![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2901 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zal je al vader maar overkomen, dat je erg naar een kind verlangt samen met je vrouw. Dan hoor je dat je vrouw zwanger is en je houdt uiteraard zielsveel van haar en van dat kind dat komende is. En dan wordt jouw kind geaborteerd, omdat de moeder, geen zin meer heeft in een kind... Ze is van gedacht veranderd.... Tjagh? Ik kan vaders reactie dan wel begrijpen. Jij niet? Paulus |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2902 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik zie er niet echt een praktische oplossing voor. ![]()
![]() |
![]() |
#2903 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2904 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Misschien kan met het geld dat jaren lang gebruikt wordt om een kind waarvan men tijdens de zwangerschap wist dat het enkel zou lijden en na een paar jaar sterven beter gebruiken om andere kinderen - die wel een toekomst hebben - te helpen. Dat zou etischer zijn ook. En de vrouw het beslissingsrecht ontnemen? Neen. Wel de beslissing cash betalen met eigen middelen.
![]() |
![]() |
#2905 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2906 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wees maar zeker. De dief die steelt hoort dat stemmetje wel. Alleen luistert hij daar niet naar en doet hij het zwijgen, met allerlei drogredens. Na al die jaren blijf ik bij mijn conclussie. Onbaatzuchtige liefde is de enige volledig gerechtvaardigde motivatie van al ons handelen. Noem het 'juist', of noem het 'goed'. Dat is niet zo belangrijk. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2907 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De zwangerschap is niet gewenst, nooit geweest. En dan komt Paulus zeggen dat ze verplicht de zwangerschap moet uitdragen. Een vrouw mag niet beslissen over haar eigen lichaam, dat doet Paulus in haar plaats.. Tjagh? Ik kan de reactie van die vrouw dan wel begrijpen. Jij niet?
Argumentvormen uit deze link zijn uit den boze. de historische figuur Jezus Christus Laatst gewijzigd door Effect : 16 mei 2012 om 13:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2908 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#2909 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2910 |
Minister-President
|
![]() Het is een mooie gedachte alhoewel ik me er niet in kan vinden.
![]() |
#2911 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2912 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stel maar eens voor dat blijkt dat jij dat kind zou zijn. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 16 mei 2012 om 13:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2913 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2914 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dingen moest dwingen zijn natuurlijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2915 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Mens: ![]() Geen mens: ![]() DNA is niet meer mens als de tekst in de forumpost waarin u die kenmerken beschrijft. Een foetus is niet meer mens dan de beschrijving van Boromir in de Lord of the Rings boeken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2916 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik zou haar niet fysisch dwingen. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 16 mei 2012 om 13:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2917 |
Minister-President
|
![]() Grappig dat je dat zegt. Voor mij heeft mijn moeder een abortus laten uitvoeren wegens complicaties. Zonder die abortus waren zowel ik als mijn broers en zussen nooit ter wereld gekomen daar mijn moeder hoogst waarschijnlijk gestorven was.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2918 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat heeft andere redenen. ![]() |
|
![]() |
![]() |