en jaarlijks tientallen in Marokko, die jongens spelen met hun leven.

Citaat:

Belgische jongens willen ook geen Marokkaanse meisjes, daar hangt altijd een grote lastige familie aan vast en dat ontmoedigt enorm. Zoals je zelf zegt worden ze ofwel nooit echt aanvaard of verstoten ze het meisje, leuk is anders. Vlaamse meisjes hebben ten minste veel meer vrijheid om zelf hun vriendjes te kiezen, als ze geen al te katholieke ouders hebben dan wel.
Oud 11 mei 2012, 09:35   #310
Moor
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Esperanza Bekijk bericht
Of het nu gaat om een flinke aframmeling of om een "bescheiden tikje met een stokje", beide zaken zijn not done.

Zelfs niet indien alle "noodzakelijke fases" zijn opgevolgd of niet. Of het nu in dat heilig boek van jou aanbevolen staat of niet.

Leer er mee leven.
Leer jij maar ermee leven, als jij vind dat dat het not done ik vind het niet not done

Vrijheid van denken

Een aframmeling geven is veeeeel erger dan dan een simpele tikje

Je vergelijkt appelen met peren
Oud 11 mei 2012, 09:40   #311
Moor
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
Toch vele malen meer dan bij niet-moslims en vergeet de gedeporteerden niet te vermelden, lastige minderjarige meisje die terug naar het thuisland gestuurd worden om af te koelen of daar een man te 'krijgen'. Cijfers daarover zouden handig zijn maar die onderzoeken durven ze niet te doen blijkbaar, zo moeten we blijven raden hoe groot het probleem is.

Och jongen vanwaar haal je deze cijfers, je kan niet een paar gevallen extrapoleren naar de ganse Moslimgemeenschap in Belgie

3 Belgen en 1 Turk hebben dit inderdaad gedaan, ongeveer de eerste homofobe moord in België. Vergelijk dat met bijna 200 dit jaar al in Irak en jaarlijks tientallen in Marokko, die jongens spelen met hun leven.

Inderdaad da's het woord waarop ik wachtte, zelfs in Andalusie ten tijde van de Moorse regeerders had je koningen die daar openlijk voor opkwamen dat ze een homovriendje hadden zoals al Abbad, in Ksar Kebir, Marokko had je een homohuwelijk tussen Foud en Fouad pas nadat het een internationale heisa teweeg heeft gebracht en er relletjes braken dan pas heeft de politie ingegrepen, de Islam verbiedt sodomie omdat sodomie waarbij de mannelijke geslachtsdeel in de vrouwelijke geslachtsdeel wordt gepenetreerd is om hygienische redenen verboden

Belgische jongens willen ook geen Marokkaanse meisjes, daar hangt altijd een grote lastige familie aan vast en dat ontmoedigt enorm. Zoals je zelf zegt worden ze ofwel nooit echt aanvaard of verstoten ze het meisje, leuk is anders. Vlaamse meisjes hebben ten minste veel meer vrijheid om zelf hun vriendjes te kiezen, als ze geen al te katholieke ouders hebben dan wel.

Belgische jongens willen wel een Marokkaanse meisje, het is eerder omgekeerd dat zeer veel Belgische mannen Marokkaanse meisjes letterlijk en figuurlijk stalken en lastigvallen, en ik spreek uit ervaring

Laatst gewijzigd door Moor : 11 mei 2012 om 09:53.
Oud 11 mei 2012, 09:49   #312
Moor
Gouverneur

Standaard

Citaat:
toch wel erg dat christenen overal woonden waar de moslims in feite wilden wonen hé.

http://en.wikipedia.org/wiki/Muslim_conquests
Wie heeft de 2 Wereldoorlogen veroorzaakt?

Waren het Moslims of niet-Moslims?

Wie heeft de Koude Oorlog veroorzaakt?

Het waren de Blanke niet-Moslims en niet de Moslims

Jullie koloniale gerotzooi heeft zelfs repercussies tot de hedendaagse tijd

Met name Ruanda, waarbij Tutsi's op een ongezien en wrede manier werden gemassacreerd door de Hutu's omdat het juist de Belgen zijn die deze verdelingen hebben begaan

De Duitsers, een blanke, Europese volk hebben waarschijnlijk 50.000.000 doden op hun conto staan

De Russen, hebben Siberie en Centraal-zie, en Kaukasus, hebben Miljoenen en Miljoenen Moslims uitgemoord

Spanje: uitroeiing van Indianen in Latijns-Amerika en uitroeiing van de Morisco's

Portugal: hetzelfde als Spanje

Frankrijk: Heeft anderhalf Miljoenen Algerijnen (zonder de andere doden in Marokko, Tunesie en andere delen van Afrika) uitgemoord maar eist een boete van 60 duizend euro's als de je de Armeense genocide ontkent over consequentie gesproken

Over welke beschaving spreken jullie????? Is dit dan de beschaving????

De Moslimveroveringen waren helemaal geen "genocides" de Moslimlegers vochten tegen legers en niet tegen de burgers

Laatst gewijzigd door Moor : 11 mei 2012 om 09:52.
Oud 11 mei 2012, 10:03   #313
Moor
Gouverneur

Standaard

Citaat:
allez hop! moet ik nu staan juichen omdat ze hun dochters niet vermoord hebben?

Gij moet eens een jaartje gaan logeren bij een Marokkaanse familie, dat er nog steeds mensen denken dat Marokkaanse ouders hun zoons of dochters "reserveren" dan denk ik dat je een geisoleerd sociaal geval bent, het is algemeen bekend dat elke Marokkaanse jonge en meisje het liefst willen trouwen met iemand van hier, ze staan niet te trappelen om een vrouw van daar te halen of een man van daar, omdat die vrouwen van daar trouwen enkel voor de papieren

bij Turken en Pakistanen is het schering en inslag. Dat zijn geen moslims zeker?

Dat zijn ook Moslims, Maar eermoorden, voor mij persoonlijk zijn dat geen eermoorden, maar is het juist een laffe daad, de overheden in Turkije en Pakistanen werken er hard aan om deze barbaarse uitwas van de bergen aan te pakken en het heeft niets maar dan niets te maken met de Koran noch de Soennah noch de Shariah

Lees "de weg van de moslim", ligt in alle moskeeën en mag niet verboden worden door halve Algerijnse Laurette Onkelinx. En daarin staat dat ze homo's van de hoogste minaret naar beneden moeten gooien alvorens te stenigen.

Die boek heb ik gelezen en het staat er niet op, maar indien het er wel in staat dan wil dat toch niet zeggen dat je dat moet doen? De Islamitische geleerden zijn het er unaniem over eens dat GEEN ENKELE Moslim burger de Shariah op eigen houtje moet gaan toepassen indien hij dat wel doet dan is hij een overtreder en crimineel ook al beweert hij de shariah toe te passen, de Shariah kan enkel toegepast worden in een land waar de meerderheid van de bevolking zich daarvoor heeft uitgesproken, de Shariah wordt zelfs niet toegepast in Egypte en Marokko, vertel me eens WAAR IN DE WERELD WORDEN NOG HOMOS VAN DE DAKEN GESMETEN???? IK herhaal in Marokko heb je DUIZENDEN homo's DUIZENDEN IN MIJN BUURT IS ER EEN MAROKKAANSE JONGEN DIE OOK HOMO IS HIJ HEEFT ZIJN BEELDSCHONE MAROKKAANSE VROUW GEDUMPD VOOR EEN BELGISCHE MAN maar niemand heeft hem "van een dak gesmeten"

Autochtoonse? je bent grappig. Als het autochtoonse belgen hadden geweest was het kot te klein geweest. Ik geloof dat het oost-europeanen waren. Georgiers enzo. Mensen tegenover wie JIJ ook eens het grootste respect moet opbrengen, want die komen ons verrijken.

Daarin kan je vast wel eens gelijk hebben. Een jaar of vijftig geleden was Marokko dan ook hét toevluchtsoord bij uitstek voor westerse pederasten. Maar je weet toch wel dat enkel volwassen mannen die gepenetreerd worden niet worden aanvaard. Jongelingen mogen worden bereden tot ze volwassen zijn, en volwassenen die jongelingen penetreren daar vinden ze ook niks mis mee.
In Afghanistan heb je zo openlijk die Bashra boys (ik ben niet zeker van de naam), jongetjes die ze als meisjes verkleden en die dan voor een hoop geile mannen moeten dansen, waarna ze kunnen gebruikt worden...

De Islam evenals het Christendom zijn duidelijk wat betreft Homofilie

zie (1)
tja, als vlaamse meisjes die rotmarokkanen niet willen hebben, dan zijn het racisten hé.

ha ja? je hebt het over de oefenmatrasjes, of anders over Joyce van den Hema?
De andere nette vlaamse meisjes, die werkelijk een relatie willen met een marokkaanse jongen kunnen gewoonlijk op hun kin kloppen, vermits de racistische moslimfamilie hun zonen gewoonlijk al beloofd hebben aan de zoveelste nicht uit het Rifgebergte. Ik neem aan dat die goedkoper zijn ?

Je hebt zeker 10 a 20 percent van de Marokkaanse mannen die met Belgische vrouwen huwen, maar één van de redenen waarom een Marokkaanse man liever niet willen trouwen met een Belgische meisje is omwille van de verschillen in cultuur maar ook omdat sommige Belgische meisjes "onbetrouwbaar" zijn en bij de minste tegenslag hun valiezen nemen terwijl Marokkaanse meisjes misschien meer temperament hebben maar ze gaan niet gaan lopen bij de minste tegenslag

Laatst gewijzigd door Moor : 11 mei 2012 om 10:26.
Oud 11 mei 2012, 11:37   #314
Schelfie
Minister-President

Schelfie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wie heeft de 2 Wereldoorlogen veroorzaakt?
WO I: Imperialistische visie van de grootmachten in combinatie met catastrofale allianties.

WO II: Wraak over het onrecht dat Duitsland werd aangedaan na het einde van WO I.

Citaat:
Waren het Moslims of niet-Moslims?
OVer het algemeen niet - moslims, maar de moslims deden met plezier mee, zeker in WOI. Totdat het Ottomaanse Rijk klop begon te krijgen van de geallieerden. Toen wouden ze geen soldaatje meer spelen.

Wie had dan ook de meeste slachtoffers? De niet-moslims, toch?

Citaat:
Wie heeft de Koude Oorlog veroorzaakt?
De Communisten in Sovjet - Rusland, en dan vooral Stalin.

Citaat:
Het waren de Blanke niet-Moslims en niet de Moslims
Beetje kort doro de bocht daar. Maar de nIet - moslims hadden ook het meeste slachtoffers.

Citaat:
Jullie koloniale gerotzooi heeft zelfs repercussies tot de hedendaagse tijd
Dat klopt, en wij dragen daar ook de gevolgen van. Vooral via ontwikkelingshulp gegeven door schuldgevoelens van het koloniaal verleden.

Citaat:
Met name Ruanda, waarbij Tutsi's op een ongezien en wrede manier werden gemassacreerd door de Hutu's omdat het juist de Belgen zijn die deze verdelingen hebben begaan
Maar niet uitsluitend dat: of zullen we zwijgen over de monsterlijkheden die onlangs nog werden begaan in Soedan (dat vroeger Brits was)?

Citaat:
De Duitsers, een blanke, Europese volk hebben waarschijnlijk 50.000.000 doden op hun conto staan
Nogthans moesten de Arabische en moslim landen zeker niet onderdoen voro het aantal doden, maar daar zwijg je wijselijk over.

Citaat:
De Russen, hebben Siberie en Centraal-zie, en Kaukasus, hebben Miljoenen en Miljoenen Moslims uitgemoord
Siberië was vrijwel geen volk die er daar leefden voor de Russen er kwamen, en al zeker geen moslims. En de moslims uit Centraal - Azië die in Europa en India (zoals de Mongolen, de Turken,...) miljoenen Europeanen en Indiërs en mede - Aziaten (zoals de Chinezen) uitmoorden? Daar zwijg je wederom wijselijk over.

En trouwens: overdrijf je niet serieus als je spreekt over "miljoenen en miljoenen moslims"?

Citaat:
Spanje: uitroeiing van Indianen in Latijns-Amerika en uitroeiing van de Morisco's
De Berberse staten en Arabië: Honderduizenden Europeanen en Afrikanen die tot de slavernij werden gedwongen.

Citaat:
Portugal: hetzelfde als Spanje
Mongolen die in India de Hindoes begonnen te vermoorden vergeten? Of is dat enkel een historisch detail?

Citaat:
Frankrijk: Heeft anderhalf Miljoenen Algerijnen (zonder de andere doden in Marokko, Tunesie en andere delen van Afrika) uitgemoord maar eist een boete van 60 duizend euro's als de je de Armeense genocide ontkent over consequentie gesproken
Daar heb je het: De armeense genocide. Daar zeg je niets over hé.

Citaat:
Over welke beschaving spreken jullie????? Is dit dan de beschaving????

De Moslimveroveringen waren helemaal geen "genocides" de Moslimlegers vochten tegen legers en niet tegen de burgers

Proest! Dit is voorwaar de belachelijkste redenering die ik ooit heb gelezen! Dat kan je van elke oorlog zeggen om het toch maar goed te maken.

Moraal van dit verhaal: Jij wij hebben bloed op onze handen, maar niemand van ons zal dat ontkennen. Jullie hebben dat ook, maar spelen de vermoorde onschuld. Ik noem zoiets hypocriet.
Oud 11 mei 2012, 12:00   #315
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
De val van het Romeinse Rijk heeft de dark ages ingeluid. Dit had niks met christendom te maken.

Men mag niet vergeten dat het christendom hier pas furore begon te maken bij de plaatselijke bevolking (degenen die op de heide woonde, de heidenen) in de 11de eeuw of zo.
In Antwerpen waren ze er vroeg bij (de dondere middeleeuwen)

Laatst gewijzigd door giserke : 11 mei 2012 om 12:01.
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2012, 12:01   #316
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Och jongen vanwaar haal je deze cijfers, je kan niet een paar gevallen extrapoleren naar de ganse Moslimgemeenschap in Belgie
Ik vraag het me ook af waar die cijfers zijn, veel onderzoeken worden gewoon niet uitgevoerd omdat ze bang zijn voor de resultaten. Zoals,
- misdaden bij jongeren, verdeling volgens etnische achtergrond
- partnergeweld volgens etnische afkomst
- eremoorden
- meisjes besnijding
- deportatie van minderjarige meisjes naar streek van oorsprong
- aantal meisjes dat volgens de regels moet leven tegenover het aantal jongens dat volgens de regels moet leven
- % moslim jongens die trouwt met belgische meisjes, en hoeveel moslima's die trouwen met belgische mannen

Ik kan daar inderdaad geen cijfers over vinden, het blijft giswerk. Niet mijn schuld.

Laatst gewijzigd door BonBon : 11 mei 2012 om 12:02.
Oud 11 mei 2012, 12:21   #317
Moor
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Schelfie Bekijk bericht
WO I: Imperialistische visie van de grootmachten in combinatie met catastrofale allianties.

WO II: Wraak over het onrecht dat Duitsland werd aangedaan na het einde van WO I.

Dat is geen excuus

OVer het algemeen niet - moslims, maar de moslims deden met plezier mee, zeker in WOI. Totdat het Ottomaanse Rijk klop begon te krijgen van de geallieerden. Toen wouden ze geen soldaatje meer spelen.

Het Ottomaanse Rijk werd meegezogen in die wespennest dat jullie zijn, omdat het Ottomaanse Rijk één naieve rijk was en daardoor is het ook ten onder gegaan omdat het belaagd werd van alle kanten, Frankrijk, Engeland, Rusland, Oostenrijk, enz....

Wie had dan ook de meeste slachtoffers? De niet-moslims, toch?

De niet-Moslims hadden de meeste slachtoffers dat klopt maar zo'n grote oorlogen op zo'n grote schaal? Dat is MONSTERLIJK

De Communisten in Sovjet - Rusland, en dan vooral Stalin.

En de communisten, of het communisme is dat niet jullie uitvinding? Communisme en Marxisme?

Beetje kort doro de bocht daar. Maar de nIet - moslims hadden ook het meeste slachtoffers.

Dat klopt, en wij dragen daar ook de gevolgen van. Vooral via ontwikkelingshulp gegeven door schuldgevoelens van het koloniaal verleden.

Welke gevolgen dragen jullie daarvan? Goedkope bananen? Goedkopen grondstoffen? Goedkope importproducten?

Maar niet uitsluitend dat: of zullen we zwijgen over de monsterlijkheden die onlangs nog werden begaan in Soedan (dat vroeger Brits was)?

Wat in Soedan gebeurt praat ik niet goed en ik hoop dat Omar Bashir opgehangen wordt en wat Omar Bashir doet heeft totaal niets te maken met de Islam

Nogthans moesten de Arabische en moslim landen zeker niet onderdoen voor het aantal doden, maar daar zwijg je wijselijk over.
Zeg me nu eerlijk wanneer hebben nu Moslims een Wereldoorlog uitgevoerd dat met zo'n grote schaal is als WO1 of WO2 om maar te zwijgen over de oorlogen in de 19de eeuw, de 18 de eeuw, de 17 de eeuw, Europa is gebouwd op "oorlogen en twisten"

Siberië was vrijwel geen volk die er daar leefden voor de Russen er kwamen, en al zeker geen moslims. En de moslims uit Centraal - Azië die in Europa en India (zoals de Mongolen, de Turken,...) miljoenen Europeanen en Indiërs en mede - Aziaten (zoals de Chinezen) uitmoorden? Daar zwijg je wederom wijselijk over.

Weeral ontken je de waarheid, in Siberie werden talloze Altaische en Turkse volkeren uitgemoord en gekoloniseerd door de Russen, en er zaten ook Moslims tussen, die Mongolen waarover je het hebt dat waren toen geen Moslims, zelfs Tamerlan die beweerde een Moslim te zijn heeft Moslims vermoord, Moslims waren ook geen Engeltjes dat ontken ik niet maar ik denk dat de niet-Moslims veeeeel meer doden op hun conto hebben,

En trouwens: overdrijf je niet serieus als je spreekt over "miljoenen en miljoenen moslims"?

Ik overdrijf niet, dit zijn historische feiten, en de Kruisvaarders wat hebben zij dan niet allemaal aangericht in Palestina, moet ik je een aantal citaties plaatsen van mensen die daar getuige van waren? De Kruisvaarders? Of de Vikings? Of de Barbaarse Germanen? Europa is één en al oorlog en oorlog

De Berberse staten en Arabië: Honderduizenden Europeanen en Afrikanen die tot de slavernij werden gedwongen.

In die tijd was het beter om een slaaf tot een Moslimmeester dan tot een niet-Moslimmeester omdat onze slavernij veel zachter en beter gereglementeerd is dan jullie slavernij, jullie slavernij is gewoon erg, zoals in Amerika, in de Moslimwereld had je zelfs ex-slaven die koningen werden en die zich konden vrijkopen, en zeer veel Blanke slaven keerden terug naar Europa, sommigen kregen vrijheid maar ze bleven in de Barbarijse Staten omdat ze een band hebben opgebouwd met hun meesters

Mongolen die in India de Hindoes begonnen te vermoorden vergeten? Of is dat enkel een historisch detail?

Dat ben ik niet vergeten maar weeral ik herhaal je hebt nu in India meer Hindoes dan Moslims, zij maken de overgrote meerderheid uit, de Moslims toen hadden al de macht en al de kracht en al de tijd om elke Hindoe te laten bekeren maar deden zij niet, het feit dat de Hindoes in India de plak zwaaien is de beste bewijs dat de Moslims geen "gedwongen bekering met het zwaard-politiek" uitvoerden

Daar heb je het: De armeense genocide. Daar zeg je niets over hé.

Ik ontken de Armeense genocide niet maar dan moet je ook niet ontkennen dat Armeniers ook Turkse dorpen hebben aangevallen, en verder mag je ook niet ontkennen dat de Fransen toen 1.500.000 Algerijnen uitgemoord dat is het equivalent van 10.000.000 van nu want in die tijd was 1 Miljoen HEEEEEEEL VEEEEEL want elke persoon dat je vermoord kon mensen op de wereld brengen

Proest! Dit is voorwaar de belachelijkste redenering die ik ooit heb gelezen! Dat kan je van elke oorlog zeggen om het toch maar goed te maken.

De Moslimlegers vochten tegen legers en niet tegen de burgers, de Moslims kregen duidelijke instructies dat zij geen kerken mochten afbreken, dat zij geen vrouwen mochten aanvallen, dat zij geen velden mochten in brand steken, dat zij geen oude mensen mochten aanvallen, zij moesten ervoor zorgen dat de handel bleef floreren, geen bomen omhakken, geen dieren aanvallen, en geen burgers aanvallen enzo....dit zijn duidelijke instructies die in de Koran en de Soennah staan ik kan je daar bewijzen voor brengen maar indien dit wel gedaan dan is de Islam hier vrij van, want de Islamgeschriften zijn duidelijk

Moraal van dit verhaal: Jij wij hebben bloed op onze handen, maar niemand van ons zal dat ontkennen. Jullie hebben dat ook, maar spelen de vermoorde onschuld. Ik noem zoiets hypocriet.

Moraal van het verhaal JULLIE HEBBEN MEEEER BLOED MET DE NADRUK OP MEEEEEEEEEEEER

Laatst gewijzigd door Moor : 11 mei 2012 om 12:27.
Oud 11 mei 2012, 12:34   #318
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
Moraal van het verhaal JULLIE HEBBEN MEEEER BLOED MET DE NADRUK OP MEEEEEEEEEEEER
vergeet je de 80 miljoen Indiers niet die door de moslims in de pan werden gehakt? Zelfs recent 3.5 miljoen doden in Bengalen eind jaren 70..... hindoes en te gematigde moslims werden toen netjes volgens de voorschriften van het boekje in de pan gehakt.

Zullen we het even over de arabische slavenjagers hebben die gedurende EEUWEN!!! zwarte slaven gingen vangen, de mannen castreerden en de 10% overlevenden meenamen? of wil je daar ook geen rekening mee houden?

Hoeveel doden denk je dat er gevallen zijn de eerste tweehonderd jaar na de dood van warlord Mohammed? Of ja, dat is juist, al die landen hadden eerst aangevallen zeker hé?
Oud 11 mei 2012, 12:40   #319
Moor
Gouverneur

Standaard

Citaat:
vergeet je de 80 miljoen Indiers niet die door de moslims in de pan werden gehakt? Zelfs recent 3.5 miljoen doden in Bengalen eind jaren 70..... hindoes en te gematigde moslims werden toen netjes volgens de voorschriften van het boekje in de pan gehakt.

Zullen we het even over de arabische slavenjagers hebben die gedurende EEUWEN!!! zwarte slaven gingen vangen, de mannen castreerden en de 10% overlevenden meenamen? of wil je daar ook geen rekening mee houden?

Hoeveel doden denk je dat er gevallen zijn de eerste tweehonderd jaar na de dood van warlord Mohammed? Of ja, dat is juist, al die landen hadden eerst aangevallen zeker hé?
Die doden ook al hebben die plaatsgevonden die hebben totaal niets te maken met de Islam an sich, de Islam promoot zulke dinges niet, de Islam is klaar en duidelijk, maar de Moslims zijn ook maar mensen, het zijn ook geen Engeltjes, heb ik ooit iets ontkent NEEEEEEN

Maar ik vind dat niet-Moslims MEEEEEEEEEEER BLOED hebben aan hun handen zoals de Vietnam-oorlog, de Korea-oorlog, de Indianen genocide in de 2 Amerika's (Noord-en Zuid-Amerika), Australie, Nieuw-Zeeland,

Geef me dan bewijzen???? Dat er zeer veel doden zijn gevallen in die 200 jaar na de dood van de Profeet Mohammed vrede zij met hem GEEF MIJ BEWIJZEN??????

Al die zwarte slaven die gevangen genomen werden waren beter af als Moslimslaaf dan als Christelijke slaaf, de Moslimslaven konden zich tenminste vrijkopen, en konden kinderen krijgen, enzo...en vergeet niet dat zelfs zwarten slaven maakten onder de blanken en de zwarten maakten ook slaven onder hun eigen zwarten
Oud 11 mei 2012, 12:47   #320
Moor
Gouverneur

Standaard

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_wars_by_death_toll

Een duidelijke lijst met oorlogen met het aantal doden en de meeste doden werden door de Chinezen en de Europeanen begaan

Laatst gewijzigd door Moor : 11 mei 2012 om 12:50.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:39.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be