Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 15 mei 2012, 16:03   #341
Salvadorii
Eur. Commissievoorzitter

Salvadorii's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brakelaar Bekijk bericht
o-VLD onder de 10%,hopelijk zinken ze nog dieper weg in hun eigen moeras dat ze gemaakt hebben....ze zullen het moeten "DOEN" zoals Sanderke het zo mooi kon zeggen,gniffel gniffel....
Ik hoop dat die gasten met hun eigen (ondemocratische en expliciet bedoelt om Verhosftad de premierschap te garanderen door de N-VA en SPIRIT uit het parlement te weren). Live by the sword, die by the sword...
Oud 15 mei 2012, 16:04   #342
subocaj
Perm. Vertegenwoordiger VN

subocaj's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vrijevlaming Bekijk bericht
't pikt hé?
Nee, het voelt meer als op mijn pik getrapt.
subocaj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2012, 16:15   #343
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler Bekijk bericht
Ik noteer:
U vindt vrouwendiscriminatie prima.
U vindt het doden van homo's prima.
U vindt het doden van alle Joden prima.
U vindt de scheiding van kerk en staat maar niks.
U vindt de sharia prima.
U vindt het imperialisme, paternalisme en de wreedheid van deze achterlijke ideologie prima

...
Ik zie vlijmscherp dat toch nergens schrijven, zulle.

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2012, 16:16   #344
subocaj

Standaard

Citaat:
Ik noteer:
U vindt vrouwendiscriminatie prima.
U vindt het doden van homo's prima.
U vindt het doden van alle Joden prima.
U vindt de scheiding van kerk en staat maar niks.
U vindt de sharia prima.
U vindt het imperialisme, paternalisme en de wreedheid van deze achterlijke ideologie prima.

Eigenlijk heeft u een punt...eigenlijk zou het VB fier moeten zijn dat zulke mensen weigeren hun eigen programma uit te voeren...
Ik zou de sharia zeker toelaten voor alle moslims die het willen invoeren.
Maar eerst tekenen, dat het ook en alleen op diegenen van toepassing is, die het aanhangen en daardoor een burgerlijke wet overtreden.
Ik vermoed dat je er geregeld een aan een lantaarnpaal zou zien bungelen en zeer veel met Leopold II armpjes, zou zien rondlopen.
Zover moet de scheiding van kerk en staat toch kunnen.
Oud 15 mei 2012, 16:52   #345
robert t
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Je moet niet trachten er omheen te fietsen.

Persoonlijk hanteer ik zelfs twee soorten van die dinges die gij vernoemt, namelijk een met een hoofdletter geschreven en een ander zonder hoofdletter.

Maar geen van beide zal ik ooit in de mond nemen, of op het toetsenbord. Ge vindt godsdienst oplichting of ge vindt het niet hé.
Jan heeft gelijk. Godsvrede wordt hier niet gebruikt in zijn religieuze betekenis. Het is een soort bestand tussen partijen die hetzelfde doel nastreven maar niet noodzakelijk dezelfde methodes gebruiken. Het IJzervaartcomité heeft de termen "Zelfbestuur", "Godsvrede" en "Nooit meer Oorlog" vervangen door nietszeggende slogans. Diegenen die hier verantwoordelijk voor zijn moesten door de grond zinken van schaamte.
robert t is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2012, 16:54   #346
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

E. Gidius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Neen, daar heeft de N-VA zelf voor gezorgd door eenzijdig, op voorhand en vrij doctrinair iedere samenwerking met het Vlaams Belang uit te sluiten.
Grappig, en een beetje zielig ook, hoe u uw politieke opstelling laat bepalen door andere partijen.
Oud 15 mei 2012, 17:01   #347
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

E. Gidius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert t Bekijk bericht
Ik heb hier een dubbel gevoel bij. Je analyse is corrrect, de remedie die je aanreikt is dat veel minder.
Mijn remedie is imho "politieke volwassenwording".

Dat betekent de zielige drift om "goed" te willen zijn, stante pede inruilen voor de door niets gehinderde wil om ons doel te bereiken.

Doen wat moet, ook als het niet door de pastoor goedgekeurd wordt. Zoiets.
Oud 15 mei 2012, 17:03   #348
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door subocaj Bekijk bericht
Maar eerst tekenen, dat het ook en alleen op diegenen van toepassing is, die het aanhangen en daardoor een burgerlijke wet overtreden.
Ik vermoed dat je er geregeld een aan een lantaarnpaal zou zien bungelen en zeer veel met Leopold II armpjes, zou zien rondlopen.
Ik kan maar moeilijk geloven dat u dit hierboven werkelijk méént.

Diegenen die per sé in een land willen wonen waar je er 'geregeld' een 'aan een lantaarnpaal' kan zien 'bungelen' en - zo mogelijk nog obscener - 'zeer veel' 'met Leopold II armpjes' kan zien 'rondlopen',

1) zijn wat mij betreft dermate sick in the head dat ik betwijfel of een simpele shrink nog veel kan helpen.

2) hebben keuze genoeg wat mogelijke vestigingsplaatsen betreft. Het lijkt er zelfs op dat er steeds maar bijkomen.

Als iemand absoluut in de hel wil gaan wonen, ga ik hem/haar niet tegenhouden, maar ik voel er alleszins al niks voor om les te moeten geven aan kinderen die 'geregeld' maar beter de ogen kunnen sluiten om niet te hoeven zien in welke intrieste barbarij nogal wat 'volwassen' mensen - van wie ze toch verondersteld worden 'waarden en normen' te leren - zich zo allemaal lijken te kunnen verkneukelen.

Ik kijk er ook niet bepaald reikhalzend naar uit om (sommige) van mijn stads- en landgenoten aan een lantaarnpaal of met Leopold II armpjes respectievelijk te zien bungelen of rondlopen.

Ik ga er niet te veel woorden aan verspillen:

Eenieder die meent dat ook MIJN land een barbaarse hel mag worden, kan voor mijn part ter plekke doodvallen. Ik ga er geen één traan om kunnen laten. Mijn land is al barbaars hels genoeg.

Ik kan dan ook alleen maar hopen, subocaj, dat je forumrol eventjes met jou aan de haal ging.

Oud 15 mei 2012, 17:50   #349
Fieseler

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Ik zie vlijmscherp dat toch nergens schrijven, zulle.
Neen?
Weet u wat een islamiet is?
Een islamiet is een toepasser van de islam zoals een nazi een toepasser van het nazisme is...

Vlijmscherp verklaart met de toepassing van de islam geen probleem te hebben...
Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
mij kan het establishment niets schelen, maar voor mij zijn islamieten gewone mensen als een andere, ben je zeker dat er een akkoord met het VB mogelijk is waarin staat dat moslims een nieuwe moskee krijgen?
Hoe moeilijk kan het zijn zeg...

Zuuuuucht....
Oud 15 mei 2012, 17:52   #350
Fieseler

Standaard

Citaat:
Even laten opmerken dat rond de partij waartoe deze forumgenoot behoort bij de NVA GEEN cordon ligt...
Oud 15 mei 2012, 17:58   #351
Koenraad Noël
Europees Commissaris

Koenraad Noël's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Alexandra "pedofilie moet stoppen" Colen? Ja, waar die voor staat is verwerpelijk...

En dat ze zaken probeert te realiseren langs democratische weg, ja, ook dat is er ver over...

Rare mensen vind ik die roepen, "met moslims is niets aan de hand" en "die extremistische katholieken moet men zwaar aanpakken."
Tja, moeder Moeder Teresa wordt ook sterk bekritiseerd de laatste jaren.
Koenraad Noël is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2012, 17:59   #352
Fieseler

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert t Bekijk bericht
Jan heeft gelijk. Godsvrede wordt hier niet gebruikt in zijn religieuze betekenis. Het is een soort bestand tussen partijen die hetzelfde doel nastreven maar niet noodzakelijk dezelfde methodes gebruiken. Het IJzervaartcomité heeft de termen "Zelfbestuur", "Godsvrede" en "Nooit meer Oorlog" vervangen door nietszeggende slogans. Diegenen die hier verantwoordelijk voor zijn moesten door de grond zinken van schaamte.
volledig akkoord Robert...
In een volwassen democratie mag het geen enkel probleem zijn om kritiek te uiten tav een andere partij maar tegelijkertijd ivm de core business samen proberen te scoren.
Voor de NVA blijkt dat, zeggen ze zelf, onmogelijk te zijn.
Daarmee plaatsen ze zich op dezelfde hoogte en in de zelfde kathegorie als de andere zichzelf "democratisch" en "tolerant" noemende partijen.
Oud 15 mei 2012, 18:06   #353
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Neen?
Weet u wat een islamiet is?
Een islamiet is een toepasser van de islam zoals een nazi een toepasser van het nazisme is...

Vlijmscherp verklaart met de toepassing van de islam geen probleem te hebben...

Hoe moeilijk kan het zijn zeg...

Zuuuuucht....

Misschien moesten we eerst maar eens aan vlijmscherp vragen hoe HIJ 'islamiet' en 'gewone mensen als een andere' definieert, alvorens we zijn proces maken?

Wat mij betreft is/was de éne nazi de andere niet, en geldt dat ook voor 'de islamiet'.

Oud 15 mei 2012, 18:15   #354
subocaj

Standaard

Citaat:
Ik kan maar moeilijk geloven dat u dit hierboven werkelijk méént.

Diegenen die per sé in een land willen wonen waar je er 'geregeld' een 'aan een lantaarnpaal' kan zien 'bungelen' en - zo mogelijk nog obscener - 'zeer veel' 'met Leopold II armpjes' kan zien 'rondlopen',

1) zijn wat mij betreft dermate sick in the head dat ik betwijfel of een simpele shrink nog veel kan helpen.

2) hebben keuze genoeg wat mogelijke vestigingsplaatsen betreft. Het lijkt er zelfs op dat er steeds maar bijkomen.

Als iemand absoluut in de hel wil gaan wonen, ga ik hem/haar niet tegenhouden, maar ik voel er alleszins al niks voor om les te moeten geven aan kinderen die 'geregeld' maar beter de ogen kunnen sluiten om niet te hoeven zien in welke intrieste barbarij nogal wat 'volwassen' mensen - van wie ze toch verondersteld worden 'waarden en normen' te leren - zich zo allemaal lijken te kunnen verkneukelen.

Ik kijk er ook niet bepaald reikhalzend naar uit om (sommige) van mijn stads- en landgenoten aan een lantaarnpaal of met Leopold II armpjes respectievelijk te zien bungelen of rondlopen.

Ik ga er niet te veel woorden aan verspillen:

Eenieder die meent dat ook MIJN land een barbaarse hel mag worden, kan voor mijn part ter plekke doodvallen. Ik ga er geen één traan om kunnen laten. Mijn land is al barbaars hels genoeg.

Ik kan dan ook alleen maar hopen, subocaj, dat je forumrol eventjes met jou aan de haal ging.
Ik duid enkel een paar echt bestaande feiten aan.
Over zwakzinnige religieuzen en folterende dictators kunnen je kinderen zoveel info krijgen op internet als ze willen.
In plaats van je ogen daarvoor te sluiten, bereid je je kinderen beter voor op de realiteit, voor ze er zelf achter komen, in welke waanzin ze kunnen terechtkomen.
Oud 15 mei 2012, 18:29   #355
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik duid enkel een paar echt bestaande feiten aan.
Over zwakzinnige religieuzen en folterende dictators kunnen je kinderen zoveel info krijgen op internet als ze willen.
In plaats van je ogen daarvoor te sluiten, bereid je je kinderen beter voor op de realiteit, voor ze er zelf achter komen, in welke waanzin ze kunnen terechtkomen.
Mijn leerlingen zijn zeker geen idioten, maar daarom moet ik ze nog niet willen bestraffen met een woonomgeving waar ze de waanzin die ze op internet kunnen vinden niet alleen LIVE kunnen zien, maar ook ruiken, horen, ... en wie weet ooit zélf mee aanrichten, als ze daar goesting in zouden hebben.

Neen, subocaj, ik wil noch moord noch fysieke verminking als rechtsmiddelen in dit land ingevoerd zien.

Oud 15 mei 2012, 18:32   #356
Fieseler

Standaard

Citaat:
Misschien moesten we eerst maar eens aan vlijmscherp vragen hoe HIJ 'islamiet' en 'gewone mensen als een andere' definieert, alvorens we zijn proces maken?

Wat mij betreft is/was de éne nazi de andere niet, en geldt dat ook voor 'de islamiet'.
Wacht effe...hoor ik u goed?...u bent dus niet tegen het toepassen van het nazisme?
Oud 15 mei 2012, 19:19   #357
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wacht effe...hoor ik u goed?...u bent dus niet tegen het toepassen van het nazisme?
Ik ben geen voorstander van het toepassen van het nazisme.

Oud 15 mei 2012, 19:28   #358
Steben

Steben's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Er zijn veel punten in het nazisme die ik niet afkeur, maar net die zijn ook elders te vinden in andere ideologieën.
Steben is nen goeie kerel
leve de manmanman club

Laatst gewijzigd door Steben : 15 mei 2012 om 19:29.
Steben is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2012, 20:01   #359
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steben Bekijk bericht
Er zijn veel punten in het nazisme die ik niet afkeur, maar net die zijn ook elders te vinden in andere ideologieën.
Met een beetje moeite kan ook ik in élke ideologie wel enkele punten ontdekken waar ik iets mee kan aanvangen, maar ik vind eigenlijk geen 'ideologie' meer waarmee ik nog wil gaan leuren, noch een partij waar ik graag voor wil stemmen, laat staan een lidkaart van kopen.

Ik voelde me daar eerlijk waar eerst een beetje gedeprimeerd door, maar nu begrijp ik hoe langer hoe minder waarom eigenlijk.

Oud 15 mei 2012, 20:12   #360
matthias999
Minister

matthias999's schermafbeelding

Standaard

Het valt me vooral op dat er in dit topic nergens een Henri, Tommm en oosten te bekennen is. Moest de peiling alweer een opmerkelijke daling voorspeld hebben dan hadden zij deze hele draad reeds volgespamt met triomfantelijke berichten van "nva is op zijn retour" en andere zaken.

Laatst gewijzigd door matthias999 : 15 mei 2012 om 20:13.
matthias999 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:18.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be